Web Analytics Made Easy - Statcounter

 سید مرتضی موسوی مقدم روز سه شنبه در دیدار با رئیس و کارکنان خبرگزاری جمهوری اسلامی با اشاره به اینکه بانک رفاه به عنوان بزرگترین بانک اجتماعی است افزود: این بانک مشهور و ملقب به حوزه سلامت در راستای خدماتی که در حوزه سلامت انجام می دهد، انجام وظیفه می کند.

وی با شاره به اینکه استان کرمان دارای ۴۲ شعبه، ۲ حوزه و ۲۷ واحد خدمات خاص با ۳۵۴ نفر پرسنل مشغول فعالیت و خدمت رسانی است تصریح کرد: بخش اداری و درمان مهم‌ترین رسالت و وطیفه بانک از بدو تاسیس تاکنون بوده و بانک عامل پنج دانشگاه علوم پزشکی و اداره بیمه سلامت استان کرمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر امور شعب بانک رفاه استان کرمان اضافه کرد: همچنین به عنوان بانک عامل مجموعه های تامین اجتماعی، بهزیستی، بازنشستگی فولاد، صنایع خودروسازی، گل‌گهر سیرجان و شرکت های مجموعه است.

موسوی با اشاره به اینکه بالغ بر ۶۹۵ هزار نفر مشتری در سراسر استان این بانک دارد تصریح کرد: تعداد ۱۱۰ هزار نفر مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی، ۷۴ هزار نفر مددجویان بهزیستی و ۱۰ هزار نفر از بازنشستگان شرکت فولاد از جمله این افراد هستند.

وی گفت : با توجه به اینکه بیشتر مخاطبین این بانک از اقشار ضعیف، مستمربگیران و مددجویان جامعه هستند و به همین دلیل عنوان بزرگترین بانک اجتماعی را به خود اختصاص داده بیان داشت: از سوی دیگر نیز به عنوان یک بانک تجاری در حوزه مسئولیت‌ها است.

مدیرامور شعب بانک رفاه استان کرمان از پرداخت ۱۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال تسهیلات در حوزه‌های مختلف استان از ابتدای سالجاری تاکنون خبرداد و گفت: با توجه به اینکه امسال سال رونق تولید نام گرفت در راستای این مهم، کمیته های رفع موانع تولید و تبصرهای ۱۸ قانون حدود ۱۵۶ میلیارد ریال بودجه به حوزه رونق تولید تخصیص یافت که ۹۰ درصد آن جذب و پرداخت شده است.

پرداخت یکهزار و ۲۸۱ فقره تسهیلات ازدواج در استان کرمان

موسوی مقدم با بیان اینکه ۵۲ درصد از مصارف بانک رفاه نیز در حوزه تولید و صنعت هزینه شده است بیان داشت: هشت میلیارد و ۳۷۰ میلیون ریال تسهیلات در این حوزه‌ها پرداخت شده است.

وی با اشاره به پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ضروری در راستای رفع مشکلات عموم مردم گفت: بانک رفاه  طی سالجاری بالغ بر ۴ هزار و ۴۴۱ فقره تسهیلات قرض الحسنه در استان کرمان پرداخت کرد.

مدیر امور شعب بانک رفاه استان کرمان ادامه داد: ۴۳۴ میلیارد ریال برای یکهزار و ۲۸۱ فقره تسهیلات ازدواج در استان کرمان از سوی بانک رفاه پرداخت شده است.

موسوی مقدم با اشاره به اینکه طی سالجاری ۳هزار و ۲۰۰فقره واحد به مستمربگیران استان کرمان پرداخت شده است گفت: در حوزه سلامت نیز ۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات برای احداث یک بیمارستان در بم و تجهیز بیمارستان باهنر کرمان پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه ۳۶۹ فقره تسهیلات در حوزه مشاغل خانگی برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی استان کرمان پرداخت شده بیان داشت: ۹۲۷ فقره تسهیلات خرید کالای ایرانی و۱۹۵  فقره تسهیلات معرفی شده پرداخت شده است.

مدیر امور شعب بانک رفاه استان کرمان با بیان اینکه برای واحدهای تولیدی که دچار مشکل و رکود شده‌اند در پرداخت تسهیلات به آنها مهلت بیشتر داده شده است تصریح کرد: همچنین بانک رفاه برای واحدهایی تولیدی که دچار معوقه حقوق کارگران خود شده اند نیز تسهیلاتی تخصیص داده شده و براساس دستورالعمل‌های ابلاغی پرداخت خواهد شد.

موسوی مقدم خاطرنشان کرد: در راستای دولت الکترونیک و عدم مراجعه مشتریان تمامی خدمات در بستر اینترنت و الکترونیک پیاده شده و این آمادگی و قابلیت  وجود دارد که مشتریان از راه دور خدمات خود را انجام دهند.

برچسب‌ها بانک رفاه کارگران کرمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بانک رفاه کارگران کرمان بانک رفاه کارگران کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۷۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت حدود ۵۳ میلیارد ریال وام تسهیلات مشاغل خانگی حوزه فرهنگ و هنر نیشابور

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس اداره ارشاد اسلامی نیشابور گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور برای ایجاد اشتغال و حمایت از مشاغل خانگی با محوریت فرهنگ و هنر در سال ۱۴۰۲ نسبت به ثبت‌نام متقاضیان برای دریافت  تسهیلات ویژه دولتی اقدام کرد.

علیرضا سید‌ابادی  افزود: بیان کرد: در تسهیلات تبصره ۱۶، تعداد ۳۵ نفر به بانک‌های عامل معرفی شدند که ۳۰ نفر موفق به تشکیل پرونده و دریافت وام جمعا به مبلغ ۳۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال شدند، همچنین در تبصره ۱۸ نیز تعداد ۸ نفر از نیشابور و ۳ نفر از زبرخان و ۴ نفر از میان جلگه جمعا به مبلغ ۱۵ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال تسهیلات دریافت کردند. 
 وی با اشاره به اینکه تسهیلات مشاغل خانگی به هنرمندانی که در پی ایجاد و یا توسعه شغل هنری خود بوده و دارای مستندات قابل قبول باشند، تعلق می‌گیرد، تصریح کرد: هنرمندان برای اطلاع از لیست رشته هایی که شامل دریافت تسهیلات می شوند، نیاز است که به سامانه مشاغل خانگی رجوع کنند. 

دیگر خبرها

  • پرداخت ۲۴ میلیارد تومان تسهیلات بنیاد برکت در اشنویه
  • شرایط پرداخت وام ازدواج در سال ١۴٠٣ چیست؟
  • پرداخت تسهیلات ازدواج به فرزندان اعضای صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران
  • موانع پرداخت نشدن تسهیلات به واحدهای تولیدی شناسایی شود
  • پرداخت ۷۳ درصد تسهیلات اشتغالزایی مددجویان در اردبیل
  • تکمیل ۴۰۰ واحد مسکن نیمه‌کاره ۲۰ ساله در رزن
  • ۹۸ درصد از اعتبارات مشاغل خانگی خمین جذب شد
  • پرداخت تسهیلات فرزندآوری و ازدواج در بوشهر تسریع شود
  • پرداخت حدود ۵۳ میلیارد ریال وام تسهیلات مشاغل خانگی حوزه فرهنگ و هنر نیشابور
  • نارضایتی استاندار همدان از عملکرد بانک‌ها در پرداخت تسهیلات