Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیخ حسین انصاریان با اشاره به اینکه حاج قاسم ۱۵ سال تمام سه شب احیا را پیش من بود گفت: آن گریه‌ها و ناله‌های سه شب احیا در وجود من به یادگار ماند. ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۴ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ حسین انصاریان استاد اخلاق، مفسّر و مترجم قرآن کریم با حضور در گلزار شهدای کرمان مزار مطهر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را زیارت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تقدیر شیخ حسین انصاریان از حملۀ موشکی سپاه/ انتقام کامل در پیش استروضه‌خوانی شیخ حسین انصاریان در سوگ شهید قاسم سلیمانیشیخ حسین انصاریان: شهید سلیمانی کره خاکی را تبدیل به عالی‌ترین مکان بندگی خود کرده بود⁣⁣⁣

این استاد اخلاق، مفسّر و مترجم قرآن کریم در حاشیه این زیارت در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با بیان اینکه حاج قاسم یک کلمه داشت که همه انبیا آن کلمه را داشتند اظهار داشت: انسان در همه چیز باید برای خدا خالص باشد و خودش هم همین گونه بود.

وی دلیل مردمی بودن و علاقه مردم به این شهید بزرگوار را ایمان قوی، پاکی جامع، خلوص نیت، شجاعت بی‌نظیر و جهاد جانانه عنوان کرد و گفت: خدا جواب این ویژگی‌های شخصیتی حاج قاسم را در دنیا این‌گونه داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین انصاریان با اشاره به ترور حاج قاسم بدست آمریکای جنایتکار گفت: آمریکایی‌ها خودشان را ترور کردند و گرنه سردار به حیات جاودانه‌ای را که در انتظارش بود رسید و لعنت و ذلت ترورش را برای آمریکا گذاشت.

وی با بیان اینکه من یکی از کسانی هستم که منتظر انتقام خدا از این گرگ خطرناک، رئیس جمهور آمریکا هستم افزود: امیدوارم که این انتقام را ببینم و ان شاءالله خواهم دید.

این استاد اخلاق، مفسّر و مترجم قرآن کریم با یادآوری اینکه حاج قاسم 15 سال تمام سه شب احیا را پیش من بود گفت: حاج قسم جایت خالی؛ آن گریه‌ها و ناله‌های سه شب احیا در وجود من به یادگار ماند.

وی با عنوان اینکه قاسم 63 سال تمام از تولد تا شهادتش همه خاطره است افزود: هنرمندان متخصص قلم اگر بنشینند و این خاطرات را بنویسند از 10 جلد 500 صفحه هم بیشتر می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین انصاریان گفت: خدا نگذاشت حاج قاسم در جبهه شهید شود؛ او را نگه داشت تا بدست شقی‌ترین افراد کره زمین به شهادت برسد و کره زمین را تکان بدهد.

 

گزارش از ثارالله انکوتی

انتهای پیام/511/ ت

R7860/P/S6,67/CT16

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حجت الاسلام والمسلمین شیخ حسین انصاریان حاج قاسم استاد اخلاق سال تمام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۷۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان

اسدالله عباسی در نشست هماهنگی ستاد برگزاری دومین کنگره ملی ۸۰۰۰ شهید گیلان که با حضور امیر حسین قاضی زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور برگزار شد، اظهار کرد: درخت تنومند انقلاب اسلامی با خون شهدا آبیاری شده است.

وی با بیان اینکه برگزاری این کنگره‌ها در چله دوم انقلاب ظرفیت مؤثری برای رو به رو شدن نسل نو با واقعیات فرهنگ رشادت و شهادت است، افزود: این ظرفیت مؤثر باید مورد توجه قرار گیرد.

رئیس ستاد کنگره ۸ هزار شهید گیلان ادامه داد: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری باید از ظرفیت هنر در تهیه برنامه‌های اجرایی کنگره ۸۰۰۰ شهید استان به شکل مطلوب استفاده شود.

وی اضافه کرد: برگزاری کنگره هشت هزار شهید گیلان در دوره گذشته الگویی برای دیگر استان‌ها شد و حضور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی رنگ و بوی دیگری به آن مراسم بخشید.

عباسی تصریح کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به دلیل مشغله زیاد قصد حضور در این کنگره را نداشت، ولی بعد از دعوت مادر شهدای گیلانی از ایشان، شهید سلیمانی در آن کنگره شرکت و سخنرانی کردند.

استاندار گیلان گفت: باید تلاش کرد تا کنگره ۸ هزار شهید گیلان در سال آینده و با بهترین کیفیت برگزار شود لذا برای انجام این امر با به مانند همیشه در انجام امور به شهدا و امام شهدا متوسل شویم.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • ختم غائله‌ی شهرنو به روایت شیخ حسین انصاریان/ قسمت ۱
  • گرامیداشت یاد آیت الله بروجردی در قم
  • شیخ حسین انصاریان: نمازهای جماعت در کشور ما ورشکسته شده است /چهارتا مشجد کنار حرم ها را ملاک نگیرید
  • گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله بروجردی در مسجد اعظم قم
  • حسین انصاریان‌: نماز جماعت در کشور به خط پایان رسیده است
  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • وداع با آخرین شهید انفجار تروریستی کرمان
  • لحظه تدفین شهید ۱۳ ساله حادثه تروریستی کرمان
  • ببینید | تصاویری دیده نشده از گریه‌های سردار زاهدی هنگام سخنرانی حاج قاسم سلیمانی