Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون عمران مجلس نهم مهم‌ترین اولویت نمایندگان مجلس یازدهم را حل مشکل مسکن مردم اعلام کرد و گفت: در حال حاضر ۵۰ تا ۷۰ درصد درآمد خانوارهای متوسط و رو به پایین جامعه برای تامین مسکن هزینه می‌شود. ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۳ اقتصادی راه و مسکن نظرات - اخبار اقتصادی -

سیدمهدی هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در پاسخ به این پرسش که به نظر شما مهم‌ترین اولویت اقتصادی مجلس یازدهم چه چیزی باید باشد، اظهار کرد: حل مشکلات اقتصادی به‌عنوان دغدغه مردم باید اولویت نمایندگان مجلس یازدهم باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که در حال حاضر طیف متوسط و رو به پایین جامعه با مشکلات مربوط به تامین مسکن مواجه هستند، افزود: این اقشار 50 تا 70 درصد مشکلات حاد مسکن دارند،‌ به عبارت دیگر 50 تا 70 درصد درآمدهای قشر متوسط و رو به پایین کشور برای تامین مسکن هزینه می‌شود.

رئیس کمیسیون عمران مجلس نهم تاکید کرد: اگر بتوانیم به حل مشکل مسکن کمک کنیم در واقع 50 تا 70 درصد به درآمد این خانوارها اضافه کرده‌ایم، یا هزینه‌های آنرا کاهش داده‌ایم و به این معناست که حقوق آنها 2 برابر می‌شود.

هاشمی بیان کرد:‌ بنابراین یکی از  اولویت‌های اصلی مجلس آینده باید حل مشکل مسکن اقشار متوسط به پایین جامعه باشد که باعث می شود این فشار از سبد هزینه‌های این خانوارها حذف شود.

انتهای پیام/

R1012188/P/S7,81/CT1 واژه های کاربردی مرتبط معاونت مسكن وزارت راه وام مسکن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: معاونت مسكن وزارت راه وام مسکن معاونت مسكن وزارت راه وام مسکن متوسط و رو به پایین پایین جامعه حل مشکل مسکن مجلس یازدهم تامین مسکن تا 70 درصد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۶۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم آینده‌نگری برای رفع مشکل ترافیک اصفهان/تکمیل رینگ چهارم بودجه و حمایت کافی می‌خواهد

پیشکسوت مدیریت شهری اصفهان با اشاره به مشکلات حوزه حمل‌ونقل این کلان‌شهر گفت: اگر این ترافیک سرسام‌آور آینده‌نگری و ساماندهی نشود و برای آن برنامه ترافیکی نداشته باشیم، در آینده مشکلات بیشتر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، نورالله صلواتی در برنامه تلویزیونی «بهار بهار» اظهار کرد: سابقه نیم قرن فعالیت در بخش‌های مختلف همچون ذوب آهن، سازمان آب، راه و ترابری، شهرداری و شورای اسلامی شهر را دارم.

وی با اشاره به روند اجرای رینگ سوم ترافیکی در زمان مسئولیت خود در شهرداری افزود: رینگ سوم ۴۷ کیلومتر است که با سرعت و کیفیت بسیار انجام شد، اگر رینگ سوم اجرایی نشده بود، هم‌اکنون در حوزه حمل‌ونقل و ترافیک مشکلات بسیاری داشتیم.

پیشکسوت مدیریت شهری اصفهان تصریح کرد: اجرای رینگ سوم خوب پیش‌بینی شد، هر چند آن زمان تنگ‌نظری‌هایی وجود داشت و گفته می‌شد برای اجرای آن کمی دست نگه دارید، اما با جدیت ادامه یافت و یکی از پروژه‌های ماندگار و جاودانه برای شهر اصفهان است.

وی با اشاره به اینکه مدتی نیز پیش از عضویت در شورای اسلامی شهر اصفهان، مشاور شهردار در پروژه رینگ چهارم بودم، افزود: آن زمان مسیر را حفظ کردیم تا ساخت‌وساز انجام نشود و مسیریابی با دقت انجام شد؛ به‌طور قطع اگر آن زمان ظرفیت، حمایت و بودجه کافی وجود داشت، ساخت رینگ چهارم در مدت چهار سال به پایان می‌رسید.

صلواتی ادامه داد: به دلیل آنکه شهر پروژه کار نشده و آماده به‌کار زیادی داشت، احداث رینگ چهارم به تعویق افتاد و ما نتوانستیم در زمان مسئولیت خود این پروژه را به پایان برسانیم، اما موفق شدیم این مسیر را برای آیندگان نگهداری کنیم تا آن‌ها پروژه را به اتمام برسانند.

وی با اشاره به نیازهای اصلی شهر تصریح کرد: علاوه بر اینکه در حوزه ساخت‌وساز نباید کم گذاشته شود، باید برنامه آینده را پیش‌بینی کنیم.

صلواتی با اشاره به مشکلات حوزه حمل‌ونقل شهر اصفهان گفت: اگر این ترافیک سرسام‌آور آینده‌نگری و ساماندهی نشود و برای آن برنامه ترافیکی نداشته باشیم، در آینده مشکلات بیشتر می‌شود.

وی یادآور شد: سال ۱۳۸۲ که به شهرداری آمدم، جاده صفه ساخته شد و یک خیابان معمولی بود، در آن زمان پیش‌بینی کردم که با وجود کوه صفه که تفریحگاه محسوب می‌شود، معضلاتی را در آینده خواهیم داشت، بر این اساس کار را متوقف کردیم و پل را طراحی کردیم تا تردد تسهیل شود.

کد خبر 739530

دیگر خبرها

  • دو پیش بینی حساس از آینده بازار خودرو در ۱۴۰۳؛ قیمت‌ها پایین می‌آید؟
  • تشکیل کارگروه مشترک دولت و انبوه‌سازان برای رفع مشکل مسکن
  • تلاش فراجا برای حل دغدغه مسکن کارکنان
  • مشکل اقتصاد ایران، جهالت مدیران رانتی و کوته‌بین است / مدیران سازمان برنامه و بودجه فارغ التحصیل دانشگاه‌های درجه چندمند
  • لزوم آینده‌نگری برای رفع مشکل ترافیک اصفهان/تکمیل رینگ چهارم بودجه و حمایت کافی می‌خواهد
  • رفع مشکل آب شرب رودسر تا ۳ ماه آینده
  • نتایج یک تحقیق: واحدهای مسکونی در بریتانیا نسبت به کشورهای پیشرفته کیفیت و کمیت پایین‌تری دارند
  • بهره برداری از ۶۰۰ واحد مسکن مهر دارای مشکل حقوقی در پرند تا نیمه اول امسال
  • سرانه فرهنگ در کشور ما بسیار پایین است
  • قیمت مسکن در اقتصادهای پیشرفته مقرون به صرفه است؟