Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-16@04:10:06 GMT

اشرف‌غنی:هیچکس‌رابه‌چشم‌رقیب‌نمیبینم

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۴۷۹۰۸

محمد اشرف غنی در نخستین سخنرانی‌اش پس از اعلام نتیجه نهایی انتخابات افغانستان، این انتخابات را "پیروزی جمهوریت مردم افغانستان" خواند و گفت، لحظه رقابت‌ها به پایان رسیده و هیچ کس را به چشم رقیب نمی‌بیند. ناطقان: محمد اشرف غنی، رئیس‌جمهوری افغانستان در نخستین سخنرانی‌ خود پس از اعلام پیروزی‌اش در انتخابات افغانستان، این انتخابات را "پیروزی جمهوریت مردم افغانستان" خواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش بی‌بی‌سی، او گفت: ما اینجا پیروزی را نه تنها با رای و ایستادگی مردم ما به دست آوردیم بلکه آن را از کام دساسیس بیرونی نیز بیرون کردیم.

وی افزود: شرف غنی: آغوش جمهوری افغانستان و دولت افغانستان، به همه کسانی که به این نظام اسلامی باور دارند باز است. ما حکومت را امانت تمام ملت افغانستان می‌دانیم و حس هیجان گروهی، فردی و قومی نداریم.

او در ادامه گفت: به همه اعلام می کنیم که لحظه رقابت‌ها به پایان رسیده است. من هیچ کس را به چشم رقیب، حریف و مخالف نمی‌بینم. امروز انتخابات تمام شده و روز وحدت ملی است.

غنی اظهار کرد: وقت من و تو نیست، وقت ما است. از بیرون همیشه به ما می گویند که این ها (افغان‌ها) قابلیت اتفاق را ندارند. منبع: ایسنا برچسب ها: اشرف غنی ، چشم رقیب ، رقابت ها

منبع: ناطقان

کلیدواژه: اشرف غنی چشم رقیب رقابت ها چشم رقیب رقابت ها اشرف غنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۷۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازخواست کلوپ پس از شکست: جواب پس بده!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول هفته گذشته در دیدار رفت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ اروپا در ورزشگاه آنفیلد میزبان آتالانتا بود و در کمال ناباوری با سه گل برابر این تیم شکست خورد تا شب تلخی را سپری کرده باشد.

این نتیجه در حالی رقم خورد که بسیاری معتقد بودند لیورپول شانس اول کسب عنوان قهرمانی این مسابقات است اما حالا به نظر می‌رسد که این تیم برای صعود به جمع چهار تیم برتر این رقابت‌ها با شرایط بسیار دشواری در بازی برگشت در ورزشگاه خانگی حریف روبرو خواهد بود.

مک منمن در گفتگو با تی‌ان‌تی اسپورت در این باره اظهار داشت:" این پیروزی ارزش بیشتری برای آتالانتا دارد چون این بار آنها موفق شدند در آنفیلد برابر مدعی اصلی قهرمانی برنده شوند، تیمی که مردم منتظر حضور آن در بازی فینال در دوبلین هستند اما آتالاتا موفق شد خط پایانی بر این صحبت‌ها بکشد.

لیورپول امشب شایسته پیروزی نبود چون تیمی بسیار معمولی نشان داد. آنها امسال عملکرد بسیار خوبی داشتند و تمام تعاریفی که از آنها شده بود درست است اما امشب... وای! همه چیز از هم پاشید.

بازیکنانی که به صورت تعویضی وارد زمین شدند نتوانستند هیچ تاثیری در جریان بازی داشته باشند. جالب است که بدانیم سرمربی این تیم برای توضیح این عملکرد چه حرف‌هایی را مطرح خواهد کرد چون او باید توضیحات بسیاری را ارائه کند."

دیگر خبرها

  • پیروزی وفایی در اسنوکر مقدماتی قهرمانی جهان
  • چهره‌های با سابقه در فهرست ۹۰ نفره دور دوم انتخابات مجلس/در کدام کلان شهرها انتخابات به دور دوم کشیده شد؟
  • مهمترین «انتخابات دور دوم» ادوار مجلس با ۴۵ کرسی تاثیرگذار
  • بدون شک پیروزی نهایی نصیب مظلومان می‌شود
  • پیروزی تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران مقابل کانادا
  • گام پایانی انتخابات
  • امکانات رایگان رسانه ملی در اختیار نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس
  • امکانات رایگان صداوسیما در اختیار نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس
  • امکانات رایگان صداوسیما در اختیار نامزد‌های دور دوم انتخابات
  • بازخواست کلوپ پس از شکست: جواب پس بده!