Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر هیات شطرنج استان گیلان عصر سه شنبه در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دور هفتم مسابقات شطرنج جام کاسپین از ساعت  ۱۷ در رشت آغاز و در حساس ترین دیدار این دور ، گئورگ هاروتجیان استاد بزرگ شطرنج ارمنستان و مصراتدین اسکندروف شطرنجباز اهل کشور جمهوری آذربایجان به مصاف هم می روند.

محمود ترازی گفت: هم اینک هاروتجیان در صدر جدول و اسکندروف با نیم امتیاز اختلاف در رده دوم جدول مسابقات قرار دارند و برنده این دیدار می تواند در پایان دور هفتم، صدرنشین باشد و یک گام به قهرمانی این مسابقات نزدیکتر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در دیگر دیدارهای مهم دور هفتم این مسابقات ، مسعود مصدق پور استاد بزرگ شطرنج ایران به مصاف آریا امیدی می رود ، بردیار دانشور شطرنجباز نوجوان ایران رو در روی ووگار رسولف استاد بزرگ شطرنج جمهوری آذربایجان قرار می گیرد و سیرانوش گوکاسیان و لئون بابجیان دو شطرنجباز ارمنستانی مقابل هم قرار خواهند گرفت.

وی بیان کرد: در سایر دیدارهای مهم نیز، آذر میرزایوف استاد بزرگ شطرنج جمهوری آذربایجان رو در روی محمدمیران خادمی از ایران قرار می گیرد، گیگا کاپرادزه استاد بزرگ شطرنج گرجستان به مصاف سیدمحراب خوشکلام شطرنجباز اهل استان گیلان می رود.

دبیر هیات شطرنج استان گیلان اضافه کرد: همچنین امیررضا پوررمضانعلی استاد بزرگ شطرنج گیلان مقابل هایک یرتیسیان از کشور ارمنستان قرار می گیرد، آرش طاهباز و آرین قسمتی رو در روی هم قرار خواهند گرفت و در دیگر دیدار مهم این دور ، مانی جاهدی و آرش داغلی به مصاف هم می روند.

ترازی خاطرنشان کرد: اگر گئورگ هاروتجیان در دیدار خود برابر اسکندروف به پیروزی برسد، این شطرنجباز شانس خود را برای قهرمانی هجدهمین دوره مسابقات شطرنج جام کاسپین افزایش می دهد و اگر این شطرنجباز ارمنستانی امشب به برتری برسد باید وی را قهرمان زودهنگام این مسابقات بدانیم.

تا پایان دور ششم جدول گروه اول با حضور  اساتید و شطرنجبازان دارای ریتینگ بین المللی بالای ۱۸۰۰ ، گئورگ هاروتجیان استاد بزرگ شطرنج ارمنستان با ۶ امتیاز در صدر قرار دارد،  مصراتدین اسکندروف از جمهوری آذربایجان با پنج و نیم امتیاز دوم  است،  سیدمحراب خوشکلام، مسعود مصدق پور،  محمد خادمی و بردیا دانشور از ایران، سیرانوش گوکاسیان و لئون بابوجیان از ارمنستان، ووگار رسولف و آذر میرزایوف از جمهوری آذربایجان با کسب پنج امتیاز در تعقیب صدرنشینان هستند.

هجدهمین دوره رقابتهای شطرنج بین المللی جام کاسپین از غروب جمعه با حضور ۹۰۴ شطرنجباز از ایران و کشورهای روسیه، جمهوری آذربایجان، ارمنستان، گرجستان، ترکمنستان، ترکیه و عراق جمعه شب در مجموعه ورزشی یادگار امام رشت در سه جدول آغاز شده که جدول گروه اول شامل شطرنجبازان دارای ریتینگ بین المللی بالای ۱۸۰۰ و اساتید است، در جدول گروه دوم نیز شطرنجبازان دارای ریتینگ بین المللی زیر ۱۸۰۰ حضور یافته و در جدول گروه سوم نیز شطرنجباران زیر ۱۴ سال شرکت دارند.

رقابتهای شطرنج بین المللی جام کاسپین (خزر) به مدت ۶ روز در مجموعه ورزشی یادگار امام رشت ادامه می یابد که در نهایت به نفرات برتر جداول مختلف، ۶۰۰ میلیون ریال جایزه نقدی اهداء می شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا ارمنستان استان گیلان ایران ترکمنستان روسیه انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی جمهوری آذربایجان استاد بزرگ شطرنج قرار می گیرد استان گیلان جام کاسپین جدول گروه رو در روی دور هفتم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۶۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در جدول نیم فصل دوم لیگ برتر، پرسپولیس صدرنشین است

جدول نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر حکایت از رقابت شدید تیمهای استقلال و پرسپولیس برای کسب عنوان قهرمانی ایران دارد.

به گزارش طرفداری، در نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر، تیم پرسپولیس در 9 بازی 22 امتیاز دارد و 5 امتیاز از دست داده است. استقلال با 9 بازی و 21 امتیاز، 6 امتیاز از سه مساوی از دست داده است.

تیم مس رفسنجان در 9 بازی خود در این مسابقات 15 امتیاز به دست آورده و تیم سوم جدول تا روز دوم اردیبهشت ماه در جدول رده بندی مسابقات نیم فصل دوم لیگ برتر است. اما در بخش گل ها، پرسپولیس 14 گل زده و 3 گل خورده دارد و استقلال با 11 گل زده و 5 گل خورده در نیم فصل دوم و طی 9 بازی تنها تفاضل گل 6 را برای خود ثبت کرده است.

در پایین جدول نیم فصل دوم مسابقات لیگ حرفه ای، نفت آبادان با کسب تنها 5 امتیاز ناکامترین تیم این مقطع از فصل است. بنابراین اگر مقطع زمانی بعد از جام ملتهای آسیا که نیم فصل دوم شروع شد را در نظر بگیریم، پرسپولیس صدرنشین لیگ ایران است.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • صدرنشینی تارگت در مسابقات لیگ تیراندازی سمنان
  • نبرد بزرگ دو کشتی‌گیر ایرانی با هم در خارج از کشور | جنگ برای سهمیه المپیک
  • نبرد خونین مار ۱۵ متری و خرس گریزلی/ کدام شکارچی پیروز می‌شود؟
  • برتری امید‌های ایران در دور دوم شطرنج شهر‌های آسیا
  • در جدول نیم فصل دوم لیگ برتر، پرسپولیس صدرنشین است
  • پیروزی شطرنج‌بازان ایران در دور دوم شهرهای آسیا
  • ‏ نپال مغلوب دختران شطرنج‌باز ایران شد
  • ‏ نپال مغلوب دختران شطرنجباز ایران شد