Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی وحدت روز سه شنبه در مراسم اختتامیه گردهمایی سه روزه شرکت های دانش بنیان و استارتاپ های صنعت نفت در محل پژوهشگاه نفت افزود: شرایط فعلی کشور با توجه به شکل گیری اکوسیستم نوآوری نسبت به قبل قابل مقایسه نیست و جو کشور در حوزه علم و فناوری تغییر کرده است. 

وی اظهار داشت: اکنون شرایط کشور به سمت استفاده از فناوری و تبدیل علم به ثروت در حال تغییر  است، خوشبختانه زیرساخت های مربوط به آن نیز در کشور شکل گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: صندوق نوآوری و شکوفایی یکی از ابزارهای حمایت مالی در اکوسیستم نوآوری شرکت های دانش بنیان است، تاکنون شرکت های دانش بنیان از بسیاری از این ابزارها استفاده کرده اند و دانش بنیان های صنعت نفت نیز می توانند از این ابزارهای مالی استفاده کنند.

وحدت گفت: صندوق پژوهش و فناوری صنعت نفت که در آینده نزدیک راه اندازی خواهد شد، می تواند نقش واسط را بهتر ایفا کند.

وی یادآور شد: شرکت های دانش بنیان صنعت نفت می توانند ضمانتنامه کیفی، تعهد بانکی برای کار فرما، سرمایه در گردش کار، لیزینگ که جزو ابزارهای مالی صندوق نوآوری و شکوفایی هستند را دریافت کنند.

رییس هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: صندوق بحث خرید تضمینی و خرید اول محصولات شرکت های دانش بنیان صنعت نفت را نیز که از سوی وزارت نفت اعلام شد را پیگیری خواهد کرد و در صورت قرار گرفتن یک مکانیزم مالی در کنار آن این امر می تواند اجرایی شود.

گردهمایی شرکت های دانش بنیان و استارتاپ های صنعت نفت از ۲۷ تا ۲۹ در محل پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شد.

برچسب‌ها پژوهشگاه صنعت نفت صندوق نوآوری و شکوفایی علی وحدت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پژوهشگاه صنعت نفت صندوق نوآوری و شکوفایی علی وحدت پژوهشگاه صنعت نفت صندوق نوآوری و شکوفایی علی وحدت صندوق نوآوری و شکوفایی شرکت های دانش بنیان ابزارهای مالی صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۶۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ محصول پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی دانشگاه سمنان، شش محصول شرکت‌های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان با حضور محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و علی خیرالدین مشاور وزیر علوم رونمایی شد.

این شش محصول فناورانه شامل هیتر استیر دیجیتال پیشرفته با کنترل فازی شرکت دانش بنیان در زمینه تولید تخصصی انواع تجهیزات آزمایشگاهی پیشرفته و همزن‌های آزمایشگاهی، ابرجاذب پالاسیل (گرید روغن)، هواساز دومرحله ای، گالینگور سنتی و مینی بوس بین شهری هستند.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حاشیه رونمایی از محصولات فناورانه از دستاوردهای شرکت‌های فناور و دانش بنیان پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان بازدید و با پژوهشگران و فناوران استان سمنان گفت‌وگو کرد.

کد خبر 6081972

دیگر خبرها

  • نامه سرگشاده سهامداران و فعالان بازار سهام به رییس مجلس
  • تلفیق صنعت و دانشگاه توسعه جامعه را رقم می زند
  • ۶ محصول پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان رونمایی شد
  • اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی
  • انعقاد هفت هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان قرارداد با شرکت‌های دانش بنیان/ بومی سازی ۸۵ درصدکالا‌های مورد نیاز صنعت نفت
  • ثبت ۱۲ فرآورده دارویی و ۵۰ تجهیز پزشکی شرکت‌های ایرانی در کنیا
  • بومی سازی ۸۵ درصد کالاهای مورد نیاز صنعت نفت
  • ساماندهی منابع و تسهیلات با هدف تقویت زیست بوم علم و فناوری
  • افتتاح دو شرکت جدید دانش‌بنیان
  • تغییر در ترکیب هیئت پذیرش شرکت‌های استارت‌آپی/پذیرش دانش‌بنیان‌ها در حوزه های مختلف