Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-03-29@13:48:31 GMT

کشف ۱۵ تن سبوس گندم قاچاق در کرج

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۴۷۷۱۵

صراط:

محمدنادربیگی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: در اجرای منویات مقام معظم رهبری مبنی‌بر مبارزه مستمر با قاچاق کالاهای خارجی، طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان البرز به اجرا گذاشته است.

به گزارش فارس وی افزود: در این طرح که در 24 ساعت گذشته به اجرا گذاشته شد 15 تن سبوس گندم قاچاق از یک کامیون در جاده قزلحصار کرج و 82 هزار و 20 نخ سیگار خارجی قاچاق از یک واحد فروش اقلام دخانی در محمدشهر کرج کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی تصریح کرد: بنابر اعلام کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده در این طرح، یک میلیارد و 200 میلیون ریال تخمین زده شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا رابطه مستقیم با حرکت چرخ تولید و کاهش بیکاری در جامعه دارد و پلیس تلاش می‌کند با مبارزه با این پدیده، نقش خود را در رونق تولید ملی ایفا کند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: پلیس آگاهی استان البرز صراط استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۷۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش جمعیت آفت سن غلات در مزارع گلبهار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،مدیر جهاد کشاورزی گلبهارگفت:ضروری است کشاورزان، مبارزه شیمیایی با این آفت را جدی گرفته و هر چه زودتر آغاز کنند تا سن مادری تبدیل به پوره نشود.
محمد شجعی افزود: اگر سن گندم به مرحله پوره برسد علاوه بر افزایش سطح آلودگی و خسارت در کاهش عملکرد گندم، جو و آرد استحصال شده نیز از کیفیت پایینی برخوردار خواهد شد.
او گفت:توصیه می‌شود در مبارزه با شته و سن غلات از سموم میکرو کپسول جهت کنترل بهتر در مزارع آلوده استفاده شود.
۱۰ هزارهکتار از اراضی زراعی گلبهار زیر پوشش گندم و جو قرار دارد.

دیگر خبرها

  • دارو و پودر بدنسازی قاچاق در اهواز کشف شد
  • افزایش جمعیت آفت سن غلات در مزارع گلبهار
  • کشف دارو و پودر بدنسازی قاچاق در اهواز
  • کشف ۵ هزار و ۳۰۰ لیتر گازوئیل از ۹ دستگاه کامیون
  • قاچاق نافرجام حشیش در پوشش خانواده/کشف ۴۰ کیلو حشیش در رشت
  • جلوگیری از قاچاق ۳۰ هزار لیتر گازوئیل در سیرجان 
  • سردسته قاچاق شیشه در تهران دستگیر شد
  • ضرورت پایش مزارع و مبارزه با زنگ زرد گندم در استان فارس
  • ضرورت پایش مزارع و مبارزه با زنگ زرد گندم در فارس
  • کشف و امحاء ۶ هزار و ۷۶۰ کیلوگرم سبوس آرد در سنقر