Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از نشست خبری رئیس جمهور با رسانه‌ها در روز یکشنبه‌ی هفته‌ی جاری، کانال‌های خبری در تلگرام اقدام به انتشار محتوای سخنان ایشان کردند. در میان سخنان ایشان، مضامین مختلف و متفاوتی وجود داشت که در پوشش خبری مورد توجه قرار گرفت. نمودار زیر نشان می‌دهد، که در میان این مضامین، سخنان رئیس جمهور در مورد انتخابات، با بیش از ۲میلیون و ۴۰۰هزار بازدید، بیش از دیگر مضامین در کانال‌های تلگرامی دیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که سخنان ایشان در مورد هواپیمای اوکراینی و همچنین مسائل بین ایران و آمریکا از دیگر مضامینی بوده است که در کانال‌های تلگرامی بیش از ۱ میلیون بار دیده شده و مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است. توجه بیشتر مخاطبان کانال‌های تلگرامی به هواپیمای اوکراینی به نسبت مسائل اقتصادی حاکی از آن است که ذهن جامعه همچنان نسبت به این موضوع حساسیت زیادی دارد و به دنبال پاسخ پرسش‌های خود می‌گردد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کانال های تلگرامی سخنان ایشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۷۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ: تنها به یک شرط موافق کمک به اوکراین هستم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، رییس جمهور سابق آمریکا از شرایطی گفت که براساس آن با ارسال دوباره کمک به اوکراین موافقت خواهد کرد.

«دونالد ترامپ» رییس‌جمهور سابق آمریکا روز شنبه اعلام کرد که اگر این کمک‌ها به‌جای هدیه و رایگان بودن به صورت وام داده شود، با تصویب کمک‌های بیشتر به اوکراین از سوی کنگره مخالف نیست.

رییس‌جمهور سابق آمریکا همچنین تاکید کرد که متحدان اروپایی باید میزان کمک های خود به اوکراین را با سطح کمک واشنگتن به کی‌یف هماهنگ کنند.

ترامپ در کنار «مایک جانسون» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، گفت: ما به این فکر می کنیم که آن را به صورت وام، به جای صرف هدیه، ارائه کنیم.

نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست‌جمهوری امسال آمریکا در ماه فوریه ایده ارئه کمک به اوکراین به وام را مطرح کرد.

کد خبر 6076876

دیگر خبرها

  • نشست خبری سخنگوی اقتصادی دولت با حضور رییس سازمان بودجه
  • تأکید رییس‌جمهور چین بر توسعه روابط پکن و برلین
  • رئیس جمهور پنج شنبه به استان سمنان می‌آید
  • رئیس جمهور پنج شنبه به سمنان می‌آید
  • رئیس جمهور به سمنان سفر می کند
  • ایرانی ها بیشتر از کدام شبکه های اجتماعی استفاده می‌کنند؟ (+ اینفوگرافی)
  • بازتاب گسترده حمله پهپادی ایران علیه اسرائیل در رسانه های انگلیس
  • بازتاب گسترده حمله پهپادی ایران علیه اسرائیل در رسانه‌های انگلیس
  • سخنان صریح یک روحانی روی آنتن زنده : در مبارزه با فساد دارند به شعور مردم توهین می کنند (فیلم)
  • ترامپ: تنها به یک شرط موافق کمک به اوکراین هستم