Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@11:13:54 GMT

امدادرسانی پلیس نمین به خودروهای گرفتار در برف

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۴۷۸۰۲

امدادرسانی پلیس نمین به خودروهای گرفتار در برف

سرهنگ حسن شریفی روز سه‌شنبه اظهارداشت: بدنبال تغییر شرایط جوی و بارش شدید برف در نمین مشکلاتی در تردد عادی خودروها به وجود آمده و باعث گرفتار شدن خودروها در برف و کولاک حوزه استحفاظی شد.

وی افزود: ماموران بخش انتظامی ویلکیج به صورت خودجوش با حضور در جاده‌های نمین و روستاهای آبی‌بیگلو در اقدامی خداپسندانه و انسان‌دوستانه به کمک خودروها، رانندگان و سرنشینان گرفتار در برف و کولاک منطقه رفته و به بیش از ۴۰ دستگاه خودرو امدادرسانی کردند که بازتاب این اقدام، قدردانی رانندگان از پلیس را به دنبال داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان نمین با بیان اینکه پلیس با حداکثر توان در خدمت امنیت و آرامش اقشار اجتماعی است، گفت: بزرگترین افتخار پلیس خدمت به مردم و یاری رسانی به آنها است.

سرهنگ"شریفی از رانندگان خواست قبل از حرکت از سالم بودن وسیله نقلیه خود اطمینان حاصل کرده و تجهیزات ایمنی و زمستانی به همراه داشته باشند.

شهرستان نمین در ۳۰ کیلومتری شرق اردبیل و در مسیر جاده ترانزیتی استان‌های اردبیل و گیلان قرار دارد.

برچسب‌ها نمین پلیس راهور ناجا بارش برف فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نمین پلیس راهور ناجا بارش برف فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران نمین پلیس راهور ناجا بارش برف فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۷۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، حمیدرضا کریمی با تاکید بر لزوم تعیین تکلیف وسایل نقلیه توقیفی موجود در پارکینگ‌های انتظامی استان کرمانشاه گفت: براین اساس طبق قانون، پلیس راهور باید از طریق وسایل ارتباط جمعی به فاصله یک ماه دو مرتبه به مالکان خودروهای رسوبی و وسایل نقلیه فرسوده جهت ترخیص اطلاع رسانی کند.
وی افزود: در صورتی که مالک ظرف مدت سه ماه از تاریخ انتشار آگهی وسایل نقلیه از مراجعه خودداری کند، وسیله نقلیه در حکم رها شده تلقی می شود و طبق مقررات تعیین تکلیف خواهد شد.
دادستان کرمانشاه اظهار داشت: همچنین برای وسایل نقلیه ای که دارای شماره تلفن و نشانی مالک هستند، علاوه بر فراخوان پلیس راهور، از طریق پلیس های تخصصی مربوطه ابلاغ هایی به مالک صورت گیرد و یا با آنها تماس گرفته شود.
وی در ادامه گفت: پلیس راهور باید لیست تمام خودروهای فرسوده غیرقابل استفاده و اسقاطی را احصاء و تفکیک کند و به قید فوریت اقدامات لازم را در جهت ترخیص آنها را به صورت جداگانه اجرایی کند.
کریمی خاطرنشان کرد: به منظور جلوگیری از انباشت مجدد خودروهای رسوبی در پارکینگ ها، در زمان توقیف هر خودرویی باید اطلاعات و مشخصات کاملی از مالک و متصرف آن همچون پلیس راهور، پلیس راه، پلیس‌های تخصصی انتظامی ،کلانتری ها و پاسگاه‌ها و ... ثبت شود.

دیگر خبرها

  • خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند
  • ۴ شهرستان خراسان جنوبی، گرفتار سیلاب
  • امدادرسانی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به ۴ شهرستان گرفتار در سیلاب
  • کاروان خودروهای شوتی در دشتستان توقیف شد
  • امدادرسانی هلال احمر خراسان جنوبی در ۴ شهرستان گرفتار در سیلاب
  • امدادرسانی هلال احمر خراسان جنوبی در 4 شهرستان گرفتار در سیلاب
  • از کلاهبرداری به بهانه فروش سوالات کنکور تا مرگ ۳ نفر در حادثه رانندگی در فارس
  • کشف سکه‌های تاریخی از یک متهم در مسافرخانه ای در فسا
  • هشدار پلیس زرند به رانندگان وسائل نقلیه
  • شهروند رشتی مأمور قلابی را لو داد