Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-20@15:10:20 GMT

دفاعیه کاپیتان سرخ ها در مورد جنجال بزرگ

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۴۵۸۴۶

دفاعیه کاپیتان سرخ ها در مورد جنجال بزرگ

هری مگوایر، مدافع انگلیسی منچستریونایتد مدعی شد تصمیم داور مبنی بر اخراج نکردن او درست بوده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دیشب یونایتد در شرایطی با دو گل برابر چلسی به برتری دست یافت که این دیدار حواشی فراوانی داشت. فرانک لمپارد در پایان بازی مدعی شد هری مگوایر باید از زمین اخراج می شده، اما این مدافع انگلیسی که دیشب موفق به گلزنی هم شد، تاکید کرد هیچ عمدی در برخورد با میچی باتشوایی نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هری مگوایر گفت:

“می دانم که با باتشوایی برخورد کردم و من احساس می کردم او قرار است روی من پرتاب شود و واکنش من طبیعی بود، من پایم را مانع قرار دادم تا او را متوقف کنم. من نمی خواستم به او لگد بزنم و هیچ عمدی در کارم نبود.

از نظر من تصمیم درستی گرفته شد، زیرا اگر چه من با باتشوایی برخورد داشتم، اما هیچ عمدی از سوی من مبنی بر مصدوم کردن این بازیکن وجود نداشت. این فقط یک واکنش طبیعی بود، من از بازیکن حریف عذرخواهی کردم و خوشحالم که داور صحنه را به درستی مشاهده کرد.”

هری مگوایر در مورد برتری یونایتد مقابل چلسی گفت:

“پیروزی بسیار خوبی بود، ما می دانستیم برای کاهس فاصله باید پیروز شویم و سه امتیاز مهم به دست آوردیم. ما در این فصل در بسیاری از مقاطع قادر به حفظ ثبات نبوده ایم و فشارها شرایط را برای تیم دشوار می کرد. حالا نیز نباید از کسب این پیروزی خیلی هیجان زده شویم و می دانیم که در بازی های بعدی نیز چنین فشاری برای کسب نتیجه وجود خواهد داشت.”

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: هری مگوایر مدافع انگلیسی منچستریونایتد منچستریونایتد هری مگوایر هری مگوایر هیچ عمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۵۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنجال فرودگاه تبریز، مربی خارجی تراکتور را فراری داد

باشگاه تبریزی با ابراز تأسف از اتفاقات شب گذشته در فرودگاه تبریز، از انصراف گزینه ولزی نیمکت این تیم خبر داد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ باشگاه تراکتور اعلام کرد: ما نیز همچون هواداران‌ از نتایج تیم در چهار دیدار اخیر به هیچ عنوان رضایت نداشته و در این راستا انتظار می‌رود بازیکنان نسبت به عشق و تعصب هواداران اهتمام ورزند.

هیات مدیره باشگاه همچنین ضمن ابراز تأسف از بابت اتفاقات شب گذشته در فرودگاه تبریز و با احترام به حق انتقاد هواداران؛ اهانت به ارکان باشگاه و توهین و سلب امنیت بازیکنان و حمله و آسیب رساندن به خودروی باشگاه را در شأن هواداران تراکتور ندانسته و بی‌شک عده‌ای به صورت هدفمند از اعتراض به حق هواداران، سو استفاده کرده و فضا را به تنش کشانده‌اند.

در موضوع انتخاب سرمربی، باشگاه پس از جدایی خمز با برخی مربیان داخلی مذاکراتی داشته که متأسفانه بستر برای حضورشان در تراکتور فراهم نشد و در ادامه، مذاکرات با «قربان بردیف» آغاز شد و توافقات اولیه نیز حاصل شده بود که ایشان اعلام کرد باتوجه به مشکلات شخصی، حداقل طی یک ماه آتی نمی‌تواند در تبریز حضور یابد و باتوجه به اهمیت دیدارهای پیش رو، باب مذاکره با سایر گزینه‌ها آغاز شده است.

دیگر خبرها

  • اشتباهات داوری علیه استقلال عمدی است/نظر نامساعد کمیته داوران بر روی آبی ها
  • جنجال فرودگاه تبریز، مربی خارجی تراکتور را فراری داد
  • جنجال در لهستان: بازیکن و هوادار به جان هم افتادند!
  • کنایه سنگین یک استقلالی به جریمه و جنجال حسینی | فیلم
  • ببینید | جنجال بزرگ در تبریز؛ حمله هواداران به ون حامل بازیکنان تراکتور
  • تصمیم بزرگ کاپیتان؛ ناچو فرناندز، خواهان جدایی از رئال مادرید
  • جنجال‌ها بر سر افزایش قیمت پژو پارس؛ حق با چه کسی است؟
  • جنجال دقایق پایانی و محرومیت سرپرست هوادار
  • جنجال عنایتی پس از بازی؛ دیگر به نشست خبری نمی‌آیم!
  • جنجال جدید احمدی‌نژاد بعد از حمله سپاه به اسرائیل