Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با اشاره به عدم اعطای تسهیلات از سوی بانک توسعه تعاون به طرح‌های اقتصادی استان تهران اظهار داشت: بانک توسعه تعاون هیچ برش استانی نداشته و از این‌رو در پرداخت تسهیلات به استان تهران عملکرد ضعیفی داشته است.

به گزارش فارس پایگاه روابط عمومی استانداری تهران وی تأکید کرد: بانک توسعه تعاون حسب وظیفه ذاتی باید توجه جدی به استان تهران داشته باشد در حالی که هیچ اعتباری به استان تهران تخصیص نداده است که در این زمینه نامه‌ای به معاون اول رئیس جمهور، وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی ارسال می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار تهران همچنین در مورد تشکیل خبرگان اقتصادی خاطرنشان کرد: شورای خبرگان اقتصادی برای فعال شدن طرح‌های رونق تولید و طرح‌های تولیدی باید متشکل از کسانی باشد که تسلط به موضوعات اقتصادی و مشکلات ستاد تسهیل دارند تا منتج به نتایج عملیاتی شود.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران بانک توسعه تعاون صراط بانک توسعه تعاون استاندار تهران استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۷۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکرد ضعیف رونالد آرائوخو مقابل پاری سن ژرمن / فیلم

شب گذشته (سه‌شنبه) و در دیداری از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴، پاری سن ژرمن با نتیجه ۴-۱ بارسلونا را شکست داد و با برتری ۶-۴ در مجموع دو بازی رفت و برگشت، راهی نیمه‌نهایی شد. عملکرد ضعیف رونالد آرائوخو، مدافع بارسلونا در این دیدار را مشاهده می کنید.

دانلود (8.2MB)

دیگر خبرها

  • راهکارهای توسعه کیفی بخش تعاون در اقتصاد ایران چیست؟
  • جهادگران اقتصادی را لَنگ تسهیلات نگذارید
  • بانک تجارت؛پیشتاز در تسهیلات تکلیفی
  • بانک‌ها در توسعه بخش درمان استان بوشهر مشارکت کنند
  • تغییر رویکرد بانک‌های استان بوشهر به توسعه محوری
  • الگوی سنتی کسب و کار در دنیا منسوخ شده/ برای ایجاد جهش در تولید روشهای نوین استفاده شود
  • انتقاد استاندار گلستان از صدور مجوز برای تاسیس یا توسعه کارخانه ید
  • انتقاد استاندار گلستان از صدور مجوز برای تاسیس یا توسعه کارخانه ید در گلستان
  • عملکرد ضعیف رونالد آرائوخو مقابل پاری سن ژرمن / فیلم
  • نارضایتی استاندار همدان از عملکرد بانک‌ها در پرداخت تسهیلات