Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@03:45:57 GMT

حضور رئیس کمیته ملی المپیک در فدراسیون والیبال

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۴۶۲۳۷

حضور رئیس کمیته ملی المپیک در فدراسیون والیبال

رئیس کمیته ملی المپیک امروز با حضور در فدراسیون والیبال، ضمن گفت‌وگو با رئیس فدراسیون از امکانات کمپ‌ تیم‌های ملی مردان و بانوان والیبال بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، سیدرضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک امروز سه‌شنبه با حضور در فدراسیون والیبال با محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال دیدار و درباره برنامه‌های پیش‌روی این فدراسیون به ویژه حضور شایسته در بازی‌های المپیک 2020 توکیو گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس فدراسیون والیبال در این دیدار برنامه‌های آماده سازی تیم ملی ایران برای حضور شایسته در بازی‌های المپیک و دیگر تیم‌های ایران برای حضور در رویدادهای پیش رو را تشریح کرد.

بازدید از امکانات و تجهیزات کمپ‌های تیم‌های ملی بانوان و مردان ایران، از دیگر برنامه های بازدید رئیس کمیته ملی المپیک از فدراسیون والیبال بود. در این بازدید و دیدار، مهرزاد خلیلیان سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی نیز همراه صالحی امیری بود.
والیبال سالنی ایران در سال 2020 در 10 رویداد ورزشی شامل لیگ ملت‌های والیبال، بازی های المپیک 2020 توکیو، قهرمانی باشگاه‌های مردان و زنان آسیا، قهرمانی جوانان دختر و پسر آسیا، قهرمانی نوجوانان پسر و دختر آسیا و جام کنفدراسیون مردان و زنان آسیا شرکت می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: والیبال کمیته ملی المپیک تیم ملی ایران زنان رئیس کمیته ملی المپیک فدراسیون والیبال بازی های المپیک رئیس فدراسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۶۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجویز نسخه ایتالیایی برای والیبال بلغارستان

فدراسیون والیبال بلغارستان برای راهیابی به المپیک ۲۰۲۸ از نسخه ایتالیایی استفاده می‌کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جانلورنزو بلنجینی،‌ مربی سرشناس ایتالیایی به تازگی به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال بلغارستان منصوب شده است. لیوبومیر گانف، رئیس فدراسیون والیبال بلغارستان تاکید کرد که در انتخاب این مربی 52 ساله، از والیبال ایتالیا، الگوبرداری کرده است.

تیم پائز، نایب قهرمان لیگ والیبال اوکراین شد

رئیس فدراسیون والیبال بلغارستان، این واقعیت را کتمان نمی‌کند، برای این که  بندی خاص در قرارداد مربی تورینی قرار دهد، باید جیبش را تقریبا خالی کند، اما بلافاصله اضافه کرد که مطلقاً پشیمان نیست. او می‌خواهد که «چیکو» فقط سرمربی بلغارستان باشد و در هیچ باشگاهی فعالیت نکند.

گانف در این مورد گفت: برای ما مهم بود که سرمربی تیم ملی، فقط مشغول تیم ملی باشد و فعالیت باشگاهی نداشته باشد. من می‌دانم که بستن چنین قراردادی برای ما هزینه زیادی دارد ولی این همان کاری است که ایتالیایی‌ها و تیم‌های بزرگ جهان انجام داده‌اند.

رئیس فدراسیون والیبال بلغارستان ادامه داد:‌ ما بازیکنان جوان و مستعد زیادی داریم و به همین خاطر تصمیم گرفتیم، مربی‌ای را استخدام کنیم که 12 ماه سال در اختیار ما باشد. من تمام تلاشم را کردم تا نهایت با چیکو بلنجینی به توافق رسیدیم.

نخستین میدان پیش روی والیبال بلغارستان، لیگ ملت‌های 2024 است اما هدف بلند مدت و نهایی بلغارها، حضور در المپیک 2028 لس‌آنجلس خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پائز: قلب بازیکنان را می‌خواهم
  • تقوی: خوشحالی و رضایت مردم از والیبال از همه چیز مهم‌تر است
  • اعزام شمشیربازان ایران به رقابت‌های زون آسیا و انتخابی المپیک 
  • اعزام شمشیربازان ایران به مسابقات زون آسیا و انتخابی المپیک
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا
  • بازگشت تیم ملی قایقرانی مردان و زنان ایران به میهن
  • تجویز نسخه ایتالیایی برای والیبال بلغارستان
  • پاداش تاریخی برای بلندقامتان ایران در صورت کسب سهمیه المپیک
  • وعده پاداش تاریخی برای صعود تیم ملی والیبال به المپیک
  • دستور از اتاق رئیس: پاداش تاریخی برای بلیت پاریس