Web Analytics Made Easy - Statcounter

شایعاتِ جدیدی در مورد مشخصات 2 کنسول نسل آینده به تازگی منتشر شده است.

طرفداری - چند روز پیش بود که در خبری متوجه شدیم احتمال تعویق در عرضه کنسول های نسل آینده وجود دارد. این خبر باعث نگرانی بسیاری از طرفداران این کنسول ها شد و حتی متوجه شدیم به دلیل شیوع ویروس کرونا امکان دارد بازی ها نیز با تاخیر منتشر شوند و صنعت گیم با مشکلاتِ زیادی مواجه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایت CNN لحظاتی پیش خبر از شایعه جدیدی در مورد کنسول های نسل بعد داد. به گزارش این سایت مشخصات این 2 کنسول احتمالا لو رفته است. البته باز هم تاکید می کنیم که این خبرها فقط در حد شایعه هستند و هنوز چیزی به صورت رسمی اعلام نشده است. با توجه به این شایعات، مشخصات این 2 کنسول با هم تفاوت بسیار کمی دارد.

مشخصات پلی استیشن 5

قدرت گرافیکی: ۱۲.۶ ترافلاپس RDNA 1.5

پردازنده اصلی: AMD ZEN 2 با فرکانس ۳.۶ گیگاهرتز

رم: ۱۸ گیگابایت GDDR6 به همراه ۴ گیگابایت DDR4

حافظه: ۵۰۰ گیگابایت حافظه SSD با سرعت ۵.۵ گیگابایت بر ثانیه

قابلیت های صوتی: هسته‌های اختصاصی برای RT و صدای سه‌بعدی

پهنای باند: 576 گیگابایت بر ثانیه

 

مشخصات ایکس باکس سری ایکس

قدرت گرافیکی: ۱۱.۸ ترافلاپس RDNA 1.5

پردازنده اصلی: AMD ZEN 2 با فرکانس ۳.۷ گیگاهرتز

رم: ۱۶ گیگابایت GDDR6 به همراه ۴ گیگابایت DDR4

حافظه: ۱ ترابایت حافظه SSD با سرعت ۳.۸ گیگابایت بر ثانیه

قابلیت های صوتی:هسته‌های اختصاصی برای RT

پهنای باند: 596 گیگابایت بر ثانیه

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: گیگابایت بر ثانیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۷۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوشی اوپو A3 چه مشخصاتی دارد؟

انرژی مورد نیاز گوشی اوپو A3 با استفاده از یک باتری 5500 میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌‏شود و از فناوری شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، گوشی اوپو A3 که با شماره مدل PJT110 تائیدیه پلتفرم TENNA را دریافت کرده است، در ماه آینده عرضه خواهد شد؛ این محصول گواهی IP69 را دریافت کرده است، بنابراین در برابر آب و گردوغبار مقاوم است، احتمالاً گوشی یادشده از نمایشگر ۶.۶۷ اینچی AMOLED با رزولوشن +Full HD بهره می‌برد، یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی نیز روی نمایشگر گوشی تعبیه خواهد شد.

یک ماژول دوربین عمودی روی پنل پشتی گوشی اوپو A3 واقع شده است که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین ثانویه دو مگاپیکسلی می‏‌شود؛ این گوشی با استفاده از رابط کاربری ColorOS 14 مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۱۴ اجرا می‏‌شود و به تراشه ناشناخته ۲.۲ گیگاهرتزی مجهز شده است که با هشت یا ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸، ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است.

انرژی مورد نیاز گوشی اوپو A3 با استفاده از یک باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‏‌شود و از فناوری شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند، ابعاد این گوشی ۸.۱ * ۷۵.۶ * ۱۶۲.۹ میلی‌متر و وزن آن ۱۹۱ گرم است.

کد خبر 747739

دیگر خبرها

  • گوشی اوپو A3 چه مشخصاتی دارد؟
  • نسخه آبی گوشی ردمی 13C 5G به زودی عرضه می‌شود
  • ◄ دیدار کنسول هند با 16 خدمه هندی کشتی توقیفیMCS Aries
  • اظهار نظر اردوغان در مورد آخرین شایعات مربوط به اقامتگاه رهبران حماس
  • شوخی گلزار با مردم
  • شوخی محمدرضا گلزار با خانواده‌ها در برنامه تلویزیونی
  • شوخی گلزار با خانواده‌ها در برنامه تلویزیونی
  • لیگ NBA| شکست لیکرز در ثانیه پایانی
  • دیدار کنسول هند با ۱۶ خدمه هندی کشتی توقیفیMCS Aries
  • محمدرضا گلزار و «پانتومیم» نمره قبولی می‌گیرند؟