Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-25@18:50:52 GMT

محاکمه نتانیاهو از ۲۷ اسفند آغاز می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۴۷۶۳۰

محاکمه نتانیاهو از ۲۷ اسفند آغاز می‌شود

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، وزارت دادگستری رژیم صهیونیستی امروز سه شنبه اعلام کرد که محاکمه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم از ۱۷ مارس (۲۷ اسفند) آغاز می‌شود.

بر اساس اعلام این رسانه، تاریخ مذکور ۲ هفته پس از برگزاری دور سوم انتخابات کنیست خواهد بود.

این در حالیست که خبرنگار شبکه کان رژیم صهیونیستی پیشتر گزارش کرده بود که قرار است بنیامین نتانیاهو در دادگاه منطقه‌ای اورشلیم (قدس اشغالی) با حضور ۳ قاضی و ۳۳۳ شاهد محاکمه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گفتنی است، «سارا نتانیاهو» همسر نخست‌ وزیر رژیم صهیونیستی نیز چندی پیش به اتهام‌ کلاهبرداری، فساد مالی و سوء استفاده از منابع دولتی در اولین جلسه دادگاه خود در فلسطین اشغالی حاضر شده بود.

وی تاکنون چندین بار به دلیل سوءاستفاده از اموال عمومی و هزینه بودجه برای مصارف شخصی، مورد بازجویی قرار گرفته بود.

بازجویان پرونده سارا نتانیاهو در این خصوص اعلام کردند که وی از قوانین مرتبط آگاه بوده و عامدانه مبلغ ۹۹ هزار دلار را برای مصارف شخصی خرج کرده است.

شایان ذکر است؛ بنیامین نتانیاهو نخست‌ وزیر رژیم صهیونیستی نیز با اتهامات فساد مالی مواجه بوده و روند تحقیقات قضایی درباره وی هم اکنون در جریان است.

بنیامین نتانیاهو پیشتر برای دوازدهمین نیز بار طی دو سال اخیر به خاطر پرونده‌ های فساد دولتی مورد بازجویی قرار گرفته بود.

این اقدام توسط یگان «لاهاو ۴۴۳» (Lahav ۴۴۳) به عنوان  واحد تحقیقات مبارزه با فساد به انجام رسید.

در «پرونده ۴۰۰۰» گروهی از نزدیکان نتانیاهو در مظان اتهام سوء استفاده از جایگاه خود برای ارتقاء تصویر رسانه‌ ای وی و همسرش قرار گرفته‌ اند.

در همین رابطه، نخست وزیر رژیم صهیونیستی با داشتن پرونده‌های فساد مالی و دریافت رشوه از بازرگانان خارجی و تبانی با برخی جراید موسوم به «پرونده‌ های ۱۰۰۰ و ۲۰۰۰» نیز متهم است.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: وزیر رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو فساد مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۷۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لاپید خواستار استعفای نتانیاهو شد

رئیس مخالفان کابینه رژیم صهیونیستی به دنبال استعفای رئیس بخش اطلاعات نظامی ارتش و رئیس مرکز اطلاعات نظامی به دلیل ناتوانی در برابر مقاومت در جنگ غزه، خواستار استعفای «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم شد.

به گزارش ایسنا، «یائیر لاپید» رئیس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی گفت: «نتانیاهو باید به خاطر امنیت اسرائیل استعفا دهد و این کابینه باید از زندگی ما خارج شود.»

درخواست لاپید برای استعفای نتانیاهو به دنبال اعلام استعفای چند مقام نظامی ارتش رژیم صهیونیستی صورت گرفته است.

اخیرا، رئیس بخش اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی و همچنین رئیس مرکز اطلاعات نظامی این رژیم به دلیل ناتوانی در برابر مقاومت در جنگ غزه، از سمت خود استعفا داده‌اند.

دیروز هم فرمانده یگان ویژه «اشباح» در ارتش رژیم صهیونیستی که هم اکنون در نوار غزه مستقر است، به طور ناگهانی از سمت خود استعفا داد.

رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی پیشتر از بنی‌گانتس و آیزنکوت ، دو عضو کابینه جنگ درخواست کرده بود از کابینه غیرقانونی و ویرانگر بنیامین نتانیاهو کناره‌گیری کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لاپید: نتانیاهو باید استعفا دهد
  • لاپید خواستار استعفای نتانیاهو شد
  • دو عضو کابینه نتانیاهو استعفا کنند
  • بحران ناتمام تل‌آویو
  • الازهر: خواهان محاکمه فوری رژیم جنایتکار هستیم
  • رژیم‌صهیونیستی نمی‌تواند تا ابد بجنگد
  • حقایق نسل‌کشی غزه با صدور احکام بین‌المللی علیه نتانیاهو آشکارتر می‌شود
  • لیبرمن خواستار کناره گیری نتانیاهو از نخست وزیری رژیم صهیونیستی شد
  • کابینه نتانیاهو در آستانه فروپاشی
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد