Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، مهدی چمران طی سخنانی در همایش شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با بیان اینکه ما دنبال ایران قوی هستیم، گفت: قوی فقط قدرت نظامی نیست. باید کشور در همه حوزه‌ها قوی باشد و زیرساخت همه این قدرت‌ها فرهنگی است. ما باید مجلس قوی داشته باشیم اگر چنین نباشد در مقابل دشمنان و شرایط جدیدی که برایمان پیش آمده معلوم نیست که بتوانیم مقاومت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آقای رییسی در قوه قضائیه تحول خوبی به وجود آورده و امیدی را زنده کرده است و نشان داده که می توان اصلاحات واقعی را در کشور انجام داد آن هم برخلاف همه مشکلاتی که وجود دارد. او نشان داد برخلاف تبلیغاتی که علیه‌اش در انتخابات ریاست جمهوری انجام شد و گفتند می آید که در خیابان ها دیوار بکشد اما دیدیم که او در قوه قضائیه چگونه عمل کرد.

این عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با بیان اینکه تحولات قوه قضائیه باید در قوه مقننه هم انجام شود، تاکید کرد: مجلس قوی نماینده قوی می خواهد. سازوکار و تدبیر داشتن هم قدرت مجلس را افزایش می دهد.

چمران با بیان اینکه ما بدون برنامه به میدان نیامده‌ایم، تصریح کرد: نمایندگان قوی را باید همین مردم انتخاب کنند. مردم با چشم باز، بصیرت و بینایی انتخاب کنند. در زمان مناسب باید کار مناسب انجام شود پس در روز جمعه باید بهترین ها انتخاب شوند. ما باید در یک شکل و ظاهر مناسب دست به انتخاب بزنیم. پس تکی رای دادن و لیست را کنار گذاشتن درست نیست.

وی افزود: مردم متدین ما می‌گویند باید افراد را بشناسیم و بعد به آنان رای دهیم. حرف درستی است. گاهی می‌گویند فلانی از آن یکی که در لیست است بهتر است و می‌خواهیم به او به جای یکی از افراد لیست رای دهیم اما باید بدانیم که در کار رای دادن، تاکتیک هم مهم است. اینکه افراد خارج از لیست را انتخاب کنیم آن وقت رأی زیادی به دست نخواهد آمد.

این عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با تاکید بر اینکه ما باید از کم‌کاری و وقت‌ تلف‌کردن عبور کنیم، گفت: باید اقتصادمان را نجات دهیم. باید کسانی را انتخاب کنیم که متدین باشند، ریشه همه چیز در تدین است. کسی باید انتخاب شود که بتواند اقتصاد ما را که دچار بحران شده و شرایط نامساعدی دارد را نجات دهد.

چمران ادامه داد: مجلس نباید چشم به آن سوی دنیا داشته باشد و مدام به خارج از کشور نگاه کند. ما باید به سمتی حرکت کنیم که کسانی به مجلس روند که دنبال استفاده از ظرفیت‌های داخل باشند.

این عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با اشاره به روند پیشرفت موضوع وحدت در میان اصولگرایان اظهار کرد: متاسفانه به رغم همه تلاش‌ها به نتیجه مثبتی نرسیدیم و چندان امیدی هم نیست. اما امیدوارم خدا به ما کمک کند که بتوانیم به وحدت برسیم. لیست دادن که هنر نیست. هرکس که نباید یک لیست بدهد.

کد خبر 485139 برچسب‌ها مهدی چمران مجلس - انتخابات اصولگرایان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: مهدی چمران مجلس انتخابات اصولگرایان عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۶۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین چمن مصنوعی مدرسه ماندگار شهید چمران افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از ظهر چهارشنبه زمین چمن مصنوعی مدرسه ماندگار شهید چمران افتتاح شد، این مجموعه در قالب طرح شهید سلیمانی احداث شده بود.

با افتتاح این مجموعه، تعداد زمین‌های چمن مصنوعی در سطح استان به ٨٦ باب زمین رسید.

همچنین در ادامه این سفر کلنگ احداث مجموعه ورزشی مدرسه شهید چمران ارومیه با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش و مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی به زمین زده شد.

این مجموعه با اعتبار اولیه ١٠ میلیارد ریال و همچنین پیش بینی زمانی یک ساله احداث می‌شود.

کلنگ احداث سالن ورزشی سردار شهید زاهدی ارومیه به زمین زده شد

سالن ورزشی سردار شهید زاهدی با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش و مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی در مجموعه ورزشی شهید باهنر ارومیه کلنگ زنی شد.

این سالن در فضایی به مساحت هزار متر مربع و اعتبار اولیه ١٠ میلیارد ریال احداث خواهد شد.

این پروژه تا پایان سال جاری مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

بازدید معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش از طرح مهارت آموزی شنا

صادق ستاری فرد به همراه مطهری مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی، با حضور در مجتمع شهید رجایی ارومیه و استخر این مجموعه از طرح مهارت آموزی شنا بازدید به عمل آورد.

به گفته معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، این طرح برای دانش آموزان دوره‌های چهارم و پنجم ابتدایی به صورت مهارت آموزی و برای دانش آموزان دوره ششم ابتدایی به صورت آموزش شنا خواهد بود.

٧ هزار و ٢٠٠ دانش آموز پایه ششمی در ارومیه تا پایان سال تحصیلی جاری در طرح شرکت خواهند داشت.

کد خبر 6081359

دیگر خبرها

  • استاندار قم: ‌درآمدی عمده‌ای جز محل دریافت مالیات نداریم
  • دستور قطع شمع های پروژه بزرگراه یادگار امام در دوره قبل
  • رفع معارضین پروژه شاخه غربی پروژه یادگار امام(ره) در حال اتمام است + فیلم
  • زمین چمن مصنوعی مدرسه ماندگار شهید چمران افتتاح شد
  • جنگ لیست‌ها در مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم
  • ۴ بازیکن بعثت کرمانشاه به اردوی زیر ۲۰سال تیم ملی دعوت شدند
  • جهان آبادی نماینده مجلس: پس از پاسخ ایران به اسرائیل موجی از شادی و امید در مردم زنده شد/ مردم ایران در ۸ سال دفاع مقدس نشان دادند که در دفاع مشکل ندارند/ ایران با کسی در منطقه شوخی ندارد
  • واکنش شورا به توهین یک مدیر زاکانی /خط قرمز ما ادب است
  • تایید واگن‌ها باید جهادی باشد تا مردم متضرر نشوند
  • واکنش چمران به جوابیه سازمان شهرداری‌ها برای ورود واگن‌های مترو