Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@07:34:47 GMT

بخشش اضافه خدمت سنواتی سربازی صحت دارد؟

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۴۶۶۷۰

بخشش اضافه خدمت سنواتی سربازی صحت دارد؟

رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی درباره اخبار منتشر شده مبنی بر بخشش اضافه خدمت سنواتی سربازان واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، سردار تقی مهری درباره اخبار منتشر شده مبنی بر بخشش اضافه خدمت سربازان به مناسبت روز پدر، اظهار کرد: در حال حاضر ابلاغیه جدیدی مبنی بر بخشش اضافه خدمت سنواتی سربازی ارسال نشده و سربازان حین خدمت می‌توانند برابر ضوابط قبلی از بخشش اضافه خدمت سنواتی بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: اضافه خدمت سربازان بخشیده شد

رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی درباره ضوابط و مقررات مربوطه، گفت: در صورتیکه در سوابق خدمتی سربازان حسن خلق، جدیت در وظایف محوله، ابراز شجاعت، فداکاری و دیگر موارد توسط فرماندهان تأیید شود، تمام یا بخشی از اضافه خدمت سنواتی آنها برابر ضوابط مورد بخشش قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه ابلاغیه ضوابط و مصادیق بخشش اضافه خدمت  سنواتی کارکنان وظیفه توسط ستاد کل نیروهای مسلح  به تمام یگانهای خدمتی ابلاغ شده، تصریح کرد: در صورت تأیید فرماندهان در مواردی مانند سرباز نمونه، موفقیت در ثبت ابتکار منجر به تولید محصول یا مقاله علمی معتبر، همچنین حافظ حداقل یک جزء قرآن کریم، گذراندن دوره‌های تخصصی موردنیاز یگان نیروهای مسلح اضافه خدمت سربازان بخشیده می‌شود.

پیش از این، امیر جلالی دادستان نظامی استان مرکزی در روز 26 بهمن گفت: فاصله بیست و ششم بهمن روز مادر تا هجدهم اسفند روز پدر طرح بخشش زندان و اضافه خدمت سربازان غایب و فراری اجرا میشود.
وی افزود: فرار از خدمت برابر قانون، مجازات حبس دارد اما از روز مادر تا روز پدر اگر سربازان فراری و غایب خود را به یگان یا به مجموعه دادسرای نظامی استان معرفی کنند این فرصت را برای آن در نظر گرفته‌ایم که بدون رفتن به زندان و بدون تعیین مجازات حبس بتوانند به خدمت خود ادامه دهند و این نگرانی که بابت حبس و زندان دارند، از بین برود.

جلالی گفت: اگر سربازان غایب و فراری در ابتدای وقت اداری به مجموعه ما مراجعه کنند چه بسا هنوز وقت اداری تمام نشده بتوانند به خدمت خود ادامه دهند و مجازات زندانشان برای آنها در نظر گرفته نمی‌شود.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: انتخابات98 لیگ قهرمانان آسیا اضافه خدمت خدمت سربازی بخشش اضافه خدمت سنواتی اضافه خدمت سربازان روز پدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۶۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری‌ها خط اول خدمت به مردم هستند

فرماندار شبستر گفت: شهرداری‌ها در خط اول خدمت به مردم هستند و با فعالیت خود نقش مهمی در رضایتمندی عمومی ایفا می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، محمد مطهری ظهر امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در آئین رونمایی از ماشین‌آلات جدید شهرداری شبستر با بیان اینکه در شرایط فعلی مجموعه شهرداری و شورای اسلامی نباید وارد مسائل حاشیه‌ای شود، اظهار کرد: ملاک و معیار برای شورای شهر و شهرداری باید قانون باشد و تمام تصمیمات و موضع‌گیری‌ها نیز بر همین مبنا صورت گیرد.

وی افزود: باید در مسئولیت‌ها از شعار زدگی دوری کرد و به معنای واقعی عمل‌گرا بود چرا که در گذر زمان به سرعت مسئولیت‌ها به پایان می‌رسد.

در ادامه، میکائیل توحیدی قویدل، شهردار شبستر نیز با اشاره به اینکه مجموعه مدیریت شهری شبستر برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان اقدام به خرید چندین دستگاه ماشین آلات سنگین و سبک با هزینه ۲۰۰ میلیارد ریال کرده است، اظهار کرد: شبستر نیازمند امکانات ویژه از لحاظ تجهیزات مدیریت شهری است که در سال‌های گذشته به این مهم توجه کمتری شده است.

وی تاکید کرد: یک دستگاه بیل مکانیکی، دو دستگاه ماشین حمل زباله مدرن، کامیون حمل گوشت مجهز به یخچال، تیغه برف‌روبی، پمپ تخلیه آب دیزلی شش اینچ، یک دستگاه خودرو نیسان و یک دستگاه خودرو سواری اداری به مجموعه اضافه شد.

شهردار شبستر با اشاره به کارهای مهم عمرانی سال گذشته از قبیل آسفالت‌ریزی، سنگ فرش، جدول گذاری و تملک، اضافه کرد: ساماندهی کوی شتربان، کوی معلم، کوی جانبازان، خیابان شهدا، خیابان امام با اعتباری بالغ بر ۵۲۰ میلیارد ریال از مهمترین اقدامات حوزه عمرانی شهرداری شبستر است.

در این مراسم با حضور مسئولان و بزرگان و معتمدان شهر شبستر از ماشین‌آلات جدید شهرداری در محوطه بیرونی مقبره شیخ محمود شبستری رونمایی شد.

کد خبر 747258

دیگر خبرها

  • فردا آخرین مهلت ثبت نام در امریه سربازی مرکز جذب وزارت علوم
  • خبر مهم برای مشمولان؛ به جای سربازی در این نهاد خدمت کنید
  • تمدید ثبت نام امریه سربازی در وزارت علوم
  • تمدید ثبت نام امریه سربازی در وزارت علوم تا ۶ اردیبهشت
  • شهرداری‌ها خط اول خدمت به مردم هستند
  • فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • چرا وام سرباز ماهر و ازدواج پرداخت نمی شود؟
  • زلنسکی: برای جنگ مدرن، به سربازان جوان تازه‌نفس نیاز داریم
  • معافیت یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از خدمت سربازی
  • مسن‌ترین مشمول سربازی به پادگان رفت (فیلم)