Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان گفت: همراه داشتن کارت ملی هوشمند، روند رای دادن را تسریع و تسهیل می‌کند و در غیر اینصورت مراجعه کنندگان می‌توانند با داشتن شماره ملی اقدام به رای دادن کنند. ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۴ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم در اصفهان، حسین غفرانی بعد از ظهر امروز در هجدهمین جلسه ستاد انتخاباتی استان با اشاره به آخرین تدابیر برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات، اظهار داشت: همراه داشتن کارت ملی هوشمند روند رای دادن را تسریع و تسهیل می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: چنانچه مراجعه کنندگان کارت ملی هوشمند خود را همراه داشته باشند در روند رای دادن تسریع و تسهیل ایجاد می‌کنند و در غیر این صورت هم می‌توانند با شماره ملی رای بدهند.

مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان با بیان آمادگی تمامی ادارات ثبت احوال استان برای خدمت‌رسانی بهتر و بیشتر به مردم، گفت: تمامی ادارات ثبت احوال در سطح استان اصفهان آمادگی خدمت رسانی از روز قبل و روز انتخابات را نسبت به ارائه شماره ملی کتبی بدون اخذ هرگونه وجه دارند و متقاضیان می‌توانند اقدام کنند.

وی تصریح کرد: ستاد انتخاباتی کشور با هماهنگی شورای نگهبان در راستای آن دسته از شناسنامه‌هایی که محل ضرب مهر انتخابات آنان پر شده و جایی برای مهر جدید این دوره ندارد در حال برنامه ریزی و اطلاع رسانی هستند که نزدیک ترین جا را در خود همان شناسنامه در نظر بگیرند و نیازی به تعویض شناسنامه نباشد.

شهروندان کاشانی تخلف‌های انتخاباتی را گزارش دهند/هواداران و نامزدان از تخریب رقبا پرهیز کنندرئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان: اصل بی طرفی در انتخابات پیش رو رعایت می‌شودایمانی: مشارکت در انتخابات تثبیت رفتار عقلانی مردم در تشییع سردار سلیمانی است
در ادامه رئیس ستاد اتتخابات استان اصفهان، با اشاره به آخرین تدابیر انجام شده برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات، اظهار داشت: وضعیت هماهنگی‌ها تا امروز بسیار خوب و مطلوب انجام شده است.

حیدر قاسمی افزود: تعرفه‌ها، دستگاه‌های احراز هویت توزیع شده و همچنین پیش‌بینی‌های لازم درباره اعضای شهر، آموزش‌های لازم، پشتیبانی‌ها و تدارک صورت گرفته و امیدواریم ظرف روزهای باقیمانده تا انتخابات با آمادگی به استقبال انتخابات برویم.

انتهای پیام/166/ ت

R41346/P/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کارت ملی هوشمند ثبت احوال استان ستاد انتخابات تسریع و تسهیل استان اصفهان شماره ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۷۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تسریع در جمع آوری کارتن پلاست‌های سطح شهر توسط شهرداری همدان

به گزارش خبرگزاری مهر، علی خاکسار از ضرورت جمع‌آوری هرچه سریع‌تر کارتن‌پلاست‌های سطح شهر با مضمون «محل اسکان مسافران نوروزی» در نمایشگاه بین‌المللی همدان متعلق شرکت نمایشگاه بین المللی این شهر تاکید کرد.

وی اظهار کرد: با فرا رسیدن سال نو، از ۲۶ اسفندماه ستاد اجرایی خدمات سفر استان بر اساس دستورالعمل ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور با حضور مجموعه دستگاه‌های اجرایی مرتبط تشکیل و تا ۱۵ فروردین ماه به فعالیت می‌پردازد. ریاست ستادهای اجرایی خدمات سفر استان‌ها برعهده استاندار و ده کمیته ذیل ستاد به ریاست دستگاه‌ها و ادارات مرتبط، گرد هم آمده و مدیریت خدمات مربوط به مسافران و گردشگران را انجام می‌دهند.

خاکسار افزود: ستاد اسکان و رفاه به ریاست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در محل دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر واقع در یادمان عین القضات مستقر است و نمایندگان مراکز اقامتی استان از جمله جامعه هتلداران، هتل آپارتمان‌های، انجمن اقامتگاه‌های بومگردی، مهمانپذیرداران و… در ستاد حضور داشته و هماهنگی اقامت مسافران را انجام می‌دهند.

وی اضافه کرد: متأسفانه در روزهای گذشته شاهد بودیم در تمامی سطح شهر همدان، از مسیر شهر جورقان تا همدان، کارتن پلاست‌هایی با مضمون "محل اسکان مسافران نوروزی در نمایشگاه بین‌المللی همدان" نصب شده و این در حالی است بر اساس مصوبات ستاد خدمات سفر، نمایشگاه صرفاً برای اسکان اضطراری و نصب چادر پیش‌بینی شده است.

معاون گردشگری استان همدان افزود: نصب این بنرها باعث سردرگمی و نارضایتی مسافران و گردشگران شده است، چراکه با مراجعه به محل با عنوان این محل برای نصب چادر است مواجه شده و مجبور به بازگشت به سطح شهر می‌شوند.

وی گفت: علاوه بر اینکه به متولی مربوطه (شرکت نمایشگاه‌های بین المللی همدان) تذکر لازم برای جمع آوری کارتن پلاست‌ها داده شده است، از شهرداری همدان درخواست کردیم هرچه سریع‌تر نسبت به جمع‌آوری کارتن‌پلاست‌ها اقدام کنند، لکن علیرغم پیگیری‌های متعدد تا به امروز انجام نشده است.

خاکسار با اشاره به اینکه تعدادی از بنرهایی که در مسیرهای منتهی به ستاد خدمات سفر نصب شده بود در اثر باد و باران از بین رفته‌اند و از شهرداری درخواست کردیم جایگزین شوند، گفت: در همه استان‌ها ستاد اسکان در یک نقطه متمرکز است و مسافرانی که به همدان می‌آیند نیز باید بر اساس سلایق و میزان هزینه‌ای که برای اقامت در نظر گرفته‌اند، از همین محل پذیرش و هدایت شوند و اقدامات سلیقه‌ای و بدون هماهنگی موجب سردرگمی و نارضایتی مسافران و آسیب به مراکز اقامتی مجاز خواهد شد.

کد خبر 6062137

دیگر خبرها

  • استفاده مکرر از روغن سرخ کردنی روند آسیب مغزی را تسریع می کند
  • تسریع در در روند بازسازی کامل محور خرم‌آباد به پلدختر
  • تسریع روند توسعه کشور با سپردن امور مختلف به مردم 
  • رییسی: تسهیل، تسریع و تکریم مردم، وظیفه همه مدیران کشور است
  • لزوم تسریع در جمع‌آوری کارتن‌پلاست‌های سطح شهر همدان
  • لزوم تسریع در جمع آوری کارتن پلاست‌های سطح شهر توسط شهرداری همدان
  • تسریع، تسهیل و تکریم سه اصل تحقق شعار سال
  • آمادگی پاکستان برای اخراج پناهجویان «با مدرک» افغان
  • روند رفع آب گرفتگی‌های معابر اهواز تسریع می‌یابد
  • تسریع روند رفع آب گرفتگی‌های معابر اهواز