Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@13:19:44 GMT

بازداشت باند سارقین مسلح لوازم خودرو خزانه

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۴۵۸۸۷

بازداشت باند سارقین مسلح لوازم خودرو خزانه

باشگاه خبرنگاران جوان: سرهنگ کارآگاه حمدالله علیزاده رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی پایتخت گفت: در پی وصول پرونده‌ای از کلانتری ۱۶۰ خزانه به همراه یک نفر مظنون به نام مرتضی ۳۳ ساله مبنی بر سرقت لوازم و محتویات خودرو به پایگاه هفتم بلافاصله اقدامات اولیه انجام و با بررسی گزارش دستگیری مشخص گردید نامبرده سرنشین یک دستگاه خودرو مسروقه پراید بوده که به محض مشاهده مامورین گشت کلانتری از خودرو پیاده و راننده خودرو به همراه خودرو مسروقه متواری می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ علیزاده بیان داشت: کارآگاهان در ادامه با بررسی سوابق خودرو متوجه می‌شوند خودرو توسط کلانتری ۱۶۹ مشریه به صورت رها شده کشف و تعداد ۱۰ عدد باطری خودرو نیز داخل صندوق آن بوده است. متهم با توجه به ادله و مدارک موجود در بازجویی لب به اعتراف گشوده و بیان داشت به همراه شخصی به نام جمشید ۳۷ ساله با خودروی مسروقه اقدام به سرقت باطری خودرو‌های ایرانی مانند پراید و پژو می‌کردیم.

وی افزود: با راهنمایی متهم و هماهنگی قضایی کارآگاهان محل اختفای جمشید در حوالی میدام شوش را شناسایی و در تاریخ ۲۳ آذرماه طی عملیات غافلگیرانه‌ای وی را دستگیر می‌نمایند و در تحقیقات صورت گرفته نامبرده ضمن اقرار به بزه انتسابی بیان داشت تعداد ۲۰۰ فقره سرقت با همدستی مرتضی و شخصی دیگر به نام سعید ۲۹ ساله در حوزه سرکلانتری هفتم انجام داده ایم؛ لذا تحقیقات در خصوص دستگیری سعید نیز انجام و یک روز بعد در تاریخ ۲۴ آذرماه توسط کاراگاهان تیم مبارزه با سرقت لوازم و محتویات داخل خودرو این یگان دستگیر و به مشارکت در سرقت با نامبرگان اقرار می‌نماید.

سرهنگ علیزاده در ادامه گفت: در مواجهه حضوری انجام گرفته بین سه نفر متهم اصلی مشخص گردید مرتضی دارای یک قبضه اسلحه کمری جنگی به همراه ۱۱ فشنگ مربوطه می‌باشد که با انجام اقدامات ویژه پلیسی اظهار نمود اسلحه را به شخصی به نام ناصر به مبلغ ۲ میلیون تومان فروخته است. نامبرده نیز شناسایی، دستگیر و اسلحه به همراه فشنگ‌ها کشف شد.

رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی پایتختدر پایان گفت: در ادامه سارقین اسامی سه نفر از مالخران به نام کامران – اسماعیل و محسن را به عنوان خریداران اموال مسروقه خود معرفی که هر سه نفر نیز طی عملیات‌های جداگانه دستگیر و حسب دستور دادیار شعبه سوم دادسرای ناحیه ۱۶ تهران مالخران تعداد ۱۰۰ دستگاه باطری خودرو جهت تحویل به مالباختگان خریداری که با شناسایی محل‌های سرقت تمامی باطری‌های برابر مستندات پرونده تحویل شکات گردید و تمامی متهمین با صدور قرار تامین مناسب متهمین روانه زندان شدند.

منبع: فردا

کلیدواژه: بازداشت باند سارقین مسلح خزانه باطری خودرو پایگاه هفتم سه نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۵۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان خودرو را همراه کودک ربودند

دو سارق شرور که به بهانه تعمیر خودروی زن جوان کنار خیابان آن را سرقت کرده بودند نمی دانستند کودک 4 ساله‌ای داخل  خودرو است.

به گزارش ایران، روز گذشته زن جوانی در حالی که بشدت گریه و بی قراری می کرد با  پلیس تماس گرفت و از سرقت خودرواش در یکی از خیابان‌های شهر بم در حالی که کودک 4 ساله‌اش هم داخل خودرو بوده خبر داد.

شاکی گفت: خودروام کنار خیابان خاموش شد و نمی توانستم آن را روشن کنم بچه‌ام هم داخل خودرو بود همان موقع دو مرد به بهانه کمک برای روشن کردن خودرو به من نزدیک شدند و یکی از آنها پشت فرمان نشست و دیگری شروع به هل دادن خودرو کرد که ناگهان خودرو روشن شد و هردو سوار بر آن فرار کردند و بچه‌ام را هم با خودرو دزدیدند.

سرهنگ عزت‌الله عبدلی نسب فرمانده انتظامی بم در تشریح این خبر گفت: در پی تماس این خانم تیم‌های گشت انتظامی تمامی محورهای اصلی و فرعی را تحت کنترل درآورده و در نهایت واحد گشت کلانتری12 بم در کمتر از یک ساعت خودروی سرقتی را به صورت رها شده در یکی از محله‌های شهر کشف و کودک خردسال را که داخل خودرو بود به والدینش بازگرداندند.  بلافاصله پس از این عملیات نیز سارقان فراری با اقدامات اطلاعاتی و پی‌جویی‌های مأموران پلیس آگاهی و کلانتری 12 در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

وی افزود: این دو سارق زمانی که این خانم را با خودروی معیوب کنار خیابان مشاهده کرده بودند در صدد روشن کردن خودروی وی اقدام به سرقت خودرو به همراه کودک خردسال درون آن کردند. وی از شهروندان خواست: هیچ وقت خودروی خود را در  حالت روشن ترک نکنند و در صورت معیوب شدن خودرو، به افراد غریبه اعتماد نکنند.

دیگر خبرها

  • سارقان خودرو را همراه کودک ربودند
  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • باند سرقت مسلحانه در اصفهان منهدم شد
  • (تصاویر) دستگیری سارقین و انهدام چندین باند زورگیری
  • شناسایی و دستگیری سارقان قطعات خودرو در مشهد
  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان
  • سارق حرفه‌ای محتویات درون خودرو در کهگیلویه دستگیر شد
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ سارق زورگیر دستگیر شد