Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرارو- مردان آهنین ایران دیگر در قاب تلویزیون دیده نمی‌شوند، اما همچنان درگیر ماجرای عجیبِ خشونت‌بار و جنایی هستند. در آخرین رخداد رامین فرج نژاد قهرمان جوان این رشته در جریان یک درگیری گلوله خورد. او از این حمله جان به در برده و در بیمارستان به سر می‌برد.   به گزارش فرارو، حمله به رامین فرج نژاد در نیمه شب و در جریان یک نزاع خیابانی در شهریار رخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرج نژاد در این باره گفته است: "ساعت ۲ شب بود و خواب بودم. نگهبان باغ بیدارم کرد و گفت برادرت کامران با چند نفر درگیر شده و بیست سی نفر دارند او را می‌زنند. تا به محل درگیری رسیدم، دیدم هفت هشت نفر از آن‌ها اسلحه دارند و یکی از آن‌ها تفنگ را گذاشته روی سر برادر من. تا به سمت آن‌ها دویدم، یکی از آن‌ها با اسلحه به شکم من شلیک کرد."
فرج نژاد بعد از این حادثه، به بیمارستان نور شهر اندیشه منتقل شده و بلافاصله تحت عمل جراحی روده قرار گرفت و در حال حاضر وضعیت مساعدی دارد. برادر او نیز به شدت مجروح شده بود که به بیمارستان منتقل شد و براساس گزارش‌ها حال او نیز مساعد است.
هنوز مشخص نشده است دلیل اصلی این نزاع چه بوده، اما زمینه‌هایی برای آن وجود داشته است. روایت‌های دیگر از ماجرا همسر فرج نژاد درباره این حادثه به رکنا گفت: "همه ما می‌دانیم که این کار توسط چه کسانی انجام شده است. در واقع این مساله ۲ حالت بیشتر ندارد؛ یا همان کسانی که حدس می‌زنیم این حمله را انجام داده اند یا کار توسط افراد ناشناس صورت گرفته است."
به گفته او از همان روز اول پلیس پیگیر ماجرا بوده و برای دستگیری عاملان این اتفاق اقدام کرده است.
سرهنگ مهدی سرپناه معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران نیز درباره جزئیات این حمله گفت: «تعدادی از اراذل و اوباش سرآسیاب شهرستان ملارد با حضور در باباسلمان شهرستان شهریار وارد باغ شخصی این ورزشکار شده و وی را مورد ضرب و شتم قرار دادند.»
او افزود: "این حمله ریشه در اختلافات گذشته داشته که به دنبال آن تعدادی از اوباش با در دست داشتن انواع سلاح سرد و گرم و قمه با حضور در باغ شخصی رامین فرج نژاد به وی حمله کردند."
به گفته معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران پس از تشکیل پرونده قضایی، تعدادی از عاملان حمله به فرج‌نژاد شناسایی و دستگیر شدند و مابقی این افراد نیز با توجه به فرار و خروج‌شان از استان، تحت تعقیب پلیس هستند.
اما یکی از دوستان رامین در گفتگو با روزنامه ایران جزییات بیشتری از ماجرا را شرح داده است. او در این باره گفت: "پنجشنبه شب، برادر کوچک رامین به نام کامران به همراه دوستانشان؛ به باغ خصوصی خود در منطقه باغستان شهریار رفته بودند. ساعاتی بعد نگهبان باغ با رامین و برادر بزرگترشان عرفان تماس گرفت و گفت به باغ حمله شده است. رامین و عرفان هم با این تصور که دزد آمده، راهی باغ شدند. عرفان زودتر از رامین به باغ رسیده بود، اما مقابل باغ چند مرد را با اسلحه و قمه دید."

او ادامه داد: "به محض اینکه عرفان وارد باغ شد یک نفر با کلت کمری او را تهدید کرد. در این میان رامین نیز به باغ رسید، اما با افرادی که مقابل در ورودی باغ بودند درگیر شد و یکی از مردان مسلح دو گلوله به وی شلیک کرد که از ناحیه شکم مجروح شد."   با وجود این جزییات هنوز روشن نیست انگیزه این حمله چه بوده است.  
رامین فرج نژاد کیست؟ رامین فرج نژاد از ورزشکارانی است که در مسابقات قویترین مردان ایران حاضر شده و به مقام قهرمانی رسیده است، البته حضور او در این مسابقات به دوران پس از توقف پخش تلویزیونی این رقابت‌ها باز می‌گردد. در سال ۹۷ نیز با بازگشت موقت این مسابقه به تلویزیون او در جریان مسابقات آسیب دید و به موفقیت دست پیدا نکرد. با این حال فرج نژاد در رقابت‌های دیگر موفق به کسب عنوان قهرمانی شد. او از معدود ورزشکاران ایرانی این رشته است که مجوز حضور در رقابت‌های حرفه‌ای بین المللی را دارد.   از عناوین بین المللی او می‌توان به سه قهرمانی در رقابت‌های ارنولد کلاسیک اسپانیا، ایتالیا و آمریکا، قهرمان مسابقات پاورلیفتینگ روسیه و ارتقا رکورد جهانی ۳۰ کیلو گرم، قهرمان مسابقات دبی ماسل شو ۲۰۱۸ اشاره کرد. فرامرز خودنگاه داور قویترین مردان ایران و روح‌الله داداشی

 

"مردان آهنین" پرحاشیه مردان آهنین یا قوی‌ترین مردان ایران یک مسابقه ورزشی برای انتخاب قوی‌ترین مرد ایران و اعزام آن‌ها به مسابقات قوی‌ترین مردان جهان است که در سال‌های ۱۳۷۷ تا ۱۳۸۰ و از ۱۳۸۳ تا ۱۳۹۱ و ۱۳۹۷ از شبکه ۳ سیما پخش شد.   داور اصلی این برنامه فرامرز خودنگاه است که مهدی فاطمی (۱۳۸۴–۱۳۸۵)، محراب فاطمی (۱۳۸۶–۱۳۸۸) و علی داداشی (۱۳۸۹) به عنوان داوران کمکی با فرامرز خودنگاه همکاری می‌کنند. اجرای تلویزیونی این مسابقه را محمدرضا فتاح‌حسینی (۱۳۷۷ و ۱۳۹۷)، رضا جاودانی (۱۳۸۰–۱۳۸۹) و محمدامین نبی‌اللهی (۱۳۹۰–۱۳۹۱) بر عهده داشته‌اند.   این مسابقات همیشه درگیر حواشی زیادی بوده است. عدم انجام آزمایش دوپینگ و استفاده بی‌محدودیت از دارو‌های غیرمجاز از جمله مشکلاتی است که منتقدان به این رقابت‌ها وارد کرده‌اند. نشریه ورزشی تماشاگر چند سال پیش در یک مقاله به نمونه‌های از بزهکاری‌های تعدادی از قهرمانان مردان آهنین اشاره کرد که شامل دزدی، کلاهبرداری، زورگیری و سوءاستفاده جنسی از دختران می‌شد.
در سال ۱۳۸۳ و در زمان ضبط برنامه قوی‌ترین مردان، تعدادی از قهرمانان با یکدیگر درگیر شده و با سلاح سرد، چنان یکدیگر را مضروب کردند که عده‌ای به بیمارستان منتقل شدند و مأمورین پلیس هم ضاربان را دستگیر کردند.
در بهار سال ۹۰ اتفاقات تلخی برای قهرمانان شناخته شده "مردان آهنین" رخ داد. در مدتی کمتر از ۵۰ روز، یکی از قهرمانان آن مسابقات متهم به قتل با شمشیر شد و دیگری با چاقو به قتل رسید.
امیر قرایی متهم شد چهارشنبه هفتم اردیبهشت ماه آن سال، در محله جنت آباد تهران مرتکب قتل شده است. امیر قرایی تنها نبود و دیگر برادران او نیز در متن این دعوا قرار داشتند با این حال ظاهرا امیر با شمشیر سامورایی دوست سابق خود یعنی علی مکاری را به قتل رسانده بود. دعوا بر سر سه میلیون پول بود. امیر و صادق یکی دیگر از برادران قرایی به سرعت از محل حادثه گریختند پلیس سه برادر دیگر و پدر قرایی‌ها را به اتهام نگهداری مواد مخدر بازداشت کرد.
قرایی‌ها از ورزشکاران شناخته شده این رشته بودند که چند سالن بدنسازی در تهران داشتند اما این اتفاق باعث شد که کلا از این رشته حذف شوند. امیر قرایی نیز که پس از قتل متواری شده بود تاکنون دستگیر نشده است. او حتی مدتی تحت پیگرد پلیس اینترپل قرار داشت.   امیر قرایی هشت سال است که فراری است سال ۹۴ ادعا شد که امیر قرایی اعدام شده است، ویدئویی هم در این رابطه منتشر شد، اما این خبر به سرعت تکذیب شد. امیر قرایی تاکنون دستگیر و محاکمه نشده و مشخص نیست اساسا در کدام کشور زندگی می‌کند.
نزاع منجر به قتل برادران قرایی ضربه سنگینی به "مردان آهنین" بود، ضربه دوم کمتر از دو ماه پس از آن حادثه زده شد، روح الله داداشی ۲۵ تیر ۹۰ در کرج به قتل رسید. داداشی قوی‌ترین مرد ایران و از قهرمانان محبوب این رشته بود.
داداشی در یک نزاع خیابانی به شدت مجروح شد. ضربات چاقو به گلو و سینه داداشی وارد شده، او را به بیمارستان شهید مدنی جهان شهر کرج منتقل کردند، اما به دلیل شدت جراحات وارده فوت کرد.
ضارب داداشی، علیرضا ملاسلطانی به سرعت دستگیر شد، ظاهرا او در هنگام ارتکاب قتل حالت عادی نداشته و مست بوده است.
ضارب داداشی ۳۰ شهریور ماه در ملاء عام در گلشهر کرج اعدام شد. در مراسم اعدام او ۱۵ هزار نفر از مردم عادی حضور داشتند. روند بررسی پرونده ضارب داداشی بحث‌های فراوانی برانگیخت. تماشاچیان اعدام ضارب داداشی در کنار این اتفاقات تلخ "مردان آهنین" درگیر حواشی کوچیک‌تر هم بوده اند. مشهور است که این ورزشکاران قوی هیکل عموما وارد مشاغلی همچون دلالی و شرخری می‌شوند و در این مشاغل گرفتار خلافکاری و رفتاری نامعقولند. برخی از آن‌ها یا گنده لات بوده‌اند و یا گنده‌ لات شده‌اند. ظاهرا همین وضعیت باعث شد که برنامه "مردان آهنین" با وجود محبوبیت بالایی که داشت دیگر از تلویزیون پخش نشود.  

منبع: فرارو

کلیدواژه: ورزش مردان آهنین فرج نژاد قویترین مردان ایران قوی ترین مرد ایران ترین مردان ایران قوی ترین مردان رامین فرج نژاد مردان آهنین فرج نژاد امیر قرایی منتقل شد درگیر شد مجروح شد او نیز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۶۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حتی با چراغ سبز آمریکا هم به ایران حمله نمی‌کنیم | یکی بگوید روزی ۳ هزار موشک ایرانی را چگونه ساقط کنیم؟

دریافت 11 MB

به گزارش همشهری آنلاین مقامات و کارشناسان امنیتی صهیونیست در واشنگتن، که مدت‌ها پیش با اشاره به اینکه حتی با چراغ سبز آمریکا، به این سه دلیل به ایران حمله نمی‌کنیم، گفتند: مردم یک باور غلط دارند که گنبد آهنین از ما حفاظت خواهد کرد، تل آویو مستقیما هدف قرار خواهد گرفت و گنبد آهنین ما نمی‌تواند روزی سه هزار موشک را ساقط کند.

ایران در سه مرز اسرائیل حضور دارد و آنها را کنترل می‌کند و نمی‌توانیم همزمان در سه جبهه بجنگیم و پیروز شویم، نه به خاطر این که ضعیفیم بلکه، چون به اندازه کافی بزرگ نیستیم، ایرانی‌ها شطرنج باز و آمریکایی‌ها پوکر بازند.

کد خبر 845004 برچسب‌ها ایران و اسرائیل خبر ویژه

دیگر خبرها

  • یک فصل دیگر بدون جام؟ ستاره پرسپولیسی طلسم شده است!
  • شکارچیان گنبد آهنین (فیلم)
  • مرگ مرموز مسافر پایتخت
  • سپاهان فاتح شهرآورد دیار زاینده‌رود
  • انتخابات پرحاشیه کشتی تایید شد
  • میرکیانی ماجرای دشت مرموز را کامل کرد
  • حتی با چراغ سبز آمریکا هم به ایران حمله نمی‌کنیم | یکی بگوید روزی ۳ هزار موشک ایرانی را چگونه ساقط کنیم؟
  • تصویر رامین پرچمی در «آخرین سامورایی»
  • مقامات صهیونیست: حتی با چراغ سبز آمریکا، به ایران حمله نمی‌کنیم + فیلم
  • «مهمانی» و «مردان آهنین» در تلوبیون پیشتاز شدند