Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-19@13:16:32 GMT

استارتاپ "بیمه اول" چیست؟

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۴۶۲۱۸

صراط:

استارتاپ "بیمه اول" به تازگی فعالیت خود را آغاز کرده است. این کسب و کار نوپا، با هدف ایجاد فضای رقابتی در صنعت بیمه ، افزایش کیفیت خدمات بیمه ای و کاهش هزینه های بیمه گذاران طراحی و عرضه شده است. بیمه اول به گفته بنیان گذارش، ویژگی های منحصربفردی در مقایسه با استارتاپهای مشابه دارد. لیلا مشکوة السادات ایده پرداز و بنیانگذار بیمه اول است که در ادامه مصاحبه ای کوتاه و خودمانی را با او می خوانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

لطفاً خودتان را معرفی کنید

لیلا  مشکوة السادات هستم کارشناس ارشد بیمه با حدود 15 سال سابقه فعالیت در صنعت بیمه.

لطفاً درمورد استارتاپ "بیمه اول" توضیح دهید.

همه ما قطعا بطور سنتی تجربه خرید انواع بیمه نامه ها را داشته ایم. مراجعه حضوری به یکی از دفاتر نمایندگی بیمه، پر کردن فرم پرسشنامه ، ارائه مدارک مربوطه و نهایتاً پرداخت وجه و صدور و تحویل بیمه نامه!

این فرایند هم خیلی وقت گیر است و هم غیر اقتصادی! بیمه اول با راهکاری بسیار ساده این مشکل را حل کرده است. دیگر نیازی به صرف وقت و هزینه نامتعارف برای خرید بیمه نامه نیست. بیمه گذار با چند کلیک ساده، بیمه نامه مورد نظر خود را پس از مقایسه قیمت، از میان چندین شرکت ارائه دهنده انتخاب و پس از پرداخت وجه آنرا در سریعترین زمان ممکن به صورت رایگان تحویل می گیرد.

پس مشتریان یا خریداران انواع بیمه نامه در این پلتفرم این امکان را دارند که قیمت محصول بیمه ای مورد نظرشان را که توسط شرکت های مختلف عرضه می شود باهم مقایسه کرده و ارزان ترین خرید را انجام دهند و محصول خریداری شده را رایگان و سریع دریافت کنند.

کدام یک از محصولات بیمه ای در بیمه اول به مشتریان عرضه می شود؟

در حال حاضر انواع بیمه های اتومبیل و موتورسیکلت اعم از ثالث و بدنه، بیمه های آتش سوزی منازل مسکونی، بیمه های مسئولیت پزشکان و پیراپزشکان، بیمه های مسافرتی و بیمه حوادث انفرادی از طریق وبسایت و اپلیکیشن بیمه اول به آدرس www.Bimeh1.com به متقاضیان عرضه می گردد.

بیمه اول چه مزیتی نسبت به سایر استارتاپهای فعال در این حوزه دارد؟

تمامی مجموعه های مشابه در یک محدوده جغرافیایی یک شهر عمدتاً تهران و نهایتا یکی دو مرکز استان دیگر کار می کنند و این مسئله سطح پوشش خدمات آنانرا محدود ساخته است. بیمه اول این قابلیت را دارد که در هر شهر و روستایی که نماینده بیمه داشته باشد به مشتریانش ارائه خدمات کند. بیمه اول در سرتاسر ایران فعال است!

کارگزاران و نمایندگان بیمه در این استارتاپ چه نقشی دارند؟

مهمترین و اصلی ترین نقش در بیمه اول متعلق به نمایندگان و کارگزاران بیمه است. در واقع ما در هر شهر حداقل به یک نماینده از هر شرکت بیمه نیاز خواهیم داشت.

نمایندگان بیمه چگونه می توانند درخواست همکاری دهند؟

کارگزاران و نمایندگان محترم میتوانند با مراجعه به وب سایت بیمه اول به آدرس www.Bimeh1.com  از طریق صفحه "همکاری با ما" فرم مربوطه را پر کرده تا در اسرع وقت جهت طی کردن روال اداری با آنان تماس گرفته شود.

رقبای خاصی هم در این زمینه دارید؟

ببینید! بازار بیمه بازار بسیار بزرگی ست بنابراین ما فعالین هم صنفمان را بیشتر همکار می دانیم تا رقیب! در واقع سعی و تلاش ما بیشتر روی جذب مشتریان جدید و خلق بازارهای تازه است.

اکثر استارتاپهای موفق، علاوه بر بعد اقتصادی عامل فرهنگ سازی هم هستند. بیمه اول هم اینگونه است؟

واقعیت این است که سرانه ی پوشش بیمه ای در ایران نسبت به سایر کشورها پائین است. بالا رفتن سطح پوشش بیمه ای هم به نفع مردم است و هم شرکت های بیمه و هم اقتصاد کشور.

هدف بیمه اول افزایش سرانه پوشش بیمه ای در سطح کشور است! چگونه؟ با افزایش نفوذ بیمه به شهرها و مناطق کمتر برخوردار.

سخن آخر:

برای مردم عزیز کشورم بهترینها را  آرزوها می کنم و امیدوارم بتوانیم با بیمه اول خدمتی در خور شان به هموطنان عزیز ارائه کنیم.

 

 

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: بیمه استارت آپ بیمه اول صراط پوشش بیمه ای بیمه اول انواع بیمه بیمه ای بیمه نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۶۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

امتداد - در چهارصد و نود و سومین جلسه شورای عالی بیمه سهم هریک از شرکت های بیمه از عوارض بیمه شخص ثالث تعیین شد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ،  در ابتدا معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی ضمن ارائه گزارش عملکرد صنعت بیمه از تدوین برنامه راهبردی افزایش ضریب نفوذ بیمه خبر داد.   همچنین دکتر شریف زاده معاون بانک و بیمه وزارت امور اقتصادی و دارایی  ضمن قدردانی از تلاش های خوب صورت گرفته در صنعت بیمه گفت:  خوشبختانه عملکرد  صنعت بیمه  در سال گذشته، نشان دهنده اقدامات مثبت بوده و امیدوارم این مسیر همچنان ادامه داشته باشد و به این میزان رضایت قانع نباشیم.

وی  در خصوص برنامه جامع افزایش ضریب نفوذ بیمه افزود: این برنامه باید راهبردی و با تاکید بر بیمه های زندگی و مسئولیت با بهره گیری از بیمه نامه های نوین باشد. همچنین در این نشست رئیس کل بیمه مرکزی ضمن ابراز تاسف در خصوص فقدان پیشکسوت صنعت بیمه -زنده یاد آیت کریمی- و تسلیت به خاندان ایشان و خانواده صنعت بیمه به پیش نویس مصوبه شورای عالی بیمه در خصوص نظارت بر شرکت بیمه اتیه سازان حافظ در حوزه درمان اشاره کرد و افزود: تمامی خدمات و محصولات بیمه ای در صنعت بیمه متمرکز خواهد شد.

وی افزود:مسیر کنش فعالانه حاکمیت بیمه ای به گونه ای طراحی شده که در آینده نزدیک تمامی خدمات و محصولات بیمه ای در بازار صنعت بیمه متمرکز شود. دکتر علی استاد هاشمی با اعلام این مطلب افزود: روان سازی فرایندهای بیمه ای و حرکت به سمت مردمی شدن این صنعت در راس سیاست های نهادناظر قرار دارد و هر گونه فعالیت بیمه ای باید زیر نظر بیمه مرکزی صورت گیرد. شایان ذکر است علاوه بر تصویب تعیین سهم موسسات بیمه از مبالغ مقرر در بند «ت» تبصره ۱۴قانون بودجه ۱۴۰۳ در این جلسه از سوی اعضا ، مهندس محمدرضا کشاورز نیز به عنوان مدیرعامل بیمه ایران و عضو جدید شورایعالی بیمه سوگند نامه یاد  کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد
  • بررسی اختلال در سامانه الکترونیک بیمه سلامت
  • یک میلیون و ۲۳۲ هزار لرستانی زیر چتر حمایت بیمه سلامت
  • حجامت بیمه شد
  • خدمات «فصد و حجامت» بیمه شد
  • چتر حمایت بر سر بیماران خاص و صعب‌العلاج
  • ارائه تسهیلات اشتغال به مددجویان اردستانی
  • خدمات فصد و حجامت بیمه شد
  • چقدر برای نرخ بیمه و درمان از فیش حقوقی هر کارمند کسر می‌شود؟
  • ۲۷ میلیون نفر تا پایان سال زیر پوشش سلامت خانواده قرار می‌گیرند