Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@08:55:15 GMT

۹۰ درصد تجهیزات دفاعی ما ساخت داخل است

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۴۶۷۵۸

۹۰ درصد تجهیزات دفاعی ما ساخت داخل است

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در هشتمین همایش مدیران و مسئولان ارتباطات مردمی نیروهای مسلح که به میزبانی نیروی زمینی سپاه در مجتمع غدیر این نیرو برگزار شد،  با اشاره به نقش ممتاز نیروی زمینی سپاه در دفاع از امنیت کشور اظهار داشت: نیروی زمینی سپاه امروز ماموریت‌های مهمی را در منطقه شمال غرب بر عهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به توانمندی نیروهای مسلح در تهیه و تولید تجهیزات دفاعی، افزود: ۹۰ درصد از تجهیزات دفاعی ما داخلی است و این یک افتخار بزرگ است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به حمایت گسترده وزارت دفاع از نیروهای مسلح در حوزه بیمه، گفت: امسال کمک بیمه حوادث وزارت دفاع از ۶۶ میلیون تومان به ۱۸۰ میلیون تومان رسید.

امیر حاتمی تاکید کرد: ما حدود ۹۰ هزار نفر از نیازمندان را شناسایی کردیم و به آنها ماهیانه ۷۵۰ هزار تومان کمک هزینه در نظر گرفته‌ایم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: بیمه‌هایی که وزارت دفاع در نظر گرفته به صورت کامل همکاران را در انواع وضعیت‌ها پوشش می‌دهد.

کد خبر 4856313 هادی رضایی

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی زمینی سپاه امیر حاتمی وزارت دفاع انتخابات 98 راهپیمایی 22 بهمن انقلاب اسلامی ایران مجلس شورای اسلامی قاسم سلیمانی چهل و یکمین فجر انقلاب اسلامی شورای نگهبان ایران محمدجواد ظریف حسن روحانی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب محمد جواد ظریف عباسعلی کدخدایی نیروهای مسلح تجهیزات دفاعی وزارت دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۶۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم‌اکنون ۳۳ هزار نیروی نظامی ناتو در مرزهای روسیه مستقر هستند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه امروز سه‌شنبه در نشست هئیت مدیره وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که هم‌اکنون تعداد نیروهای نظامی ناتو در مناطق مرزی با روسیه به ۳۳ هزار نظامی رسیده است.

وی دراین‌باره گفت: علاوه بر ۳۳ هزار نظامی ،۳۰۰ تانک و بیش از ۸۰۰ خودروی زرهی ناتو در مرزهای روسیه حضور دارد.

وزیر دفاع روسیه هچنین گفت: در حال حاضر مجموعه‌ای از تمرینات نظامی نیروهای مسلح مشترک ناتو در حال انجام است. بالغ بر نود هزار نفر به منظور آموزش برای دفع تجاوز ادعایی روسیه در این رزمایش شرکت کرده‌اند. ائتلاف ناتو تلاش دارد تا فعالیت خود را در قطب شمال تشدید کند.

کد خبر 6086645

دیگر خبرها

  • افتتاح مرکز تداوم عقیدتی امام خامنه قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه
  • هم‌اکنون ۳۳ هزار نیروی نظامی ناتو در مرزهای روسیه مستقر هستند
  • جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش
  • شرایط منطقه بعد از حمله سپاه به اسرائیل به روایت رئیس ستاد کل نیروهای مسلح 
  • تاکید فرماندهان سپاه تهران و نیروی زمینی ارتش بر تعامل در عرصه‌های مختلف
  • سپند از امتیاز صنایع دفاعی و شرکت‌های دانش‌بنیان برخوردار می‌شود
  • هدیه مجلس به وزارت دفاع /سازمان سپند چه کمکی به نیروهای مسلح می کند؟
  • سخنگوی وزارت دفاع: «سپند» به همه نیروهای مسلح خدمات علمی می‌دهد
  • سازمان «سپند» در سطح مرزشکنی دانش حرکت می‌کند