Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محبی مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: با پیگیری‌های اتحادیه تاکسیرانی کشور، زیرساخت‌های لازم برای فعال سازی نرم افزار اختصاص اعتبار ویژه سوخت آژانس‌ها آماده شده است.   او ادامه داد: بر این اساس زیرساخت‌های لازم برای نرم افزار محاسبه مسافت و اختصاص اعتبار ویژه سوخت در دفاتر آژانس‌ها فراهم شده‌ است و پس از نصب و فعال سازی، اعتبار سوخت آژانس‌ها بر مبنای طی مسافت واریز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسی‌رانی شهرداری مشهد گفت: ارائه نکردن گزارش پیمایش خودرو‌های فعال در آژانس‌ها از طریق نرم افزار باعث باطل شدن اعتبار ویژه دریافت بنزین خواهد شد.   انتهای پیام//ز.ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تاکسیرانی شهرداری مشهد آژانس بنزین اختصاص اعتبار اعتبار ویژه نرم افزار آژانس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۶۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۵۰ میلیارد ریال برای بازسازی آسایشگاه جانبازان قطع نخاعی مشهد

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری چهارشنبه ۲۹ فروردین با حضور در آسایشگاه جانبازان امام خمینی (ره) واقع در پارک ملت مشهد اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال را برای بازسازی آن اختصاص داد.

استاندار خراسان رضوی طی این دیدار چهره به چهره پای درد و دل جانبازان این آسایشگاه نشست و در خصوص برخی از مشکلات مطرح شده دستورات لازم را صادر کرد.

در جلسه‌ای که در حاشیه این بازدید و با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، جمعی از مدیران و جانبازان برگزار شد؛ استاندار خراسان رضوی در خصوص بازسازی این آسایشگاه قول مساعد داد.

دیگر خبرها

  • تقاضای بنزین دولتی برای تاکسی های اینترنتی
  • اختصاص بیش از ۲ هزار میلیارد ریال برای اجرای پروژه های راه و شهرسازی استان قم
  • اختصاص 350 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه طرحهای آبیاری در شهرستان مهاباد
  • اختصاص ۲۰ میلیارد تومان اعتبار ملی برای اجرای روکش آسفالت در تویسرکان
  • اختصاص تسهیلات ویژه برای دارندگان وسایل نقلیه برقی
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل بزرگراه یادگار امام
  • اختصاص ۵۰ میلیارد ریال به بازسازی آسایشگاه جانبازان مشهد
  • ۵۰ میلیارد ریال برای بازسازی آسایشگاه جانبازان مشهد اختصاص یافت
  • اختصاص ۵۰ میلیارد ریال برای بازسازی آسایشگاه جانبازان قطع نخاعی مشهد
  • اختصاص اعتبار ویژه به روستاهای فاقد دهیاری گچساران