Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-19@04:34:01 GMT

آخرین خبر درباره بازگشت شیخ دیاباته

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۴۷۳۰۷

آخرین خبر درباره بازگشت شیخ دیاباته

سرپرست باشگاه استقلال خلیل زاده رسما اعلام کرد دیاباته بعد از ۱۰روز به ایران برخواهد گشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

استقلال همچنان بدون مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره کامل با سرپرستی خلیل زاده اداره می شودو اظهار نظر جدید ایشان در رابطه با زمان بازگشت شیخ دیاباته که ده روز آینده می باشد با اظهارات قبلی که زمان بازگشت اواخر این هفته اعلام کرده بود مغایرت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وصف اگر ده روز را از همین فردا حساب کنیم و دیاباته را کاملا آماده در ده روز آینده ببینیم. شیخ بازی ذوب آهن و گل گهر را هم از دست خواهد داد و احتمالا در بازی مهم با الوحده که ۱۲اسفند در امارات برگزار می شود با تیم خواهد بود.

در خوش بینانه ترین حالت دیاباته به بازی با الوحده خواهد رسید که در این صورت با احتساب سه بازی اخیر، شیخ پنج بازی در نیم فصل دوم از دست داده است .

شیخ در نیم فصل اول هم ۷بازی شامل دو بازی حذفی و ۵بازی لیگ از هفته چهارم تا هشتم از دست داده بود.

بعد از مصدومیت شیخ که مورد تایید اهالی فن و کارشناسان فوتبال است، علیرغم کیفیت بالای ارسلان مطهری در این روزها، استقلال دو تساوی برابر پرسپولیس و الشرطه عراق و یک شکست در برابر الاهلی عربستان کسب کرده و بازگشت او می تواند قدرت تهاجمی این تیم بالا ببرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: دیاباته استقلال تهران دیاباته شیخ دیاباته ده روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۷۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدواری پزشک استقلال به بازگشت سریع یامگا

به گزارش "ورزش سه"، آسیب دیدگی کوین یامگا، ضربه بزرگی است که در این فصل به جواد نکونام و استقلال وارد شد. ستاره فرانسوی آبی ها نمی تواند تا پایان فصل برای تیمش به میدان برود و نام او از لیست تیم خارج شده است. با این حال، شایعاتی مبنی بر احتمال غیبت این بازیکن در فصل بعد نیز به گوش می رسید.

اما حالا پزشک استقلال خبرهای امیدوارکننده ای به هواداران این تیم داده و در گفتگویی که با تسنیم داشته، ابراز امیدواری کرده است که یامگا بتواند در فصل بعد برای استقلال به میدان برود.

محمدعلی زارع پزشک تیم فوتبال استقلال درباره آخرین وضعیت یامگا گفت: یامگا دوران بدنسازی‌اش را پشت سر می‌گذارد و در تمرینات نیز کار با توپش را انجام می‌دهد. او در حال حاضر کارهای درمانی چشمش را دنبال می‌کند و منتظر اظهارنظر نهایی پزشک متخصص او هستیم. یامگا دو سه ماه پیش جراحی کرد و باید شش ماه از آن می‌گذشت تا پزشک متخصص نظر خود را بدهد.

وی در مورد اینکه چقدر امیدوار است یامگا فصل آینده امکان بازی کردن داشته باشد، گفت: خیلی امیدواریم، چرا امید نداشته باشیم؟ منتظر پایان دوران درمان یامگا هستم تا پزشک نظر خودش را بدهد. یامگا این فصل نمی‌تواند برای استقلال بازی کند، ولی خیلی امیدواریم برای فصل آینده در خدمت تیم باشد.

دیگر خبرها

  • بازگشت پرسپولیس از آبادان، شاید به‌عنوان صدرنشین
  • بازیکن خارجی استقلال، همچنان زیر دستگاه!
  • امیدواری پزشک استقلال به بازگشت سریع یامگا
  • بازگشت لبخند به صورت سرمربی پرسپولیس (عکس)
  • آخرین خبر از بازگشت کوین یامگا در فصل آینده
  • آخرین وضعیت یامگا برای بازگشت به میادین
  • استقلالی‌ها امیدوار به بازگشت کوین یامگا
  • بازگشت صالح حردانی در بازی با شمس آذر قزوین
  • بازگشت یک استقلالی به تمرینات تیم
  • نصرالله به تمرین استقلال بازگشت