Web Analytics Made Easy - Statcounter

به  گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،سعدی مصطفی زاده فرماندار شهرستان روانسر گفت : مردم به مجریان برگزاری انتخابات اعتماد دارند و ما نباید به عنوان حافظان رأی مردم به نفع کسی یا جریان خاصی حرکت کنیم.

او گفت : اجرای صحیح انتخابات، مبتنی بر قوانین و مقررات و اصل بی طرفی در دستور کار ستاد انتخاباتی شهرستان روانسر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار روانسر افزود: متولیان برگزاری انتخابات، نقش اصلی و مسوولیت مستقیم در برگزاری صحیح و قانونمند انتخابات را بر عهده دارند.

مصطفی زاده، توجه کامل به قانون و رهنمودهای مقام معظم رهبری را، ضامن سلامت انتخابات دانست و افزود: وظیفه ما در انتخابات پایبندی به قانون و صیانت از آرای مردم است.

فرماندار روانسر، نمایندگان خود را به رعایت اصل بی طرفی توصیه کرد و گفت: تلاش تمام عوامل اجرایی انتخابات اجرای دقیق قوانین است تا هیچ کس نتواند بر صحت اجرای آن خدشه و یا شبهه ای وارد کند.

مصطفی زاده گفت: رعایت اصل بی طرفی، امانتداری و آگاهی بر وظایف از مهمترین ویژگی‌های نمایندگان فرماندار است و برقراری امنیت در شعبه های رأی گیری و هم افزایی قانونی با تمام ارکان صندوق را خواستار شد.

 

 

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه انتخابات مجلس انتخابات مجلس یازدهم کاندیدای انتخابات برگزاری انتخابات اصل بی طرفی مصطفی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۶۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پست در خط مقدم امانتداری اموال مردم قرار دارد

به گزارش خبرنگار مهر، جلال آفاقی پیش از ظهر سه شنبه در بازدید سرزده از اداره کل پست استان اردبیل اظهار کرد: برخی گزارشات و نارضایتی‌ها از عملکرد مأموران و دفاتر پستی مشهود است که تذکرات لازم برای دقت بیش از پیش در انجام وظایف ضروری است.

وی با اشاره به این اصل مهم دینی که حرمت مال مردم به منزله حرمت خون آنهاست، خاطرنشان کرد: هرگونه سهل‌انگاری در صیانت از مال مردم غیرقابل قبول است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل هرگونه اهمال کاری در برخورد با اموال مردم را مستحق برخورد قانونی دانست.

آفاقی توجه به رسالت خطیر امانتداری و همچنین جلب رضایت مردم با خدمت‌رسانی شایسته را یادآور شد و بیان کرد: حرمت مال مردم به منزله حرمت خون آنهاست و پست در خط مقدم امانتداری اموال مردم در جامعه قرار دارد.

کد خبر 6086411

دیگر خبرها

  • حرکت به سمت بیانیه گام دوم انقلاب وظیفه اصلی فرماندار کاشان
  • کاندیداها و هوادارانشان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • کاندیداها و هواداران‌شان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • لزوم پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در آستانه دور دوم انتخابات
  • روند اجرای پروژه گردنه عامری دیلم تسریع شود
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند از سیزدهم اردیبهشت آغاز می‌شود
  • شرایط مناسب برای برگزاری امتحانات‌نهایی در مهاباد مهیا شود
  • پست در خط مقدم امانتداری اموال مردم قرار دارد
  • شهید رحیمی فرصت نکرد رخت دامادی به تن کند/ امانتداری و وظیفه‌شناسی آوازه شهید فاضل بود
  • دستیار ویژه فرماندار شهرستان نیکشهر منصوب شد