Web Analytics Made Easy - Statcounter

میلاد صدرخانلو روز دوشنبه در آیین گشایش فن بازار منطقه‌ای خراسان شمالی بدون اشاره به شمار دفاتر استانی در کشور گفت: کارگزاران دفاتر این شبکه در استان ها یکی از مولفه های مهم در امر صادرات هستند.

وی اظهار داشت: خراسان شمالی به لحاظ موفقیت فن بازار رصد شده است و بررسی های ما این نوید را می دهد که در سال های آینده خراسان شمالی در زمره برگزیدگان حوزه فن بازار انتخاب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یکی از اهداف شبکه های سراسری فن بازار را هم رسانی عرضه و تقاضا  و کمک به تامین نیازهای اساسی در این حوزه و جذب سرمایه و تامین مجوزهای لازم برای فعالیت های کارگزاران بیان کرد و گفت: با توجه به این اقدامات انتظار داریم این استان با توجه ظرفیت خوبی که دارد نتایج قابل قبولی به دست آورد و به شبکه فن بازار کشور هم کمک کند.

صدرخانلو  اجرای امور فن بازار را بدون کمک بخش خصوصی ممکن ندانست و گفت: سعی ما بر این است که زیر ساخت های لازم را فراهم کنیم تا از ماهیت بخش خصوصی  و ورود آن ها به بازار فن آوری استفاده شود.

رییس شبکه فن بازار کشور اظهار داشت: اتصال استان به شبکه فن بازار یعنی اتصال به کشور و هم چنین صادرات فن آوری از اهداف و ظرفیت های بالقوه ای است که امکان آن با همکاری کشورهای مانند ترکیه، بنگلادش، اندونزی، نیجریه فراهم است.

معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان شمالی نیز گفت: تامین اعتبارات درحوزه های جاری و تملک به دلیل شرایط اقتصادی با مشکلاتی همراه است که شاید گام های توسعه را در استان کمتر کند.

علی بیگ زاده با اشاره به سفر تیرماه معاون علمی و فناوری رییس جمهوری به خراسان شمالی اظهار داشت: در این سفر  ۶۵ میلیارد ریال در حوزه پارک علم و فناوری، ۲۰ میلیارد کمک بلاعوض به صندوق پژوهش و فناوری و یک خط اعتباری ۱۰۰ میلیارد ریالی بلاعوض به خراسان شمالی تعلق گرفت.

 وی افزود: هم اکنون با توجه به فعالیت های شرکت های فناوری و دانش بنیان احساس کردیم در زمینه فن بازار خلاء  وجود دارد و به همین علت شبکه فن بازار خراسان شمالی راه اندازی شد.  

در پایان این آیین تفاهم نامه همکاری پارک علم و فناروی خراسان شمالی و شبکه فن بازار کشور امضا و به پرسش های کارگزاران و مدیران واحد های فناور در زمینه خرید و فروش فناوری پاسخ داده شد.  

شبکه منطقه ای فن بازار خراسان شمالی با کارگزاری شرکت فناور دانش پارسیس آسیا شروع به کار کرد.

خراسان شمالی ۹۱ واحد فناور دارد که تحت پوشش  ۶ پارک علم و فناوری و مراکز رشد شهرستان های استان هستند.  

در سال جاری تعداد شرکت های دانش بنیان خراسان شمالی جهش یافت و از ۶ شرکت به ۱۹ شرکت رسید.

معاون علمی رییس جمهور نیز در سفر هیات دولت به خراسان شمالی با تاکید بر ظرفیت های خراسان شمالی خواهان رشد کمی شرکت های دانش بنیان و واحد های فناور شد.

استان خراسان شمالی با 863 هزار نفر جمعیت در شمال شرق کشور واقع است.

برچسب‌ها بجنورد میلاد صدرخانلو خراسان شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد خراسان شمالی بجنورد خراسان شمالی شبکه فن بازار کشور خراسان شمالی خراسان شمالی دانش بنیان پارک علم منطقه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۷۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی انتقال آب غیرشرب به پارک علم و فناوری خراسان شمالی

پروژه انتقال آب غیرشرب برای واحدهای فناور مستقر در پارک علم و فناوری استان و فضای سبز این مجموعه، کلنگ‌زنی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، پروژه انتقال آب غیر شرب برای واحدهای فناور مستقر در پارک علم و فناوری استان و فضای سبز این مجموعه به طول ۶۷۰۰ متر کلنگ‌زنی شد.

محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی در این مراسم اظهار کرد: قرار گرفتن خراسان شمالی در اقتصاد دانش بنیان در رده‌ی استان‌هایی مثل خراسان رضوی باعث افتخار است.

وی توجه به نخبگان، تقویت هیئت‌های اندیشه‌ورز، ایجاد تعاونی‌های دانش بنیان و جذب نقدینگی در دست مردم، تأسیس شرکت‌های سهامی عام و سایر تدابیر برای مشارکت مردم در پروژه‌های نیمه تمام را از اهم مواردی دانست که می‌تواند در جهش تولید مؤثر باشد و افزود: فروش واحدهای دولتی و اعطای مشوق‌های مالیاتی از دیگر مواردی هستند که می‌تواند در رونق و جهش تولید اثرگذار باشد.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به حمایت‌های گسترده دولت از شرکت‌های دانش‌بنیان، عنوان کرد: در سال ۱۴۰۳ با انتقال آب، بخشی از مشکلات واحدهای فناور رفع شود.

کد خبر 747450

دیگر خبرها

  • نظارت هوشمند بر دفاتر اسناد رسمی سال جاری انجام می شود
  • عملیاتی شدن نظارت هوشمند بر دفاتر اسناد رسمی
  • ایجاد ۳۰ هکتار شهرک فناوری در خراسان شمالی
  • تعاونی‌های دانش‌بنیان خراسان شمالی ویژه حمایت می‌شوند
  • ارتقای ۱۳ پله‌ای جایگاه پارک علم و فناوری خراسان شمالی در کشور
  • آغاز عملیات اجرایی انتقال آب غیرشرب به پارک علم و فناوری خراسان شمالی
  • بیش از ۳۸ کشور هدف بازار صادراتی تولیدات خراسان شمالی هستند
  • اجرای بیش از ۴۵۰ کیلومتر حفاری در پروژه ملی توسعه شبکه فیبرنوری منازل و کسب و کارها در خراسان شمالی
  • گردهمائی عهد حضور ویژه ائمه جمعه تا پایان سال در ۸ منطقه کشور + فیلم
  • گردهمائی عهد حضور ویژه ائمه جمعه تا پایان سال در ۸ منطقه کشور