Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید رضا تقوی عصر امروز در همایش اقشار شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس،  گفت: اگر رویکرد ما در ایام انتخابات عاقلانه باشد، می توانیم راه حل بسیار از مشکلات را حل کنیم و از پیچیدگی ها عبور کنیم.

وی افزود: انتخابات مظهر اقتدار است و کشور ما نیز با انتخابات مدیریت می شود و همه مسئولان ما مستقیم یا غیر مستقیم با رای مردم انتخاب می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو فهرست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب تاکید کرد: اینکه برخی پست ها را به انتصابی و انتخابی تقسیم می کنند حرف دقیقی نیست و همه پستها در جمهوری اسلامی انتخابی است.

تقوی درباره راهبرد فهرست شورای ائتلاف نیز، گفت: شرکت در انتخابات  یک فریضه دینی است از این رو طرفدار حضور حداکثری و نشاط سیاسی و اجتماعی هستیم.

وی تاکید کرد: راهبرد دیگر ما این است که به قانون و رای مردم وفادار باشیم و معتقدیم که رای مردم پشتوانه نظام است.

عضو فهرست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: رعایت اخلاق اسلامی و حفظ کرامت انسانی دیگر راهبرد ما است و در این انتخابات به دنبال آن نیستیم که با تهمت به رقیب او را از صحنه رقابت خارج کنیم.

تقوی افزود: نباید اینطور باشد که سخنگوی شورای نگهبان اعلام کند که ۷۰ نفر از ۲۷۰ نفر نماینده مجلس صلاحیت حضور در مجلس را ندارند.

وی با اشاره به اینکه مجلس تجارت خانه نیست، گفت: مگر امام(ره) نفرمودند که مجلس عصاره ملت است،  پس چرا برخی برای مجلس کیسه می دوزند؟

عضو فهرست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در پایان تاکید کرد: مجلس آینده باید مجلس قوی باشد تا بتواند موانع را برای اشتغال جوانان برطرف کند.

کد خبر 4856306

منبع: مهر

کلیدواژه: سیدرضا تقوی انتخابات 98 شورای ائتلاف نیروهای انقلاب انتخابات 98 راهپیمایی 22 بهمن انقلاب اسلامی ایران مجلس شورای اسلامی چهل و یکمین فجر انقلاب اسلامی قاسم سلیمانی شورای نگهبان ایران محمدجواد ظریف حسن روحانی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب محمد جواد ظریف عباسعلی کدخدایی عضو فهرست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب رای مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۶۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات کامل زمان‌بندی برگرازی مرحله دوم انتخابات مجلس

ستاد انتخابات کشور کلیات جدول برنامه زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را منتشر کرد.

منبع: مهر

tags # مجلس شورای اسلامی سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • آمادگی استان اردبیل برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • امیرعبداللهیان: وضعیت در غزه به نقطه جوش رسیده است / به آمریکا گفتیم به‌دنبال تنش در منطقه نیستیم
  • امیرعبداللهیان: به آمریکا گفتیم به‌دنبال تنش در منطقه نیستیم
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه کرمانشاه تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • مشارکت بالا در «دور دوم انتخابات مجلس» به نفع کشور و نظام است
  • جنگ لیست‌ها در مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم
  • اعلام مخالفت شورای اسلامی شهر نیشابور با تغییر کاربری اراضی مجموعه ورزشی انقلاب
  • جزئیات کامل زمان‌بندی برگرازی مرحله دوم انتخابات مجلس
  • لایحه تجارت پس از ۲۰ سال بلاتکلیفی به تصویب رسید
  • مصوبات جلسه علنی سه شنبه مجلس