Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - «امین بانی» برای اولین‌بار روی صحنه می‌رود. به گزارش خبرگزاری آریا کنسرت خواننده فصل سوم سریال «شهرزاد» روز چهارم اسفند طی دو سانس و به همت موسسه فرهنگی هنری «آوای سرمد» در برج میلاد تهران برگزار می‌شود. او قرار است در این برنامه منتخبی از قطعات خاطره‌انگیزی که طی سال‌های اخیر منتشر کرده است را اجرا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در فصل سوم سریال شهرزاد به کارگردانی «حسن فتحی» قطعاتی را با موسیقی «امیر توسلی» اجرا کرد که مورد توجه قرار گرفت. «چه کردی» و «نشد» از جمله آثار او در این فیلم بود که در سطح زیادی شنیده شد.
این خواننده در سال‌های قبل هم با ویدیوهایی که از اجراهای زنده‌اش در فضای مجازی منتشر شده بود نامش سر زبان‌ها مطرح شده بود. در ادامه اجرای تیتراژ مسابقه «ثانیه‌ها» با موسیقی «علیرضا افکاری» یکی از اولین کارهای رسمی او بود که در سطح زیادی شنیده شد. چندی پیش هم آهنگ «زیبای تماشایی» با صدای امین بانی منتشر شد و او این روزها علاوه‌ بر برنامه‌ریزی اولین کنسرتش، در حال تولید قطعات جدیدی است. با توجه به اینکه آثار اخیر امین بانی با موسیقی امیر توسلی بوده است به نظر می‌رسد علاوه بر آهنگ‌های آینده، این موزیسین به همراه بانی روی صحنه حضور پیدا کند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: امین بانی روی صحنه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۷۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی سه پاسگاه محیط‌بانی در لرستان

 علی سالاروند با اشاره به اضافه شدن سه پاسگاه محیط‌بانی به پاسگاه‌های استان لرستان گفت: امسال یک پاسگاه محیط‌بانی در منطقه تشکن در جنوب سفیدکوه خرم‌آباد، یک پاسگاه در شهرستان سلسله (ورودی گرین) و یک پاسگاه نیز در قالی‌کوه الیگودرز افتتاح می‌شود.

وی افزود: پاسگاه سفیدکوه و سلسله در نیمه اول سال و پاسگاه قالی‌کوه نیمه دوم سال به بهره برداری می‌رسد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان با بیان اینکه پاسگاه محیط‌بانی سلسله هم‌اکنون بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا دو ماه آینده تکمیل می‌شود، گفت: پاسگاه تشکن یا پیرشمس‌الدین نیز هم اکنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

سالاروند با اشاره با اینکه پاسگاه قالی‌کوه در منطقه بزنوید الیگودرز واقع شده که هم اکنون حدود ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، افزود: در شاداب کوه نیز به یک پاسگاه محیط‌بانی نیاز داریم تا شبکه پاسگاهی استان تکمیل شود.

وی بیان کرد: لرستان هم اکنون ۱۵ پاسگاه ثابت محیط‌بانی دارد که با افتتاح سه پاسگاه خرم آباد، سلسله و الیگودرز و همچنین ساخت پاسگاه شاداب کوه تعداد پاسگاه‌های ثابت به ۱۹ مورد می‌رسد و دو پاسگاه سیار نیز در استان فعالیت دارند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • صحنه ای وهمناک در انگلیس؛ اسب های خونین در خیابان های لندن | عکس
  • «سالیوان در ایران» به هفته دوم رسید
  • راه اندازی سه پاسگاه محیط‌بانی در لرستان
  • حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس
  • شنیدن فهرست بهاری خوانندگان در اردیبهشت/ «غزه» همچنان مهم است!
  • اولین فهرست اصولگرایان در دور دوم انتخابات مجلس؛ از ابراهیم یزدی تا پورمحمدی و نجابت /از کاندیداها تعهد گرفته شد
  • جوانانی که بانی شادی می‌شوند
  • گفت و گوی جنجالی داوران ال‌کلاسیکو با VAR منتشر شد +ویدئو
  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • مهدی فضائلی این دستخط رهبری را برای اولین بار منتشر کرد /عصا بیفکن و از بیم اژدها مگریز...