Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از کاندیداهای مورد حمایت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در حمایت از لیست ۳۰ نفره این شورا از نامزدی در انتخابات انصراف داد. ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۱ سیاسی سیاست ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، محمد نبی آقاتقی از کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در پیامی از ادامه رقابت‌های انتخاباتی به نفع کاندیداهای لیست شورای ائتلاف انصراف داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در بخشی از پیام انصراف محمدنبی آقاتقی آمده است: حال که جبهۀ نیروهای انقلاب عظیم اسلامی فهرست نهاییِ نامزدهای خود را برای انتخابات مجلس یازدهم ارائه کرده­ است، در جهت انسجام هرچه بیشتر صفوف جبهۀ انقلابی کشور، جای دارد کسانی که نامشان در فهرست نهایی نامزدهای این جبهه قرار نگرفته است، به نفع برادران و خواهرانی که نامشان در فهرست نهایی آمده است، انصراف خود را از نامزدی در انتخابات پیشِ روی مجلس شورای اسلامی اعلام کنند. با همین دغدغه، اینجانب محمدنبی آقاتقی،، انصراف خود را از نامزدی در یازدهمین دورۀ انتخابات مجلس شورای اسلامی، در حوزه انتخابیه تهران، ری، اسلام­شهر و پردیس اعلام می­‌کنم.

انتهای پیام/

R1455/P/S1,1412/CT12 واژه های کاربردی مرتبط احزاب اصولگرا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: احزاب اصولگرا احزاب اصولگرا نیروهای انقلاب شورای ائتلاف فهرست نهایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۷۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در ملایر اندیشیده شده است

فرماندار ملایر ضمن تاکید بر برگزاری پرشور دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ملایر گفت: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ملایر اندیشیده شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، سلمان اسماعیلی امروز _دوشنبه، بیست‌وهفتم فروردین_ در جمع خبرنگاران با اشاره به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ملایر اظهار کرد: به امید خدا با حضور پرشور مردم در این عرصه مهم، برگ زرینی به دفتر افتخارات دیار ۱۱۰۰ شهید پرور ملایر افزوده خواهد شد.

وی افزود: واجدین شرایط جهت شرکت در انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی متولدین ۲۱ اردیبهشت ۱۳۸۵ به قبل هستند و همه کسانی که دور اول انتخابات در حوزه انتخابیه ملایر رأی داده یا اصلاً رأی ندادند می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس در ملایر شرکت کنند.

فرماندار ملایر ادامه داد: دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ملایر به صورت تمام الکترونیک در ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد تا تکلیف دومین کرسی نمایندگی شهرستان در مجلس شورای اسلامی تعیین شود.

کد خبر 744940

دیگر خبرها

  • انصراف نمایندگان از طرح سوال وزیر کار
  • عملیات وعده صادق معادلات سیاسی و نظامی را تغییر داد
  • تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در ملایر اندیشیده شده است
  • چهره‌های با سابقه در فهرست ۹۰ نفره دور دوم انتخابات مجلس/در کدام کلان شهرها انتخابات به دور دوم کشیده شد؟
  • لیست پاری سن ژرمن برای تقابل با بارسلونا؛ بازگشت اشرف حکیمی
  • قدردانی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی ایلام از عملیات سپاه در حمله به صهیونیست‌ها
  • «طرح قوانین نامعتبر در حوزه کشاورزی» اعلام وصول شد
  • پویش«با مهر انتخاب کنیم» انتخاب آغاز شد
  • شورای ائتلاف: پاسخ ایران روحیه محور مقاومت را تقویت کرد
  • تقدیر شورای ائتلاف از عملیات تاریخ ساز دلاورمردان هوافضای سپاه