Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان اردبیل از تکمیل کاندیداهای مورد حمایت لیست شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب استان اردبیل خبرداد. ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۳ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

میرفخرالدین زاهد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی که متشکل از نمایندگان اکثریت احزاب و گروه‌های سیاسی اصولگرا و انقلابی است، در اکثر استان‌ها فهرست نامزد‌های مورد حمایت خود را اعلام کرده‌اند و لیست شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اردبیل تکمیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با اشاره به گزینه‌های مورد حمایت شورای هماهنگی احزاب و نیروهای انقلاب اسلامی استان اردبیل در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی لیست مورد حمایت اواخر دی ماه ارائه شده است.

انصاری:سرلیست ائتلاف اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس هستمیاران اصلاحات؛ جدیدترین لیست اصلاح طلبان برای انتخابات مجلس در تهران+اسامیگزارش| جدال بر سر «میراث هاشمی»! چرا اصلاح طلبان از لیست انتخاباتی کارگزاران راضی نیستند

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان اردبیل بیان کرد: طبق این لیست به ترتیب آقایان علی نیکزاد، سید کاظم موسوی و صدیف بدری در حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین، در حوزه انتخابیه گرمی؛ ولی اسماعیلی، در حوزه انتخابیه مشگین شهر؛ محمودعباس زاده مشگینی و در حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز، میکاییل حاجی زاده مورد حمایت شورای هماهنگی احزاب و نیروهای انقلاب اسلامی استان اردبیل هستند.

زاهد تصریح کرد: در حوزه انتخابیه خلخال و کوثر نامزد مورد حمایت معرفی نشده بود که  با عنایت به پیگیری‌های مستمر و درخواست مصرانه  مردم این منطقه، سیدغنی نظری به‌عنوان کاندیدای مورد حمایت شورای هماهنگی احزاب و نیروهای انقلاب اسلامی استان اردبیل انتخاب شد.

وی افزود: مردم استان اردبیل همواره ثابت کرده‌اند که در تمام صحنه‌های مهم و حساس کشور حضوری پرشور داشته و در دوم اسفندماه نیز با حضور باشکوه در پای صندوق‌های رای حماسه‌ای دیگر خلق خواهند کرد و انتظار می‌رود همه نیروها و شخصیت‌ها و همچنین کاندیداهای همراه موج عظیم مردمی از این کاندیدای محترم حمایت نمایند.

انتهای‌پیام/131/ س

R41374/P/S6,49/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیست شورای ائتلاف نیرو های انقلاب حوزه انتخابیه مورد حمایت اصلاح طلبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۷۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انقلاب: رژیم صهیونیستی قادر به شکست نیروهای مقاومت نیست

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز پنج‌شنبه در دیدار «زیاد النَّخالة» دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین و هیأت همراه، نیروهای مقاومت و مردم غزه را تا این لحظه پیروز میدان خواندند و تاکید کردند: اوج عزت و ایستادگی مردم غزه و فلسطین و ناکامی‌های رژیم صهیونیستی در این جنگ شش ماهه، یک حادثه و پدیده‌ای الهی است.

رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در کشتار مردم غزه گفتند: اینکه رژیم صهیونیستی با آن همه ساز و برگ نظامی و پشتیبانی‌های قدرت‌های ظالم دنیا، اقدام به کشتار زنان و کودکان می‌کند، نشان می‌دهد این رژیم قادر به مقابله با نیروهای مقاومت و شکست آنها نیست.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای خطاب به دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین خاطر نشان کردند: به‌فضل الهی شما پیروزی نهایی مردم غزه را خواهید دید.

در این دیدار «زیاد النَّخالة» دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین با قدردانی از حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از موضوع فلسطین، یاد و خاطره شهید سردار سلیمانی را گرامی داشت و گفت: آنچه که امروز در غزه در جریان است، درواقع تکرار حادثه کربلا است و به‌رغم همه سختی‌ها و توطئه‌ها، مردم غزه در کنار نیروهای مقاومت توانسته‌اند با ایستادگی کم‌نظیر خود، طراحی آمریکا و رژیم صهیونیستی و حامیان آنها را برای نابودی مقاومت با شکست مواجه کنند.وی با تاکید بر هماهنگی کامل میان نیروهای مقاومت به‌ویژه حماس و جهاد اسلامی، خاطر نشان کرد: مردم غزه و نیروهای مقاومت بر استمرار ایستادگی تا پیروزی نهایی مصمم هستند و به لطف خداوند پیروزی نهایی در آینده نه چندان دور محقق خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1225480 برچسب‌ها رهبر معظم انقلاب غزه جبهه مقاومت

دیگر خبرها

  • غزه، تا این لحظه پیروز اصلی میدان است/اوج عزت و ایستادگی مردم غزه، پدیده‌ای الهی است/رژیم صهیونیستی قادر به شکست نیروهای مقاومت نیست
  • رهبر معظم انقلاب اسلامی: رژیم صهیونیستی قادر به شکست نیرو‌های مقاومت نیست
  • رهبر انقلاب: رژیم صهیونیستی قادر به شکست نیروهای مقاومت نیست
  • رهبر انقلاب: غزه تا این لحظه پیروز اصلی میدان است / رژیم صهیونیستی قادر به شکست نیروهای مقاومت نیست
  • رهبر انقلاب: غزه، تا این لحظه پیروز اصلی میدان است
  • مجمع برای دفاع از نظام و انقلاب اسلامی شکل گرفته است
  • ثبت نام ۱۹۰ داوطلب انتخابات مجلس مازندران در سایت شورای ائتلاف
  • تجدید دیدار پیشکسوتان کمیته انقلاب اسلامی خوزستان
  • رهبر معظم انقلاب در دیدار رئیس دفتر سیاسی حماس: جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • شورای وحدت به‌دنبال تشکیل فراکسیون وحدت در مجلس است