Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحیم محمودزاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این کلاس در ۲ بخش مردان و زنان برگزار و به مدت ۲ روز نیز ادامه داشت.

وی افزود: ۲۶ داور کاراته کهگیلویه و بویراحمد در رده های مختلف سنی شامل ۱۲ مرد و ۱۴ زن از شهرهای یاسوج و دهدشت در این کلاس حضور داشتند.

رییس هیأت کاراته کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این کلاس با پیگیری ها و رایزنی های مسؤولان اداره کل ورزش و جوانان استان و موافقت فدراسیون برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمودزاده عنوان کرد: هدف از برگزاری این کلاس ارتقای بیش از پیش سطح دانش فنی داوران مرد و زن کاراته کهگیلویه و بویراحمد بوده است.

وی ابراز داشت: این کلاس به ۲ صورت تئوری و عملی برگزار و پس از پایان آن نیز از داوران شرکت کننده آزمون گرفته شد.

محمودزاده گفت: تداوم برگزاری این کلاس ها در کهگیلویه و بویراحمد زمینه ساز قضاوت هر چه بیشتر داوران مرد و زن کاراته استان در رقابت های مختلف ملی و آسیایی است.

کهگیلویه و بویراحمد افزون بر ۵۰ هزار ورزشکار ساماندهی شده مرد و زن در رشته های مختلف دارد.

برچسب‌ها کهگیلویه وبویراحمد دوره وزارت ورزش و جوانان یاسوج کاراته

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه وبویراحمد دوره وزارت ورزش و جوانان یاسوج کاراته کهگیلویه وبویراحمد دوره وزارت ورزش و جوانان یاسوج کاراته کاراته کهگیلویه و بویراحمد مرد و زن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۶۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق غیرمنتظره در دربی اصفهان

به گزارش "ورزش سه"، دربی لیگ برتری فوتبال اصفهان در حالی روز گذشته بین سپاهان و ذوب‌آهن برگزار شد و برتری یک بر صفر شاگردان ژوزه مورایس را در ورزشگاه نقش جهان به همراه داشت که این بازی نسبت به قبل رنگ و لعاب اصفهانی‌تری به خود گرفته بود.

دربی دیروز اصفهان، نشان دهنده اعتماد فدراسیون‌نشینان به ظرفیت داوری اصفهان بود که طعم دربی را برای طرفداران و مخاطبان فوتبالی این خطه شیرین‌تر کرد و طی چند سال اخیر بی‌سابقه بود.

مصاف سپاهان و ذوب‌آهن در حالی برگزار شد که تیم داوری و مسئولین برگزاری این دیدار متشکل از داوران و عوامل بومی استان اصفهان بودند که این اتفاق سابقه نداشت.

امین قدیری و مجتبی شجاعی که جزء داوران اصفهانی فوتبال ایران به‌شمار می‌روند، به‌عنوان کمک داور دوم و داور چهارم در کنار پیام حیدری به‌عنوان داور وسط (از همدان) و علیرضا ممبینی (از خوزستان) حضور داشتند.

همچنین احمد صالحی، رئیس کمیته داوران هیئت فوتبال استان نیز به‌عنوان ناظر داوری در این دیدار حاضر بود و عباس عابدی، رئیس کمیته انضباطی هیئت فوتبال استان اصفهان نیز به‌عنوان ناظر ویژه کمیته انضباطی روند برگزاری دربی اصفهانی را زیر نظر داشت.

علاوه بر آنها، خمیه‌کبود که اصالت کاشانی دارد نیز به‌عنوان نماینده سازمان لیگ امر مهم برگزاری این دیدار را در کنار عوامل هیئت فوتبال استان اصفهان بر عهده داشت که اتفاق جالبی بود.

دیگر خبرها

  • بدحجابی در کافه‌ها و مطب‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • یکصد داور جهانی و آسیایی قضاوت مسابقات کاراته را برعهده دارند
  • اتفاق غیرمنتظره در دربی اصفهان
  • ۱۵۱۸گازگرفتگی سگ در کهگیلویه و بویراحمد گزارش شد/کودک۹ساله در کما
  • برترین مدرک بین‌المللی داوری بدمینتون در دستان داور قمی
  • داور قمی برترین مدرک بین المللی داوری بدمینتون را کسب کرد
  • جذب ۱۲۸ میلیارد تومان از اعتبارات جاده یاسوج به سی‌سخت
  • دوری عجیب داور مشهور از فوتبال ایران
  • اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در یاسوج
  • اولین طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سال ۱۴۰۳