Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ سیدمحسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و برخورد با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی موفق به شناسایی یک قاچاقچی مواد مخدر در این شهرستان شدند.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی متهم در عملیاتی ضربتی دستگیر و در بازرسی از خودروی وی یک کیلو و ۵۰ گرم هروئین و یک دستگاه ترازوی توزین مواد مخدر کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ جعفری از شناسایی یکی از عاملان تهیه و توزیع انواع قرص‌های غیرمجاز و روانگردان در این شهرستان خبر داد و گفت: در اجرای این ماموریت، ماموران کلانتری ۱۲ با هماهنگی‌های قضائی متهم را دستگیر کردند.

او با اشاره به کشف ۶ هزارو ۱۵۰ عدد انواع قرص‌های غیر مجاز در بازرسی از متهم، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سوداگران مرگ قاچاقچی مواد مخدر قرص های غیرمجاز مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۷۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۱۸ قاچاقچی مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، فرمانده انتظامی گچساران گفت: ۱۹۹ قاچاقچی، خرده فروش، توزیع کننده و نگهدارنده مواد مخدر در این شهرستان دستگیر شدند که از این تعداد ۱۸۱ نفر خرده فروش و ۱۸ نفر نیز قاچاقچی مواد مخدر بودند.
خادمیان اظهار کرد: در این زمینه ۲ باند منهدم و ۷۱ دستگاه خودرو توقیف و به پارکینگ منتقل داده شد.
وی تصریح کرد: همچنین در این مدت ۳۳ هزار و۷۳۴ تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ این شهرستان برقرار شد که نسبت به سال ۱۴۰۱ که ۲۸ هزارو ۸۵۴ مورد بود بیش از ۱۳ درصد افزایش داشته است.

دیگر خبرها

  • دستگیری زنی که با موتور موادفروشی می‌کرد
  • مدل جدید تریاک‌فروشی در شمال تهران توسط یک زن
  • دستگیری ۱۸ قاچاقچی مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد
  • دستگیری زنی که با موتورسیکلت تریاک پخش می‌کرد
  • دستگیری زنی که با موتورسیکلت برقی تریاک توزیع می‌کرد
  • زن موتورسوار پخش‌کننده موادمخدر بود/ سارا به دام پلیس افتاد
  • زن موادفروش دستگیر شد / پخش تریاک با موتور
  • دستگیری قاچاقچی مسلح در جنوب تهران
  • دستگیری زنی که با موتور تریاک‌فروشی می‌کرد
  • دستگیری سارا تریاکی روی موتور | این زن بالای شهر تهران موتورسواری می‌کرد