Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@13:15:57 GMT

هوای روز جمعه در کهگیلویه و بویراحمد صاف است

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۴۶۸۰۸

هوای روز جمعه در کهگیلویه و بویراحمد صاف است

ولی بهره مند روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: بررسی آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی ، روز جمعه آسمان استان صاف تا کمی ابری، در پاره ای از مناطق مه صبحگاهی پیش بینی می شود.

وی اظهار داشت که بررسی نقشه های هواشناسی بیانگر ورود سامانه بارشی جدید به جو استان از پایان روز چهارشنبه است که  زمان آغاز فعالیت آن از بامداد پنجشنبه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: منطقه اثر این سامانه تمام مناطق استان به ویژه مناطق سردسیری است.

کارشناس اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: احتمال گرفتگی معابر، سیلابی شدن رودخانه ها، لغزندگی و کاهش دیددر محور های مواصلاتی و اختلال در تردد جاده ای و کوهستانی بر اثر بارش برف وجود دارد.وی از هم استانی ها خواست از صعود به ارتفاعات به سبب احتمال برخورد صاعقه خودداری کنند و از تردد های غیر ضروری به ویژه در محور های مواصلاتی و جاده های کوهستانی بپرهیزند.

بهره مند بیان کرد: سی سخت با ۲ درجه و لیکک ۲۱.۸ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرمترین نقاط استان در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.

میزان بارش های سال زراعی ۹۹-۹۸ کهگیلویه و بویراحمد ۳۰۷.۶ میلیمتر بوده است.

تفاوت سال زراعی جاری از مدت مشابه سال گذشته  ۲۶۵ - میلیمتر بوده است.

میانگین بلند مدت بارش کهگیلویه و بویراحمد تا امروز ۳۶۳.۳ میلیمتر است.

درصد تفاوت بارش سال زراعی جاری نسبت به کل بارش بلند مدت استان ۴۲ - است.

دفتر مطالعات پایه منابع آب ایران کهگیلویه و بویراحمد را در سال زراعی ۹۷و ۹۸ از نظر میانگین بارندگی استان ها در رتبه دوم پربارش ترین ها اعلام کرده است.

کهگیلویه و بویراحمد با مساحتی حدود ۱۶ هزار و ۲۴۹ کیلومترمربع، سرزمینی مرتفع و کوهستانی با اقلیم سردسیری و گرمسیری در جنوب غربی ایران قرار دارد.

این استان یک درصد مساحت کشور را در اختیار دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا ایران بارش برف کهگیلویه و بویراحمد هواشناسی انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد سال زراعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۶۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح نور در مراکز درمانی کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، رئیس ستاد امر به معروف استان با اشاره به اجرای طرح بازرسی از مراکز درمانی و بهداشتی استان گفت: مرحله نخست طرح نور که با هداف برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی اجرا می‌شود، تذکر و ارشاد است.
حجت الاسلام پیش قدم با تأکید بر اینکه کشف حجاب حرام شرعی، سیاسی و نوعی قانون شکنی است، افزود: کسی که قانون را رعایت نکند مجرم است و باید با او برخورد قانونی شود.
وی با تأکید بر لزوم تبیین گری و تذکر لسانی نسبت به افراد بدحجاب، بیان کرد: پایه و اساس طرح نور با هدف برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی نیز در وهله نخست تذکر و ارشاد است، اما اگر ثابت شود فرد به صورت سازمان یافته به دنبال هنجارشکنی و ترویج فرهنگ منحط غربی است با او برخورد قانونی خواهد شد.
پیش قدم ادامه داد: به همت گروه‌های مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، بازرسی و تذکر لسانی از مراکز درمانی و بهداشتی در استان کهگیلویه و بویراحمد آعاز شد.
این طرح در راستای مطالبات مردمی و اجرای قانون درمراکز درمانی استان شروع شده است.
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اجرای طرح نور در مراکز درمانی کهگیلویه و بویراحمد
  • جزئیات خرید تضمینی گندم در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
  • گردنه بیژن در کهگیلویه و بویراحمد بازگشایی شد
  • هشدار زرد هواشناسی برای کهگیلویه و بویراحمد
  • وضعیت هوای ۷۲ ساعته کهگیلویه و بویراحمد
  • طبیعت تماشایی افوس به وقت بهار + فیلم
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • ۱۲۰۰ پنل خورشیدی بین عشایر کهگیلویه و بویراحمد توزیع می‌شود
  • تشریح برنامه‌های هفته سلامت در تیپ ۴۸ فتح
  • اختصاص ۳ همت از محل مسئولیت‌ اجتماعی وزارت نفت به کهگیلویه و بویراحمد