Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  همشهری آنلاین به نقل از فارس، سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه در هشتمین همایش مدیران و مسئولان ارتباطات مردمی نیروهای مسلح که به میزبانی نیروی زمینی سپاه در سالن غدیر مجتمع فتح المبین این نیرو برگزار شد، با اشاره به اقدامات نیروی زمینی سپاه برای مقابله با تروریست‌ها و تامین امنیت مرزهای شمال غرب، غرب و جنوب شرق گفت: نیروی زمینی سپاه در درگیری با تروریست های پژاک، کومله و دموکرات ضربات سنگینی به آنها وارد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نیروی زمینی سپاه برای ایجاد امنیت در مرزهای شرق، شمال غرب و غرب یک سری اقدامات گسترده از جمله استحکام مرزها، محرومیت زدایی و استفاده از نیروهای بومی برای تامین امنیت منطقه انجام داده است. فرمانده نیروی زمینی سپاه با تاکید بر حمایت های همه جانبه استکبار جهانی و حمایت از تروریست‌ها برای ضربه زدن به نظام اسلامی اظهار داشت: آمریکایی‌ها حمایتهای گسترده و همه جانبه ای از تروریست های پژاک، کومله و دموکرات انجام می دهند.

 سردار پاکپور یادآور شد: با وجود حمایت های همه جانبه آمریکایی‌ها از تروریست ها، نیروی زمینی سپاه با همه توان در مقابل تروریست‌ها ایستاده و یک امنیت قابل قبول در مرزهای شمال غرب، غرب و جنوب شرق ایجاد کرده است.

کمک سنگین یکی از کشورهای منطقه به تروریست‌های جیش الظلم

 فرمانده نیروی زمینی سپاه با بیان ابعاد حمایت‌های عربستان سعودی از تروریست های جیش الظلم، تاکید کرد: یکی از کشورهای مرتجع منطقه تاکنون دست کم سه هواپیما سلاح و تجهیزات در اختیار تروریست های جنوب شرق کشور قرار داده است.

وی ادامه داد: تروریست‌های جیش الظلم، پژاک، کومله و دموکرات از تجهیزات مدرنی برخوردارند و این نشان می دهد که آنها از حمایت های همه جانبه ایالات متحده،   عربستان سعودی و هم پیمانان آنها در منطقه بهره می برند.

سردار پاکپور با اشاره به لزوم توجه به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص ایجاد امنیت پایدار در منطقه، ادامه داد:  نیروی زمینی سپاه با اطاعت از منویات مقام معظم رهبری تلاش کرده تا اقداماتی همچون ایجاد زیرساخت های امنیتی و معیشتی در جنوب شرق، غرب و شمال غرب کشور؛   یک امنیت قابل قبول ایجاد کند که به لطف خداوند تاکنون توانسته این کار را به خوبی انجام دهد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه با اشاره به ابعاد خدمات پزشکی و معیشتی نیروی زمینی سپاه در مناطق کمتر برخوردار که تدبیر اولیه آن توسط شهید شوشتری کلید خورده است؛ خاطرنشان کرد: بیمارستان‌های صحرایی نیروی زمینی سپاه در مناطق عملیاتی دارای تجهیزات بسیار خوبی هستند و توانسته اند انواع خدمات را به مردم و پرسنل در این منطقه ارائه دهند. در حقیقت درآمد نیروی زمینی سپاه در بیمارستانها صرف کمک به معسرین و نیازمندان در مناطق عملیاتی می شود و این خود یک زیرساخت بسیار خوب امنیتی است.

سردار پاکپور: ایران اسلامی به قدرت معتبر منطقه‌ای تبدیل شده است کد خبر 485143 برچسب‌ها دفاع - سپاه پاسداران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: دفاع سپاه پاسداران فرمانده نیروی زمینی سپاه تروریست های جیش الظلم نیروی زمینی سپاه حمایت های همه جانبه کومله و دموکرات یکی از کشورهای تروریست ها سردار پاکپور شمال غرب جنوب شرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۷۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از پاسخ قاطعانه مهرزاد دانش تا قدردانی از تحقق «وعده صادق»

در پی حملات تنبیهی و عملیات گسترده پهپادی سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی، واکنش های فرهنگی، هنری همچنان ادامه دارد.

مهرزاد دانش منتقد سینما در واکنش به توییت یکی از نمایندگان مجلس آمریکا که ملت و کشور ایران را تروریست نامیده، با اشاره به تاریخ و تمدن چند هزار ساله ایران پاسخ او را داده است.

به گزارش ایسنا، وی در پاسخ به توییت شیلا جکسون‌لی که در حساب کاربری خود در فضای اجتماعی نوشته بود: « ایرن یک ملت تروریست است. آن‌ها به تازگی یک حمله تروریستی نامتناسب علیه متحد ما اسرائیل انجام داده‌اند. جهان آزاد و ایالات متحده در برابر ملت تروریست و ظلم و ستمی که آن را ترویج می‌کند، خواهد ایستاد.»

مهرزاد دانش هم در پاسخ مستقیم به این نماینده برایش نوشته است: آیا ما یک ملت تروریست هستیم؟ احمق! نگاهی به تاریخ فقیر کشور خود که پر از نژادپرستی و کشتار بومیان، جنگ‌های داخلی طولانی و جنایات در ویتنام، هیروشیما و ناکازاکی است، بیندازید و سپس ملتی با تمدن شکوهمند ۵۰۰۰ ساله را تروریست خطاب کنید.


قدردانی انجمن‌های هنرهای نمایشی سراسر کشور از تحقق «وعده صادق» 
همچنین انجمن‌های نمایشی سراسرکشور، ضمن قدردانی از دلاورمردانی که در کشور، آرامش و امنیت را برقرار کرده‌اند، تحقق «وعده صادق» را نشان اقتدار ملی و قدرت بازدارندگی کشور دانستند.   
به گزارش روابط عمومی انجمن هنرهای نمایشی، در متن تبریک و قدردانی که پس از عملیات مقتدرانه اخیر نیروهای امنیت کشور، توسط انجمن‌های هنرهای نمایشی سراسر کشور، صادر شده، آمده است: بسم الله الرّحمن الرّحیم... إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ 
بهارانه‌ی «وعده صادق» جان دل مسلمین داغدیده و کودکان مظلوم سرزمینی بود که سالهاست فریاد می‌زنند به خون‌خواهی و حق‌طلبی. عملیات «وعده صادق» نشان از اقتدار ایران اسلامی و قدرت بازدارندگی کشور در مقابل هر شیطنتی است که به خاک ارزشمند و منافع ملی ایران اسلامی چشم دوخته است و این وعده وعده‌ای است راستین، وعده‌ای که با اذن رهبر مسلمین جهان عملیاتی شده است.  
خانواده بزرگ تئاتر ایران به ویژه انجمن‌های نمایشی ایران، ضمن حمایت از این پاسخِ کوبنده و گرامی داشت یاد و خاطره سرداران شهید سلیمانی، زاهدی و مردان شجاعی که در حریم قدس شریف و برای آزادی فلسطین مظلوم گام در مسیر شهادت گذاردند، قدردان دلاور مردانی هستند که امنیت و آرامش امروز ایرانِ سربلند، ارمغان درایت و شجاعت آنهاست. 
بی شک این تنبیهِ مختصر، درس بزرگی است به کشورهایی که گاهی به جسارتی رجزی می‌خوانند برای مردم ایران و نمی‌دانند بزرگی این ملت ولایی را. رحمی نباید کرد بر این غاصبان وقتی کودک‌کشی فخر است در قاموس اسراییل.»

این باکس خبری بروز رسانی می‌شود

دیگر خبرها

  • اگر مجددا شرارتی صورت بگیرد قاطعانه می‌گویم پاسخ ما کمتر از ساعت خواهد بود
  • پیام وزیر دفاع به مناسبت روز ارتش و حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی
  • حضور ۱۱ تیپ ارتش در مرزها
  • خانه رژیم صهیونیستی سست‌تر از لانه عنکبوت
  • در صورت تعدی رژیم صهیونیستی، ایران پاسخ سخت تری خواهد داد
  • پای هوش مصنوعی به تسلیحات نطامی ایرانی رسید | نیروهای مسلح ایران با تابو شکنی قاعده جدیدی در منطقه رقم زدند
  • معرفی فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ ذاالفقار شاهرود
  • از پاسخ قاطعانه مهرزاد دانش تا قدردانی از تحقق «وعده صادق»
  • سخنگوی وزارت خارجه : روابط ما با اردن دوستانه است/ کشورهای منطقه « تنبیه متجاوز » را حمایت کنند
  • اینفوگرافیک | از پایگاه نواتیم که با موشک‌های سپاه هدف قرار گرفت چه می دانیم؟!