Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: سرهنگ کارآگاه شمس الدین میرزکی معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری و انهدام باند 5 نفره سرقت قطعات و محتویات خودرو با بیش از 900 فقره ارتکاب جرم خبر داد .

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه "شمس الدین میرزکی" در تشریح خبر گفت : با توجه به تجزیه و تحلیل پرونده های وقوع سرقت لوازم و محتویات خودرو در سال 98 در سطح شهر تهران بزرگ و به تبع آن افزایش نارضایتی شهروندان ، کارآگاهان اداره بیستم معاونت مبارزه با سرقت داخل خودرو در جهت کشف پرونده های سرقت و دستگیری سارقین پایتخت با همکاری های قضایی به این مهم دست یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 باندی از سارقین و مالخران سابقه دار به نام های کریم 38 ساله (سرکرده باند) – جمشید 29 ساله – اکبر 30 ساله – محسن 45 ساله و تیمور 49 ساله به طور گسترده اقدام به سرقت و خرید و فروش لوازم ، قطعات و محتویات خودرو می کنند .

سرهنگ میرزکی افزود : مراتب به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان قرار گرفته و با تلاش شبانه روزی منزل و مخفیگاه متهمان مذکور شناسایی و با دستورقضایی، تمامی آنان در عملیات های مجزا و غافلگیرانه در تهران و شهرستان های صفادشت و ملارد دستگیر و طی بازرسی از مخفیگاه آنها تعدادی اموال مسروقه شامل : 20 عدد انواع پخش ، باند ، خازن ، آمپلی و باطری خودرو و نیز 2 دستگاه خودروی پراید مسروقه کشف و ضبط گردید.

وی در ادامه گفت : متهمین پس از انتقال به پلیس آگاهی، بدواً منکر بیان حقایق و انجام هرگونه جرمی بودند، اما در نهایت با توجه به ادله و ارائه دلایل و مستندات چاره ای جز اعتراف نداشته و جمعاً به ارتکاب حدود 900 فقره سرقت و خرید و فروش لوازم ، قطعات و محتویات خودرو در تمامی مناطق تهران به خصوص محدوده های : تهرانسر، شهرک آزادی ، دهکده المپیک ، شهرک دریا و نیز مناطق جنوبی تهران اعتراف نمودند .

سرهنگ کارآگاه میرزکی افزود: شیوه و شگرد متهمان که از مجرمین سابقه دار و حرفه ای می باشند این بود که با طراحی و اجرای نقشه سرقت ، به صورت دو یا سه نفره در محدوده های خلوت ، ابتدا سوژه های خود که خودروهای اغلب ایرانی و فاقد تجهیزات امنیتی بودند را شناسایی وپس از زاغ زنی به وسیله ابزار هایی که داشتند اقدام به باز کردن درب و یا صندوق عقب خودرو و انجام سرقت می نمودند.

معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی در پایان گفت : درادامه متهمان با صدور قرار قانونی مناسب در اختیار اداره بیستم پلیس آگاهی می باشند و تاکنون بیش از 300 نفر از مالباختگان شناسایی ، اموال مکشوفه به آنان مسترد و اقدامات در جهت تکمیل پرونده و دستگیری سایر ایادی مرتبط ادامه دارد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما یارانه دلار شهادت سردار سلیمانی کرونا منزل اخبار حوادث سرقت تهران کارآگاه حوادث تهران مبارزه با سرقت سرکرده باند اخبار تهران فیلم عکس مرد تجاوز جسد قتل شهید یک زن تلگرام دادگاه قطعات و محتویات خودرو مبارزه با سرقت سرهنگ کارآگاه پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۷۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عربستان ۴ سلبریتی جنجالی‌اش را نقره‌ داغ کرد

گزارش کامل از گزیده‌خبرهای امروز «تابناک با تو» را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

 

عربستان ۴ سلبریتی جنجالی‌اش را نقره‌ داغ کرد 

تفاوت بین «تزار» و «امپراتور» چیست؟


زباله‌گرد‌ها دختر تهرانی را دزدیدند
آقای حسینی! همه می‌گویند دم شما خیلی گرمه


خبر خوشحال‌ کننده برای عاشقان جت‌ خصوصی


جشن هزار دف، با سانسور تصاویر زنان نوازنده!


دو روایت عجیب از قتل پسر ۱۷ساله در تهران


استوری تازه محسن افشانی با تصویری از یک انگشت زخمی


پیش‌گویی یک نماینده درباره قیمت دلار


ماجرای گروگان‌‎گیری دختر ۱۶ساله در تهران


CNN درباره پایگاه هوایی اصفهان سند رو کرد


شهردار یکی از شهرهای تهران بازداشت شد


تصاویری از بزرگترین رأی‌گیری جهان


پیدا شدن پیکر بی‌ جان ۲ جوان در این استان
استوری تازه شبنم قلی‌خانی با یک استایل خودمانی


مقایسه خبرساز ضرغامی بین موزه ملی ایران با لوور
قتل راننده تاکسی ترکیه‌ای به دست مسافر ایرانی


تصمیم جدید زاکانی علیه درختان، حرص تهرانی‌‌ها را درآورد


قاب بامزه از پوشش اسپرت یک عروس هلندی


مراقب این پیامک‌های وسوسه‌انگیز باشید!

 

 

دیگر خبرها

  • سارق حرفه‌ای محتویات درون خودرو در کهگیلویه دستگیر شد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در کهگیلویه
  • گروگانگیری خونبار در خراسان ؛ کشف آثار درگیری خونین در خانه قربانی | آدم‌ربایان اجاره‌ای پسر ۳۰ ساله را به زاهدان بردند
  • ماجرای فرار ۲ ساله عامل افغان یک جنایت در دربند تهران | بازگشت و دستگیری در قشم!
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو و به عنف
  • عربستان ۴ سلبریتی جنجالی‌اش را نقره‌ داغ کرد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو توسط کارآگاهان پلیس آگاهی
  • دستگیری عامل اغفال دختر ۱۸ ساله در شمال شهر تهران
  • پایان فرار ۲ ساله عامل یک جنایت در محله دربند تهران/ قتل در تهران دستگیری در قشم
  • پایان فرار ۲ ساله عامل یک جنایت در محله دربند تهران