Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاندیدای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در شهرستانهای نهبندان و سربیشه گفت:در نخستین سال از دهه پنجم انقلاب داشتن مجلسی انقلابی، جهادگر، مردمی، درد آشنا، متخصص، کاربلد و شفاف نیاز حل مشکلات کشور و مردم است. ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۰ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

مهدی فرجامی فرد در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در بیرجند اظهار داشت: جایگاه مجلس در نظام مقدس جمهوری اسلامی جایگاهی بس رفیع است و شأن آن در قانون اساسی، به عنوان منشور حاکمیت در کشور اسلامی مان، طبق کلام گهر بار امام(ره) و مقام معظم رهبری بسیار بلند مرتبه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به فرموده  امام خمینی(ره) درباره جایگاه مجلس افزود: امام خمینی(ره) در خصوص جایگاه ویژه مجلس می فرمایند«مجلس در رأس همه اموراست و  تنها مرجع برای یک ملت است».

کاندیدای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در شهرستان‌های نهبندان وسربیشه به فرمایش مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب در خصوص جایگاه رفیع مجلس می فرمایند: «مجلس شورای اسلامی جایی است که امید ملت ما به آن نقطه است این مجلس برای ملت سنگر است، اما سنگری در مقابل دشمنان، آمریکا و ضد انقلاب است».

فرجامی تصریح کرد: در حال حاضر در اولین گام ملت در گام دوم انقلاب، انتخاباتی سرنوشت ساز در انتظار ما است جایی که هم حضور پرشور پای صندوق های رأی و هم انتخابی درست، آگاهانه و آینده ساز مهم است.

کاندیدای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در شهرستانهای نهبندان و سربیشه خاطرنشان کرد: در نخستین سال از دهه پنجم انقلاب داشتن مجلسی انقلابی، جهادگر، مردمی، درد آشنا، متخصص، کاربلد و شفاف نیاز حل مشکلات مردم است.

وی یادآور شد:در آغاز دهه پنجم انقلاب اسلامی و توجه به بیانیه گام دوم انقلاب با توجه به تجارب کسب شده در این سال‌ها و با تاکید بر رهنمودهای مقام معظم رهبری، انتخابات مجلس شورای اسلامی باید در مسیری هدایت شود که به تحقق سند چشم‌انداز رهنمون شود.

کاندیدای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در شهرستانهای نهبندان وسربیشه ادامه داد: برای این کار باید احزاب و کاندیداها با ارائه برنامه‌هایی مدون و عقلانی، راه‌های تحقق اهداف این سند ملی و رسیدن به پیشرفت و عدالت را عملیاتی کنند به گونه‌ ای که مردم را در رسیدن به اهداف ملی توسط یک مجلس انقلابی یاری رساند.

فرجامی فرد به برنامه ها و راهبردهای خود در سطوح مختلف شهرستانی، استانی و ملی خود در مجلس یازدهم اشاره کرد و اظهار داشت: حمایت مالی و فنی موثر از توسعه مکانیزاسیون در فعالیتهای کشاورزی منطقه، ایجاد صنایع کوچک تبدیلی، تکمیلی و فرآوری محصولات کشاورزی و حمایت موثر از گسترش روش های نوین آبیاری (قطره ای) و بهبود شرایط آن از جمله برنامه ها و راهبردهای حوزه کشاورزی است.

وی پیگیری و کمک به بازسازی قنوات و لایروبی آنها، استفاده از ظرفیت فارغ التحصیلان کشاورزی و منابع طبیعی و توسعه بخش خصوصی در خدمات نوین، تجهیز، نوسازی و یکپارچه سازی اراضی کشاورزی با ایجاد مجتمع های تولیدی، ایجاد مجتمع های گلخانه ای و بارگاه بهداشتی زرشک در مناطق مستعد، ایجاد تشکلهای خدمات کشاورزی و توسعه تعاونی های تولید و گسترش زیر ساخت های اجتماعی، اقتصادی و تولیدی در مناطق روستایی در راستای توسعه روستاها و جلوگیری از مهاجرت روستائیان را از دیگر برنامه های حوزه کشاورزی عنوان کرد.

کاندیدای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در شهرستانهای نهبندان وسربیشه گفت: ارائه مشوق ها به بخش خصوصی جهت ایجاد طرح های بزرگ کشت و صنعت کشاورزی، کمک به ایجاد خوشه خرما(تولید، بسته بندی، فرآوری) و توسعه تولید و فرآوری زیتون و ایجاد خوشه عناب و زرشک از دیگر برنامه های حوزه کشاورزی است.

نهبندان و سربیشه بالاترین نرخ بی‌سوادی ‌خراسان جنوبی را دارندآبرسانی به نهبندان و سربیشه شاید 30 سال دیگر/ صدای خالی شدن روستاهای مرزی خراسان جنوبی به گوش می‌رسدشبکه‌های دیجیتالی تلویزیون در ‌نهبندان و سربیشه آنتن‌دهی نداردطرح سحاب و آسمان بنیاد برکت در نهبندان و سربیشه اجرایی می‌شود

فرجامی فرد به برنامه ها و راهبردهای حوزه دام و طیور اشاره کرد و افزود: تبدیل نهبندان به قطب پرورش شتر و تکمیل زنجیره ارزش، کمک به ایجاد صنایع تبدیلی و تکمیلی دام و طیور و فرآوری محصولات دامی و کمک به احداث واحدهای تولید خوراک دام از جمله برنامه های حوزه دام و طیور است.

وی حمایت از پرورش دام، ایجاد خوشه دامداری در مناطق مستعد و کمک به ایجاد زیرساخت های مناسب حمایتی بخش دام و طیور و آبزیان را از دیگر برنامه های حوزه دام و طیور عنوان کرد.

کاندیدای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در شهرستانهای نهبندان وسربیشه با اشاره به برنامه ها و راهبردهای صنعت و معدن و تجارت اشاره کرد و افزود: با توجه به وجود ذخایر مناسب مواد معدنی در شهرستان، کمک به بهبود زیر ساخت های مناسب اعم از راه و انرژی (به ویژه در منطقه شاهکوه) و توسعه صنایع فراوری مواد معدنی با هدف ثروت آفرینی و اشتغال پایدار از دیگربرنامه های خود عنوان کرد.

فرجامی فرد تکمیل مطالعات اکتشاف قلع و تنـگستن در این محدوده مورد نیاز با توجه به حجم زیاد گرانیت ( گرانیت شاهکوه ) در شهرستـان نهبندان، کمک به مطالعه بر روی معادن متروکه، کمک به انجام ادامه مطالعات اکتشافی، ‌مطالعات کانه ارایی و فرآوری بر روی سه محدوده مربوط به سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی (حوض ابراهیم، ملک چاه روئی، شوسف) و کمک به انجام عملیات واگذاری معادن با اولویت بهره برداران جوان و تحصیل کرده روستاها از دیگر برنامه ها است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین فعالسازی بازارچه مرزی،  تامین زیرساخت های تجارت الکترونیک در منطقه و هوشمند سازی اقتصاد مرز و فراهم نمودن زیرساخت‌های بازرگانی در بازارچه، تامین زیرساخت‌های مورد نیاز جهت توسعه مبادلات مرزی با کشور افغانستان و ایجاد نیروگاه های خورشیدی و بادی در منطقه از جمله برنامه های این حوزه است.

کاندیدای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در شهرستانهای نهبندان وسربیشه به برنامه ها و راهبردهای میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اشاره کرد و افزود: شناسایی و معرفی جاذبه های گردشگری شهرستانهای سربیشه و نهبندان، توسعه گردشگری طبیعی، مذهبی، تاریخی و طبیعی در منطقه و توسعه زیرساخت های مورد نیازگردشگری در منطقه از جمله برنامه های بنده در این حوزه است.

فرجامی فرد با اشاره به برنامه ها و راهبردهای اقتصادی بیان کرد: تلاش برای تحقق سند چشم انداز توسعه بیست ساله کشور با عنایت به رهنمود ها و تأکیدات مقام معظم رهبری و تلاش مداوم برای ارائه برنامه هایی و طرح هایی  که بتواند تورم و گرانی را مهار و مشکلات اشتغال، مسکن و ازدواج جوانان را حل کند از جمله برنامه ها است.

وی ایجاد اتاق فکر مشترک راهبردی جهت تحکیم زنجیره تولید علم، تحقیقات کاربردی ، تولید ، فروش محصول، تلاش برای شفاف سازی روابط اقتصادی به منظور ریشه کنی مفاسد اقتصادی، بازنگری قوانین مختلف در حوزه های متعدد و تلاش درجهت حذف قوانین ضعیف ناکارآمد و موازی با هدف ارتقاء اعتماد عمومی به قانون و رفتار عمومی منطبق بر قوانین مترقی کشور و ایجاد بستر و زمینه مناسب برای جذب سرمایه های داخلی و خارجی به منظور ایجاد کار و اشتغال و بکارگیری نیروهای جوان در این زمینه را از دیگر برنامه ها عنوان کرد.

کاندیدای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در شهرستانهای نهبندان وسربیشه بیان کرد: همچنین حمایت از صنایع داخلی و جلوگیری از ورود بی حد و حصرکالاهای وارداتی برای حمایت از تولیدات داخلی، تلاش برای جذب اعتبارات لازم در خصوص نوسازی مسکن روستایی و در نظرگرفتن تسهیلات قابل توجه بانکی با یارانه مناسب برای روستاییان با ضمانت زنجیره ای و تلاش برای فراهم آوردن زمینه احساس امنیت در سرمایه گذاران و حمایت از صاحبان صنایع و رفع قوانین محدود کننده و کاستن بروکراسی دست و پاگیر برای ایجاد زمینه های مناسب سرمایه گذاری هر چه بیشتر با ایجاد تعامل بین مدیران بنگاه های اقتصادی و کارخانجات از دیگر برنامه ها است.

فرجامی فرد تلاش برای جذب اعتبارات ملی و استانی هر چه بیشتر برای رونق در امور عمرانی حوزه انتخابیه، اهتمام در افزایش ظرفیت بنگاه‌های موفق و کارآفرین موجود در شهرستان و توسعه سرمایه‌گذاری‌های مولد برای افزایش اشتغال و کاهش نرخ بیکاری جوانان در شهرستان های حوزه انتخابیه از طریق بهبود فضای کسب و کار و ارج نهادن به سرمایه‌گذار به عنوان نیروی مولد ملی را از جمله برنامه های این حوزه عنوان کرد.

وی به برنامه ها و راهبردهای حوزه بانوان اشاره کرد و یادآور شد: رفع تبعیض و ایجاد فرصتهای برابر در استخدام، پرداخت دستمزدها، آموزش های حرفه‌ای و ارتقاء شغلی بانوان، کمک به افزایش سهم  بانوان در مشاغل مدیریتی، توسعه اماکن ورزشی و مراکز تفریحی و رفاهی ویژه بانوان و تلاش در جهت توانمندسازی دختران و زنان روستایی با تأکید بر ارتقای سطح دانش، بینش و مهارت آنان از طریق گسترش آموزش های فنی و حرفه ای،‌ ترویجی، ایجاد مزارع نمایشی، ایجاد کارگاه‌های کوچک تولیدی و مشاغل مولد از جمله برنامه های این حوزه است.

کاندیدای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در شهرستان‌های نهبندان وسربیشه با اشاره به برنامه ها و راهبردها حوزه جوانان و ورزش اشاره کرد و گفت: تدوین قوانین و مقررات لازم برای حمایت از ورود بخش خصوصی به مقوله ورزش، کمک به ارتقاء باور مردم و مسئولین در جهت نگاه به ورزش به عنوان یک فعالیت دارای پیامدهای اجتماعی مثبت، تشویق مردم و خیرین و سرمایه گذاران به ساخت اماکن ورزشی در کنار اماکن مذهبی، فرهنگی و صنعتی و اهتمام ویژه به ورزش بانوان و تامین زیرساخت های لازم از جمله برنامه های این حوزه است.

فرجامی فرد به برنامه ها و راهبردهای فرهنگی و اجتماعی اشاره کرد و افزود: تلاش در جهت بستر سازی قانونی برای رفاه اجتماعی به وسیله وضع قوانین حمایتی مربوط به کار ، بیمه ، بازنشستگی و درمان و ارتقای سطح معیشتی مردم خصوصاً اقشار محروم و آسیب پذیر جامعه و تلاش برای بسترسازی در خصوص ارتقای سطح سلامت جامعه از طریق بهبود خدمات بهداشت عمومی، توسعه درمان عمومی و تقویت نهادهای اجتماعی و تلاش برای ایجاد انضباط هر چه بیشتر اداری و فراهم آوردن زمینه های انجام امور مردم در ادارات و سازمان‌ها در حداقل زمان از جمله برنامه های فرهنگی و راهبردی است.

وی تصریح کرد: همچنین تأکید بر توسعه و گسترش NGO ها با کارکردهای اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی، تشکیل کانون‌های مشورتی فارغ التحصیلان دانشگاه ها، نخبگان شهری و نمایندگان ادوار مجلس جهت ارتقای منطقه، پیگیری برای گسترش حوزه اختیارات و تقویت امکانات و اعتبارات نهاد قانونی دهیاری در روستاها به عنوان مدیریت روستایی و تلاش برای توسعه امکانات و خدمات بهداشتی و درمانی ، راه‌ها ، امکانات مخابراتی و پستی و بانکی روستاها با تأسیس دفاتر ICT روستایی و بهره مندی جوانان علاقه مند به فضای مجازی در روستاها از دیگر برنامه ها است.

کاندیدای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در شهرستانهای نهبندان وسربیشه تلاش مستمر و مجدانه برای داشتن مجمع نمایندگانی فعال وکارآمد در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی، توجه به اصل مهم شایسته سالاری و پرهیز از تبارگرایی و توجه به اصل ثبات مدیریت کارآمد و ایجاد هماهنگی منطقی بین مدیران دستگاه‌های اجرایی برای تحقق اصل تعامل و همکاری بین بخشی در شهرستان و تأکید بر اصلاح مقررات استخدامی و حذف قوانین موازی، مقررات خنثی، ناکارآمد و تضییع کننده حقوق شاغلان را از دیگر برنامه ها عنوان کرد.

فرجامی فرد با اشاره به پروژه های مهم صنعتی مورد نیاز منطقه بیان کرد: با توجه به قابلیت ها، ظرفیت ها و پتانسیل های شهرستان های حوزه انتخابیه و در راستای الزامات اسناد بالا دستی و به منظور توسعه بخش های پیشران اقتصاد منطقه و اشتغالزایی ایجاد و استقرار صنایع که نتیجه سالها تلاش حوزه های کارشناسی می باشد در اولویت پیگیری برای تسهیل در اجرا قرار گرفت.

وی کمک به کارخانه فراوری آنتیموان نهبندان، کمک به احداث کارخانه تولید آجر و مواد ویژه نسوز در سربیشه، کمک به ایجاد کارخانه فرآوری سنگ های ساختمانی، کمک به پر عیارسازی کرومیت سربیشه و نهبندان و کمک به احداث کارخانه فرآوری پرلیت را از جمله پروژه های مهم صنعتی مورد نیاز استان عنوان کرد.

کاندیدای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در شهرستانهای نهبندان وسربیشه با اشاره به مواردی که نیاز به پیگیری از طریق مراجع ملی دارد گفت: تخصیص سهم ویژه از منابع صندوق توسعه ملی جهت طرح های اقتصادی و اعتبارات مناسب به منظور انتقال آب شرب روستایی و احیاء قنوات و آبخیزداری، استفاده از ظرفیت سازمان  ایدرو و ایمیدرو در شهرستان‌های حوزه انتخابیه با اولویت مناطق مرزی و اختصاص اعتبار ویژه سازماندهی گروه های تسهیل گر، مروجین و تعاونگران و استقرار در منطقه به منظور توانمند سازی و هدایت مردم به سمت اجرای فعالیت های اقتصادی نیازمند پیگیری است.

فرجامی فرد اظهار داشت: همچنین اختصاص اعتبار ویژه به منظور تشکیل نهادهای بازاریابی و برند سازی فرش و صنایع دستی با حمایت دولت، بخش خصوصی و دانشگاه های استان، پرداخت یارانه سود تسهیلات در دو شهرستان توسط دولت و پایین آوردن بهره وام بانکی، استفاده از ظرفیت نهادهای توسعه ای برای رونق اقتصادی منطقه، افزایش سهم  ساکنان منطقه از بیمه قالیبافان و کمک به افزایش پوشش بیمه روستائیان و عشایر در منطقه از جمله مواردی است که نیازمند پیگیری است.

وی به اهداف خود برای شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس اشاره کرد و افزود: ارتقای نقش و سهم شهرستان های نهبندان و سربیشه از بودجه، مصوبات، امکانات و زیر ساخت ها، ارتقاء شاخص های توسعه انسانی، سطح زندگی، عدالت اجتماعی و رفاه در منطقه، افزایش توان و شتاب بخشیدن به توسعه منطقه و ایجاد تعادل و توازن درون منطقه ای از جمله اهداف  است.

کاندیدای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در شهرستانهای نهبندان وسربیشه ارتقای امنیت در مناطق مرزی با توسعه اقتصادی و افزایش رفاه اجتماعی، نهادینه سازی بهره وری و روحیه جهادی در توسعه همه جانبه منطقه، توانمند سازی بخش تعاونی برای ایفای فعالیت های گسترده و اداره بنگاه های اقتصادی بزرگ و جلب توجه ویژه به توسعه گردشگری در منطقه را از دیگر اهداف دانست.

فرجامی فرد  افزایش جدی سرمایه گذاری برای رفع محرومیت و ایجاد اشتغال پایدار، برجسته سازی ظرفیت های منحصر به فرد منطقه همچون دامداری، معدن، کشاورزی و مرز و ایجاد منطقه ای واحد، همدل و یکدست برای توسعه و پیشرفت از دیگر اهداف خود در حوزه انتخابیه شهرستان‌های نهبندان وسربیشه عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: بنده با کوله باری از تجربه در حوزه های مختلف برنامه ریزی، اجرایی و قانون گذاری و فعالیت در عرصه های مختلف کشاورزی، اقتصادی، وزارت کشور، کار و امور اجتماعی، دانشگاه و فرهنگی و همچنین سال ها حضور در منطقه بزرگ و سرشار از پتانسیل نهبندان و سربیشه خود را در معرض انتخاب مردم قرار داده ام و خود را برای آزمونی سخت آماده کرده ام.

کاندیدای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در شهرستان‌های نهبندان وسربیشه اظهار داشت: امیدوارم مردم شریف منطقه نهبندان و سربیشه بدون در نظر گرفتن وابستگی های خانوادگی و دوگانگی های ساختگی با در نظر گرفتن شاخصه ها و در سایه همدلی منطقه ای برای توسعه و پیشرفت گامی بزرگ بردارند و همسو با سراسر کشور ضمن ساختن مجلسی پویا و توانمند در رشد منطقه تاثیر گذار باشند.

وی خاطرنشان کرد: انتخابات در سال جاری از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا این انتخابات از نخستین انتخاباتی است که بیشتر بر پایه اقتصاد و معیشت مردم برگزار می شود.

فرجامی فرد تصریح کرد: همچنین دشمنان اسلام معیشت مردم را هدف قرارداده و به دنبال این هستند که مردم را نسبت به نظام و انقلاب بدبین کنند و فشار بر مردم وارد کنن.

کاندیدای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در شهرستان‌های نهبندان وسربیشه با بیان اینکه این انتخابات نخستین انتخاباتی است که بعد از صدور بیانیه گام دوم انقلاب توسط مقام معظم رهبری صادر شده است گفت: در این راستا باید ایران اسلامی را ساخت و بیشتر تاکید مقام معظم رهبری در بحث اقتصاد و معیشت مردم است.

وی بیان کرد: همچنین این انتخابات نخستین انتخابات پس از شهادت سردار دلها، شهید سردار قاسم سلیمانی است که ما برای پاسداشت خون شهید سلیمانی باید حضور پررنگی در پای صندوق های رأی داشته باشیم.

فرجامی فرد با بیان اینکه در این راستا حضور مردم در پای صندوق های رأی پاسخی به توطئه های دشمن است یادآور شد: این انتخابات مظهر اقتدار ملی و سیاسی ما است بنابراین همه مردم باید شرکت کنند.

انتهای پیام/255/ع

R41348/P/S6,56/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرستان های حوزه انتخابیه دیگر برنامه های حوزه اشاره به برنامه ها دیگر برنامه ها نهبندان و سربیشه دیگر برنامه ها حوزه دام و طیور دهه پنجم انقلاب مجلس شورای اسلامی تامین زیرساخت جمله برنامه ها پای صندوق های رأی استفاده از ظرفیت حوزه کشاورزی منطقه از جمله نخستین انتخابات مقام معظم رهبری نیاز حل مشکلات گام دوم انقلاب خراسان جنوبی سرمایه گذاری کمک به احداث کمک به ایجاد چه بیشتر زیر ساخت ها ایجاد خوشه برای توسعه معیشت مردم ارتقای سطح ایجاد کار مورد نیاز یادآور شد بخش خصوصی برای جذب منطقه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۷۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس زمینه فعالیت مدافعان کشور برای کسب قدرت بازدارندگی را فراهم کرد

به گزارش «نماینده» حجت‌الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنوری در جلسه علنی امروز(یکشنبه، 2 اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی بعد از تصویب کلیات طرح تقویت و توسعه علوم، پژوهش و نوآوری دفاعی(طرح تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری سپند) با رأی قاطع نمایندگان گفت: تصویب این طرح، هدیه خوبی به نیروهای مسلح و بدنه دفاعی نظام اسلامی بود که امروز از مجلس شورای اسلامی داده شد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: این طرح درست در سالروز تشکیل و تأسیس شجره طیبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همچنین در زمانی به تصویب رسید که نیروهای مسلح و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اقتدار، صلابت و قدرت مردم عزیز ما را به نمایش گذاشتند و رژیم صهیونیستی را تنبیه کردند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه امروز دنیا به سمت جنگ های نوین و جنگ های زیستی می رود، خاطرنشان کرد: در این شرایط، تصویب چنین طرحی در مجلس زمینه فعالیت مدافعان کشور را در پیش دستی برای کسب قدرت بازدارندگی در جهت تنبیه دشمنان اسلام و ضمانت امنیت کشور، فراهم می کند. از نیروهای مسلح، وزارت دفاع و همه عزیزان حوزه دفاعی کشور و نمایندگانی که همدلانه این موضوع را همراهی کردند تشکر می کنم.

دیگر خبرها

  • اجرای ماده ۶۵ احکام دائمی توسعه کشور، راهگشای تولید در منطقه آزاد ماکو
  • عقلانیت انقلابی راه حل مواجهه با معادله و حل مسائل کشور است
  • تشکیل اولین فراکسیون مجلس دوازدهم کلید خورد
  • توسعه پتروپالایشگاه‌ها بخشی از مشکلات حوزه انرژی را برطرف می‌کند
  • سپاه پاسداران دژ مستحکم ملت ایران در مقابل بیگانگان است
  • قالیباف : مشکلات مربوط به ارز برای مردم و اقتصاد کشور غیر قابل تحمل شده
  • ضرورت تقویت و حمایت از نیروهای مسلح کشور
  • زیرساخت‌های جزیره خارگ تقویت می‌شود
  • مجلس زمینه فعالیت مدافعان کشور برای کسب قدرت بازدارندگی را فراهم کرد
  • زوایای هوشمندسازی انرژی در برنامه هفتم توسعه