Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا زارع‌زاده مهریزی عصر سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ساماندهی این جاده پرتردد شامل زیرساخت و آسفالت است که تا نیمه اول سال ۱۳۹۹ به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: به علت عرض کم جاده موجود و رفت وآمد زیاد، تاکنون حودث ترافیکی متعددی برای رانندگان و مسافران در این مسیر اتفاق افتاده است.

این مسوول اظهار داشت: با رفع این مشکل و با پیشگیری از حوادث احتمالی شاهد آرامش و تامین سفری ایمن برای عموم مردم از این منطقه خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زارع‌زاده مهریزی اظهار داشت: توجه به وضعیت جاده‌ها و تامین نیازها در رفت و  آمد مردم به خصوص مناطق همجوار از جمله راهبردهای دولت است.

 دهستان تنگچنار با سه هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری شهر مهریز قرار  دارد.

شهرستان مهریز در کنار جاده اصلی شمال ، جنوب کشور قرار دارد و  مرکز آن با ۵۵ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری یزد واقع شده است.

هرات مرکز شهرستان ۴۰ هزار نفری خاتم در ۲۴۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

روزانه حدود ۴۰۰ هزار دستگاه خودرو از جاده‌های استان یزد از جنوب به شمال و شرق و غرب کشور و بالعکس تردد می‌کنند و جاده‌های مهریز از ترافیک بالایی برخوردار است.

         

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا ترافیک جاده های استان خودرو مسافران یزد انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۷۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۳۵۰۰میلیارد ریال از محل مولدسازی به پروژه‌های ورزشی اردبیل

محمد علی پهناور در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امسال با فروش سه ملک در مجموع سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل و اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی در این استان اختصاص می‌یابد.

وی با بیان اینکه این املاک در اسرع وقت به بخش خصوصی واگذار خواهد شد، افزود: اقدامات لازم برای فروش این املاک با هدف تامین اعتبار برای تکمیل و اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی استان انجام شده و مراحل نهایی را طی می‌کند.

پهناور بیان کرد: با فروش این املاک و تامین اعتبار مورد نیاز سه پروژه نیمه‌تمام ورزشی استان شامل اولین و مدرن‌ترین پیست اسکی سرپوشیده کشور در شهرک نیروی انتظامی شهر اردبیل، طرح‌های ورزشی نیمه‌تمام موجود در ورزشگاه تختی اردبیل شامل بهسازی و بازسازی زمین چمن، ساختمان و سکوی تماشاگران و احداث و راه‌اندازی ۶ خانه تخصصی برای ورزش‌های غیرتوپی و دفتر مشترک هیات‌های ورزشی و خانه جوانان در شهرک کوثر تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل بیان کرد: امیدواریم با تکمیل و اتمام این پروژه‌های ورزشی نیمه‌تمام در کمترین زمان ممکن و با قرار دادن آنها در اختیار ورزشکاران و جوانان میانگین سرانه ورزشی استان افزایش یابد.

کد خبر 6085468

دیگر خبرها

  • اختصاص ۴۲۰ میلیارد ریال برای زیرساخت‌های بازارچه های مرزی ایلام
  • اورژانس جاده مرگ شبانه‌روزی می‌شود!
  • اختصاص ۴۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی
  • پس از باران/ جاده -یزد مهریز+فیلم
  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم
  • اختصاص ۹۸ میلیارد ریال برای طرح‌های آبرسانی کشاورزی گناباد
  • ۲ هزار میلیارد ریال درآمد مالیاتی به سلامت گلستان اختصاص یافت
  • وضعیت پارکینگ‌های کرمانشاه صدای فرماندار را درآورد
  • اختصاص ۳۵۰۰میلیارد ریال از محل مولدسازی به پروژه‌های ورزشی اردبیل
  • ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار به راه‌آهن اردبیل - میانه اختصاص یافت