Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-25@07:43:16 GMT

شاخص بورس در وال استریت صعودی شد

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۴۶۳۲۰

شاخص بورس در وال استریت صعودی شد

پول نیوز - در وال استریت، بیشتر شاخص‌ها صعودی بودند تا جایی که دو شاخص از سه شاخص مهم بورسی در سطح بالاتری از روز قبل خود بسته شدند.

 


به گزارش پول نیوز، به نقل از رویترز، چین اعلام کرد که شمار کالاهای آمریکایی که از تعرفه وارداتی مستثنی می‌شوند را به ۶۹۶ قلم افزایش خواهد داد. این اقدام که به فاصله یک ماه از امضای فاز نخست توافق تجاری بین دو اقتصاد نخست جهان صورت می‌گیرد، شامل اقلام کشاورزی و انرژی نظیر گوشت، سویا، نفت خام و گاز طبیعی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در وال استریت، بیشتر شاخص‌ها صعودی بودند تا جایی که دو شاخص از سه شاخص مهم بورسی در سطح بالاتری از روز قبل خود بسته شدند.

شاخص "داوجونز ایدانستریال اوریج" با ۰.۰۹ درصد کاهش نسبت به روز قبل و در سطح ۲۹هزار و ۳۹۸.۰۸ واحد بسته شد. شاخص "اس اند پی ۵۰۰" با ۰.۱۸ درصد افزایش تا سطح ۳۳۸۰.۱۶ واحدی بالا رفت و دیگر شاخص مهم بورسی آمریکا یعنی " نزدک کامپوزیت" با صعود ۰.۲ درصدی در سطح ۹۷۳۱.۱۸ واحدی بسته شد.

 

در معاملات بورس‌های آسیا، شاخص‌ها عملکرد بدی داشتند؛ تا جایی که شاخص "نیک کی ۲۲۵" بورس توکیو ژاپن با ریزش ۱.۴ درصدی تا سطح ۲۳ هزار و ۱۹۳.۸۰ واحدی پایین رفت. شاخص " هانگ سنگ" بورس هنگ کنگ ۱.۳۲ درصد ریزش کرد و در سطح ۲۷ هزار و ۵۹۰.۸۹ واحد بسته شد.

در چین شاخص "شانگ‌های کامپوزیت" ریزش ۰.۷۹ درصدی را تجربه کرد و در سطح ۴۰۴۵.۲۹ واحد بسته شد. در استرالیا شاخص "اس اند پی اس اند ایکس ۲۰۰" بورس سیدنی با ۰.۱۶ درصد کاهش و ایستادن در سطح ۷۱۱۳.۷۰ واحدی به کار خود خاتمه داد. در بین دیگر شاخص‌های مهم آسیایی، شاخص " تاپیکس" ژاپن نزولی بود.

 

در معاملات بازارهای بورس در اروپا، شاخص‌ها با وجود نگرانی از برگزیت و استعفای مشاور نخست وزیر انگلیس در سبزپوش بودند تا جایی که شاخص "فوتسی ۱۰۰" بورس لندن با ۰.۳۳ درصد افزایش نسبت به روز قبل و در سطح ۷۴۳۳.۲۵ واحد بسته شد.

شاخص "کک ۴۰" بورس پاریس با افزایش ۰.۲۷ درصدی در سطح ۶۰۸۵.۹۵ واحد بسته شد و شاخص "دکس ۳۰" بورس فرانکفورت در آلمان با افزایش ۰.۲۹ درصدی و ایستادن در سطح ۱۳ هزار و ۷۸۳.۸۹ واحدی به کار خود خاتمه داد. در مادرید شاخص "ایبکس ۳۵" ۰.۶۶ درصد بالا رفت و به ۱۰ هزار و ۲۲.۲۰ واحد رسید.

 

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: وال استریت پول نیوز بورس آسیا بورس اروپا بورس لندن بودند تا جایی وال استریت واحد بسته شد شاخص ها روز قبل اس اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۶۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۱۰۶۹ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز بارشد ۱۰۶۹ واحدی به سطح دو میلیون و ۳۰۴ هزار واحدی رسید. 

به گزارش مشرق، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز (چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه) با رشد یک هزار و ۶۹ واحدی همراه بود و به رقم دو میلیون و ۳۰۴ هزار واحد رسید.

اما در مقابل شاخص کل هم وزن با ۴۶۵۰ واحد رشد، رقم ۷۶۳ هزار و ۶۵۵ واحدی را ثبت کرد.

همچنین نمادهای پارسان، فولاد، فملی، کگل، شبندر، شپدیس و بوعلی نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر را روی شاخص گذاشتند. نمادهای ذوب، خزامیاد، فولاد، کاما، کساپا، خودرو و فاذر پر تراکنش‌های بازار بودند.

در معاملات فرابورس نیز شاخص کل با ۱۱۶ واحد رشد به رقم ۲۵ هزار و ۶۰۵ واحد رسید و نمادهای آریا، فجهان، شگویا، وسپهر، مادیرا، سپیدار و فغدیر پر تراکنش‌های بازار بودند.


دیگر خبرها

  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس | افزایش ۷۶۳ هزار و ۶۵۶ واحدی شاخص کل
  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس
  • رشد ۱۰۶۹ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • شاخص بورس امروز ۴ اردیبهشت/ رشد ۱۳۴۲۱ واحدی
  • گزارش بورس امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • افزایش ۳۹۲۱ هزار واحدی شاخص بورس
  • شاخص بورس ۴ هزار واحد رشد کرد
  • گزارش بورس امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • گزارش روزانه بورس ۳ اردیبهشت؛ شاخص بورس ۴ هزار واحد رشد کرد
  • رشد ۴ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه