Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، همچون اندروید، سیستم عامل iOS نیز دارای شکلک‌های اموجی اختصاصی است. اگر در حال حاضر یک دستگاه اندرویدی در اختیار دارید بازهم می‌توانید با استفاده از روش‌هایی، به این شکلک‌ها دسترسی پیدا کنید و حتی آن‌ها را برای مخاطبان خود ارسال نمایید. در این مطلب قصد داریم بهترین برنامه‌های موجود به منظور دسترسی به این اموجی‌ها را معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گذشته کاربران گوشی‌های اندرویدی، به منظور دسترسی به شکلک‌های اموجی سیستم عامل iOS، مجبور بودند با طی مراحل سخت و زمان گیر، دستگاه خود را روت کنند؛ اما به تازگی ابزار‌هایی معرفی شده است که بدون نیاز به روت کردن دستگاه ها، امکان دسترسی به این شکلک‌ها را فراهم می‌کند.

در این مطلب به معرفی سه مورد از بهترین این ابزار‌ها می‌پردازیم که به کاربران دستگاه‌های اندرویدی اجازه می‌دهند، بدون نیاز به روت کردن دستگاه خود، شکلک‌های اموجی موجود در سیستم عامل iOS را در اختیار داشته باشند.

در حال حاضر بهترین روش در گوشی‌های اندرویدی برای دسترسی به اموجی‌های سیستم عامل iOS، تعویض صفحه کلید و استفاده از یک برنامه غیررسمی در این بخش است. می‌توان در سرویس Play Store، انبوهی از برنامه‌های فعال در این جوزه را یافت و همین موضوع سبب شده است انتخاب یک برنامه کارآمد و قدرتمند، کاری سخت و دشوار باشد.

برای دسته کاربرانی که با انتخاب بهترین برنامه در این حوزه مشکل دارند این مطلب می‌تواند بسیار عالی باشد و به آن‌ها در صرفه جویی زمان کمک کند.

پیش از بررسی این برنامه‌ها باید توجه داشت که میزان دسترسی به این اموجی‌ها به برنامه‌ای که در حال استفاده از آن هستید وابسته است. به عبارت دیگر، اگر در برنامه‌ای نتوانستید از اموجی‌های سیستم عامل iOS استفاده کنید، بدانید که آن برنامه، قابلیت پشتیبانی از آن‌ها را در اختیار ندارد.

برنامه Emoji Keyboard

emoji-۲.jpg

این برنامه صفحه کلید دارای انبوهی از شکلک‌های مختلف، از جمله اموجی‌های سیستم عامل iOS است؛ که کاربران می‌توانند آن را برای مخاطبان خود ارسال کنند.

از میان دیگر قابلیت‌های عالی برنامه Emoji Keyboard می‌توان به امکان شخصی سازی ظاهر آن اشاره کرد. کاربران می‌توانند علاوه بر Theme، ابعاد کلید‌های صفحه کلید را هم به سلیقه خود تغییر دهند تا در هنگام استفاده از آن و شکلک‌های موجود در آن، احساس راحتی کنند.

این برنامه را می‌توانید از طریق این لینک برای دستگاه خود دانلود کنید.

برنامه iMore Emoji Keyboard

emoji-۳.jpg

برنامه iMore Emoji Keyboard، قابلیت آن را دارد که صفحه کلید گوشی‌های آیفون به همراه با رابط کاربری و شکلک‌های اموجی آن را به دستگاه‌های اندرویدی بیاورد. در اصل باید گفت که رابط کاربری این برنامه بسیار زیبا طراحی شده است و نمی‌توان از این نظر نقدی به آن وارد کرد. این برنامه تمامی قابلیت‌های پایه و موردنیاز کاربران از یک صفحه کلید مجازی را در اختیار آن‌ها می‌گذارد. علاوه بر این، امکان ارسال اموجی‌های خاص و حتی فایل‌های GIF نیز توسط آن وجود دارد.

در کنار این قابلیت ها، برنامه iMore Emoji می‌تواند از انبوهی از Theme‌ها نیز پشتیبانی کند که به صورت جداگانه از طریق سرویس Play Store در دسترس هستند. به عنوان مثال یکی از بهترین این Theme ها، Phone X keyboard نام دارد که سبب می‌شود برنامه iMore Emoji، دقیقاً صفحه کلیدی با ظاهر گوشی‌های آیفون را فراهم کند.

در کل باید گفت استفاده از این برنامه می‌تواند بسیار لذت بخش باشد. این برنامه از طریق این لینک قابل دریافت است.

برنامه Kika Keyboard

emoji-۴.jpg

برنامه Kika Keyboard، تنها اموجی‌های گوشی‌های آیفون را در خود جای نداده است؛ بلکه انبوهی از شکلک‌های دیگر را هم در دسترس کاربران قرار می‌دهد. با توجه به این موضوع باید گفت اگر به صفحه کلیدی نیاز دارید که انبوهی از شکلک‌های اموجی مختلف را در خود جای داده و به قابلیت‌های فراوانی مجهز است، می‌توانید از این برنامه استفاده کنید.

می‌توان در این برنامهِ صفحه کلید، قابلیت‌های مهمی نظیر ارسال فایل‌های GIF، ارسال استیکر، لغزش انگشت برای تایپ سریع متون، سیستم تصحیح خودکار کلمات و انبوهی از دیگر قابلیت‌ها را در اختیار داشت. این قابلیت‌ها سبب شده است که تجربه استفاده از این برنامه نسبت به بسیاری از دیگر برنامه ها، که شکلک‌های اموجی گوشی‌های آیفون را در خود جای داده اند بهتر باشد.

این برنامه را می‌توانید از طریق این لینک برای دستگاه خود دانلود کنید.

سخن پایانی
باید گفت در سیستم عامل اندروید دسترسی به شکلک‌های اموجی گوشی‌های آیفون، کار سخت و دشواری نیست و تنها باید یک برنامه صفحه کلید مناسب که دارای مجموعه کاملی از شکلک‌ها است را انتخاب و بر روی دستگاه  نصب کرد.

در حال حاضر می‌توان انبوهی از برنامه‌ها را یافت که مدعی هستند توانایی اضافه کردن صفحه کلید و شکلک‌های سیستم عامل iOS به دستگاه‌های اندرویدی را دارند. اما باید توجه داشت که عموم آن‌ها دارای عملکرد ضعیفی هستند و نمی‌توانند این قابلیت‌ها را فراهم کنند. عمچنین بخش قابل توجهی از این برنامه‌ها نیز هم اکنون توسط سازندگان خود پشتیبانی نمی‌شوند.

با توجه به این موضوع به کاربرانی که به شکلک‌های اموجی آیفون علاقه‌مند هستند توصیه می‌کنیم از یکی از برنامه‌هایی که در بالا معرفی شد استفاده کنند.

منبع: شهر سخت افزار

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آیفون اندروید اموجی های سیستم عامل iOS دستگاه های اندرویدی انبوهی از شکلک گوشی های اندرویدی گوشی های آیفون برنامه iMore Emoji خود جای برنامه ها حال حاضر دستگاه خود قابلیت ها صفحه کلید دستگاه ها یک برنامه اموجی ها باید گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۷۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۲۷ فروردین ۱۴۰۳؛ قیمت نوبرانه سامسونگ در بازار موبایل

فرارو- گلکسی A55 جزو جدید‌ترین میان‌رده‌های سامسونگ در بازار موبایل است که از ابتدای سال روانه بازار شده و فعلا توسط فروشنده‌های موبایل با ۲۵۶ گیگ فضای ذخیره‌سازی ۱۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

پوکو X6 پرو که در جمع گوشی‌های شیائومی، مهمترین رقیب گلکسی A55 سامسونگ است، با ۵۱۲ گیگ فضای ذخیره‌سازی نزدیک ۱۸ میلیون تومان قیمت دارد و گلکسی A34 سامسسونگ که همزمان با A55 پا به بازار گذاشته، نهایتا ۱۶ میلیون به‌فروش می‌رسد.

قیمت ردمی A2 پلاس که یکی از گزینه‌های پیشنهادی برای خرید ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار است، به چهار میلیون رسیده و آنطرف آیفون 13 پرو مکس نسخه یگ ترابایت تا ۱۲۰ میلیون قیمت خورده است. قیمت روز پرفروش‌ترین گوشی‌های بازار موبایل را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

پرفروش‌ترین گوشی‌های بازار موبایل

مدل

قیمت

گلکسی A15 نسخه 128+4

شش میلیون تومان

گلکسی A05s نسخه 64+4

چهار میلیون و 850 هزار تومان

گلکسی A54 نسخه 256+8

17 میلیون و 300 هزار تومان

گلکسی A55 نسخه 256+8

18 میلیون و 500 هزار تومان

گلکسی A34 نسخه 128+8

11 میلیون و 200هزار تومان

گلکسی A35 نسخه 256+8

16 میلیون تومان

گلکسی S24 اولترا نسخه یک ترابایت

100 میلیون تومان

ردمی نوت 13 4G نسخه 256+8

هشت میلیون و 900 هزار تومان

ردمی نوت 13 پرو پلاس نسخه 512+16

23 میلیون تومان

ردمی A2 پلاس نسخه 64+3 گیگ

چهار میلیون تومان

ردمی  A3 نسخه نسخه 128+4

پنج میلیون و 400 هزار تومان

ردمی 13C نسخه 256+8

شش میلیون و 300 هزار تومان

پوکو X6 پرو نسخه نسخه 512+12

18 میلیون تومان

آیفون 13 نسخه 128 گیگ پارت‌نامبر CH

42 میلیون تومان

آیفون 13 پرو مکس نسخه یک ترابایت پارت‌نامبر ZZA

120 میلیون تومان

دیگر خبرها

  • آیفون ویژه طرفداران پدرخوانده و پیکی بلایندرز/ عکس
  • آیفون SE4؛ قابلیت‌های آیفون 15 با قیمت مناسب
  • ناگفته‌های زورگیران جنجالی صدر
  • قیمت گوشی آیفون ۱۳ (۲۸ فروردین) + بررسی و مشخصات iPhone 13
  • ناگفته‌های خفت‌گیران صدر
  • اپل امکان دسترسی به قطعات آیفون را برای تعمیر می‌دهد
  • سرعت دانلود و آپلود این گوشی از آیفون۱۵ بالاتر است!
  • ساخت تصاویر هولوگرافیک سه‌بعدی با آیفون ۱۴ !
  • کاهش ۱۰ درصدی فروش آیفون
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۲۷ فروردین ۱۴۰۳؛ قیمت نوبرانه سامسونگ در بازار موبایل