Web Analytics Made Easy - Statcounter

به  گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،آیت‌الله مصطفی علما امام جمعه کرمانشاه گفت : نخبه کسی است که کار، حرکت و برنامه‌اش بر پایه علم و تخصص است، لذا نخبگان می‌توانند افق‌های روشنی را برای جامعه ترسیم کنند.

او گفت : همگان به خوبی به شرایط کشور واقف هستیم، ولی به رغم این شرایط باز نباید مأیوس شد و برای پیشرفت و ترقی جامعه تلاشی نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از جمله موارد مشکلات نخبگان و سرمایه‌گذاران را قوانین دست و پا گیر اداری دانست و گفت: باید مسؤولان این مقررات دست و پاگیر اداری را برطرف کنند و راه را برای کارآفرینی و رفع بیکاری باز کنند

علما با انتقاد از بیکاری بالای استان، گفت: الان بیکاری بزرگ‌ترین مشکل استان است و این موضوع در استان ما از آمار بالایی برخوردار است، لذا باید فرهنگ کار را در استان تقویت کنیم.

 

 

انتهای پیام/د

عدم توجه به جذب نخبگان بومی در دانشگاه‌های استان، خالی بودن بدنه اداری استان از کارشناسان نخبه که سبب عدم پیشرفت کارآفرینی شده، عدم حضور چهره‌های نخبه استان در مراسم و رویداد‌های انجام شده و عدم جذب نخبگان استان در اداره‌ها که شرایط مهاجرت آن‌ها را فراهم می‌کند و... از جمله دردل‌های نخبگان استان با آیت‌الله علما بود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قرآن کریم ائمه اطهار امام جمعه ولی فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۶۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز توزیع دفترچه‌های سپرده گذاران اتباع خارجی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، بهرنگ قربانی، افزود: این دفترچه‌ها به استناد طرح جذب و مدیریت سرمایه‌های اتباع خارجی در زنجیره تولید، چاپ شده و در اختیار دفاتر کفالت، اقامت و اشتغال اتباع خارجی استان فارس قرار گرفته است.
او ادامه داد: دفترچه‌های سپرده گذاران اتباع خارجی دارای مهلت و اعتبار ۶ ماهه  است که پس از بررسی وضعیت فرد سپرده گذار، قابل تمدید است.
مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری فارس، در خصوص ضریب امنیتی دفترچه‌ها هم گفت: ضریب امنیتی این دفترچه‌ها با توجه به استفاده از کاغذ چاپ پول و وجود بارکد امنیتی، شماره سریال، مُهر برجسته، امضا و مشخصات فردی تبعه ،بسیار بالا و غیر قابل جعل است.

قربانی افزود: از جمله مزایای افتتاح حساب از سوی اتباع ،امکان دریافت دفترچه اقامت قابل تمدید از سوی اتباع، سپرده‌گذاری، استفاده از بیمه تکمیلی درمان، بیمه حوادث، بیمه عمر و سرمایه‌گذاری، بیمه آتش‌سوزی و استفاده از صندوق ذخیره تسهیلات فرزندان اتباع خارجی است.

دیگر خبرها

  • مهیا بودن شرایط سرمایه گذاری در خوشاب
  • تحلیل‌های غیر کارشناسی، امنیت سرمایه‌گذاری را از بین می‌برد
  • انعقاد ۱۸۲ قرارداد با سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی فیروزآباد
  • اینجا از هر ۱۰ سرمایه، ۹ تا بر باد می‌رود
  • عربستان به دنبال جذب سرمایه‌گذار برای پروژه نئوم
  • بررسی مشکلات بخش امامزاده حسن شهرستان فلارد
  • معرفی ظرفیت صادراتی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • ارائه ۴۳ بسته سرمایه‌گذاری بخش گردشگری لرستان به سرمایه‌گذاران
  • آغاز توزیع دفترچه‌های سپرده گذاران اتباع خارجی
  • اطلس سرمایه‌گذاری زمینه جذب سرمایه گذاران در ایلام را تسهیل می‌کند