Web Analytics Made Easy - Statcounter

به  گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،هدایت حاتمی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه گفت : این شهرک از سال گذشته بلاتکلیف است از این رو باید هرچه زودتر ساماندهی شود.

او با بیان اینکه این شهرک در اطراف روستای «سمنگان» شهرستان صحنه قرار دارد، گفت : تاکنون چند شرکت در این شهرک فعالیت خود را آغاز کرده اند، اما با توجه به اینکه جزء بدهکاران بانکی محسوب می‌شوند کار آن‌ها نیمه‌کاره رها شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندار کرمانشاه با بیان اینکه زمین‌های این شهرک اکنون بدون استفاده رها شده است، گفت: تمام ادارات مربوطه و بانک‌ها باید در زمینه تعیین تکلیف این شهرک پیگیری لازم را داشته باشند.

حاتمی افزود: دستگاه‌های اجرایی استان باید از تمام توان خود در راستای رفع موانع تولید استفاده کنند.

او با بیان اینکه کرمانشاه با معضل بیکاری روبه رو است، گفت: یکی از مهمترین راهکار‌های اشتغالزایی در استان جذب سرمایه گذاری و رونق تولید است.

معاون استاندار کرمانشاه گفت: باید روند سرمایه گذاری را در استان کرمانشاه تسهیل کنیم تا بتوانیم سرمایه گذاران را جذب کنیم.

حاتمی افزود: کرمانشاه دارای زیرساخت‌های بسیاری در بخش‌های صنعتی، کشاورزی و صنعتی است که باید به خوبی از آن‌ها استفاده کرد.

او با اشاره به نرخ پایین تورم در استان گفت: کرمانشاه در جایگاه ۲۷ کشور قرار دارد و جزء استان‌های ارزان محسوب می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه گفت: ستاد‌های سرمایه گذاری را در دستگاه‌های کلیدی راه اندازی کرده ایم تا صدور مجوز‌های سرمایه گذاری به کمتر از ۲ هفته برسد.

حاتمی،گفت: صدور مجوز‌های ساخت و ساز برای سرمایه گذاران نیز تا پایان سال جاری زیرنظر این ستاد‌ها درخواهند آمد.

 

 

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه شهرک صنعتی پیگیری قضایی پیگیری پرونده استاندار کرمانشاه گفت سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۶۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرز خسروی فعال‌تر می شود

محمد طیب صحرایی، استاندار کرمانشاه در نشست با اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه، با بیان اینکه دانشگاه، حوزه علمیه و مجموعه‌های مهارتی و دانشی باید سهم بیشتر و اثرگذارتری در اداره استان داشته باشند، گفت : هرچه میزان ورود این مجموعه‌ها به حوزه مسائل استان بیشتر باشد، آثار بهتری روی زندگی مردم کرمانشاه خواهد داشت. 

وی افزود: ما در استان کرمانشاه با انباشتی از مشکلات همچون تورم، بیکاری، مشکلات فرهنگی، آسیب‌های اجتماعی و... مواجه هستیم که انتظار می‌رود جامعه دانشگاهی در حل این مشکلات سهیم باشند. 

وی با بیان اینکه کرمانشاه ظرفیت‌های زیادی دارد که می‌توان با استفاده از آنها بر مشکلات غلبه کرد، گفت: یکی از ظرفیت‌های بزرگ استان در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری است که برای استفاده از این ظرفیت باید زیرساخت‌های ارتباطی مناسبت در حوزه ریلی، هوایی و جاده‌ای داشته باشیم. 

صحرایی خاطرنشان کرد: حدود دو سال پیش زمانی که به استان آمدم، فرودگاه کرمانشاه به عنوان یک زیرساخت ارتباطی مهم از وضعیت نابسامانی رنج می‌برد و با وجود اینکه تا چند سال قبل می‌شد تنها با ۸۰ میلیارد تومان آن را بهسازی کرد، اما این اتفاق نیفتاده بود و شرایط آن بحدی بغرنج شده بود که مجبور شدیم آن را از اساس شخم بزنیم و دوباره احداث کنیم. 

وی با بیان اینکه تاکنون حدود ۷۵۰ میلیارد تومان صرف بهسازی فرودگاه کرمانشاه شده، گفت: امیدواریم اوایل تابستان فرودگاه کرمانشاه دوباره زیر بار برود. 

استاندار کرمانشاه به افتتاح نمایشی راه آهن کرمانشاه در سال‌های گذشته اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه راه آهن کرمانشاه را به صورت ناقص افتتاح کرده‌اند، امکان افزایش سرعت آن وجود ندارد. به این معنا که ایمنی لازم را برای سرعت بالای ۶۰ کیلومتر ندارد. 

به گفته این مسئول، رفع نواقص راه آهن کرمانشاه هزار میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد. 

صحرایی عنوان کرد: در بحث راه‌های جاده‌ای نیز سال گذشته به برکت اربعین توانستیم اعتبارات خوبی را برای این حوزه بگیریم و حدود ۲۸۰ کیلومتر از راه‌های استان را بهسازی کنیم. همچنین از همین محل از ۱۹ نقطه حادثه خیز جاده‌ای در استان ۱۰ نقطه رفع خطر شد و مقرر شده که ۹ نقطه حادثه خیز دیگر تا شهریور ماه رفع خطر شود. 

وی در پاسخ به انتقاد دانشجویی مبنی بر برچیده شدن دانشکده فرهنگ و هنر در کرمانشاه، گفت: در این زمینه شخصا پیگیری‌هایی داشته و مقرر شده که دانشکده هنر در دانشگاه آزاد و رشته‌های میراث فرهنگی و گردشگری هم در دانشگاه رازی راه اندازی شود. 

استاندار کرمانشاه در پاسخ به سوال دانشجویی در مورد حواشی و اختلافات موجود در شورای شهر و شهرداری نیز گفت: باتوجه به مشکلاتی که شورای شهر داشت، نشستی را با اعضای شورا برگزار کرده و فرصت سه ماهه‌ای پیش رویشان قرار دادیم که در حال حاضر به روز‌های پایانی این فرصت نزدیک شده‌ایم و احتمالا طی یکی دو هفته آینده نشست دیگری را با آنها خواهیم داشت و یک جمع بندی صورت می‌گیرد. 

وی تاکید کرد: متاسفانه این حواشی باعث شده تا بودجه شهرداری کرمانشاه هنوز تصویب نشود و این نارسایی‌ها در زندگی مردم تاثیرگذار خواهد بود. 

صحرایی با اشاره به آمار بالای ساخت و ساز‌های غیرقانونی و ناایمن در شهر کرمانشاه، عنوان کرد: این آمار‌ها قابل قبول نیست و باید کاهش پیدا کند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • اختصاص ۳۵ میلیارد تومان برای زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام
  • تأسیس شهرک ضایعاتی‌ها در شهرستان کرمانشاه
  • مرز خسروی فعال‌تر می شود
  • صحرایی: با مشاهده وضعیت حال و گذشته جمله «به قله نزدیک می‌شویم» رهبری را بهتر درک می‌کنیم
  • سرمایه گذاری ۹ هزار میلیارد ریالی در شهرک‌های صنعتی قزوین
  • تاکید استاندار هرمزگان بر تعیین تکلیف دانشکده‌های شیمی، نفت و فولاد  
  • سرمایه‌ گذاری ۱۵۰ همتی در حوزه صنایع معدنی و صنعت خراسان رضوی
  • سرمایه‌گذاری ۱۵۰ همتی در حوزه صنایع معدنی و صنعت خراسان رضوی
  • سرمایه‌گذاری ۱۵۰ هزار میلیارد تومانی حوزه صنایع معدنی و صنعت
  • ایجاد شهرک صنفی پوشاک در هرمزگان