Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@20:08:06 GMT

نمایشگاه عکس «رونق تولید» در سمنان گشایش یافت

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۴۸۰۱۶

نمایشگاه عکس «رونق تولید» در سمنان گشایش یافت

مدیر انجمن سینمای جوانان استان سمنان عصر سه شنبه در حاشیه برپایی این نمایشگاه در گفت و گو با ایرنا ابراز داشت: نمایشگاه های مختلف عکاسی طی سال جاری توسط هنرجویان،  هنرمندان و استادان این انجمن با موضوعات مختلف برگزار شده و این نمایشگاه تا  ۶ اسفند در نگارخانه این انجمن واقع در تالار آفتاب سمنان برپا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : پس از اردوی عکاسی ١٠ نفر از عکاسان این انجمن از معادن و کارخانه های استان سمنان در طول یک هفته، ۱۵۰ اثر نمایشگاهی تولید شد که با توجه به ظرفیت های نمایشگاهی در این انجمن،  ۳۵ عکس  با موضوع رونق تولید و با تاکید بر زحمات کارگران در معادن و واحدهای تولیدی برپا شد و دیگر آثار نیز در نمایشگاه های دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.  

وی ادامه داد : بیشتر آثار این نمایشگاه مربوط به معادن زغال سنگ البرز شرقی واقع در طزره شهرستان دامغان و همچنین معادن و کارخانه های گچ سمنان است که با هماهنگی سازمان صنعت، معدن و تجارت از تلاش های کارگران عکاسی شد.  

مدیر انجمن سینمای جوانان استان سمنان تاکید کرد : همراهی هنر و صنعت  علاوه بر بازتاب زحمات کارکنان در این بخش، به فرهنگسازی توجه به مشاغل مختلف کمک می کند.

خجسته فر با اشاره به برگزاری این نمایشگاه در روز اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی اظهار داشت : هنرمندان انجمن سینمای جوانان با توجه به دغدغه‌مندی که به مسائل روز جامعه دارند، آمادگی دارند هر گونه  همکاری و تولید آثار عکس و فیلم کوتاه را با موضوعات مختلف با همکاری نهادهای مربوطه داشته باشند  تا با نگاهی هنرمندانه به تولید آثار بپردازند.

وی خاطر نشان کرد: در ابتدای سال نیز اعضای انجمن سینمای جوانان با نمایشگاهی از مناطق سیل زده در لرستان نشان دادند که با توجه به رویدادهای روز جامعه می توانند آثار ارزشمندی را تولید کنند، همچنین فیلمسازان این انجمن چندی پیش به ساخت فیلم های کوتاه با موضوع  حقوق شهروندی  با همکاری دفتر امور فرهنگی، اجتماعی استانداری سمنان پرداختند.

مهسان پورحسن، ترلان زوار، نگین رحیمی، لیلا همتی، متینا دولت آبادی و عابد میرمعصومی، از جمله عکاسانی هستند که آثار آنها در این نمایشگاه به نمایش درآمده است. 

در آیین افتتاح این نمایشگاه حبیب الله خجسته پور معاون استاندار، احمد همتی نماینده سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان فرهنگی و هنرمندان انجمن سینمای جوانان استان سمنان حضور داشتند. 

برچسب‌ها عکاسی نمایشگاه عکس سمنان انجمن سینمای جوانان ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عکاسی نمایشگاه عکس سمنان انجمن سینمای جوانان ایران عکاسی نمایشگاه عکس سمنان انجمن سینمای جوانان ایران انجمن سینمای جوانان استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۸۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست «ارمغان سعدی» برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما،  این مراسم که با حضور سعدی پژوهان و در  انجمن آثار و مفاخر فرهنگی ادامه دارد به صورت همزمان در قالب نشست‌های مجازی پژوهشگران ادبیات کهن دنبال می‌شود.

 انجمن آثار و مفاخر فرهنگی از اول اردیبهشت ماه جاری مصادف با روز بزرگداشت سعدی، به مدت یک هفته، رویداد‌های مختلف و متنوعی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مجموعه سعدیه شیراز، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، موسسه فرهنگی اکو و سفارت هندوستان در ایران، در پاسداشت مقام فرهنگی، ادبی و حکمی این شاعر بلندآوازه ایرانی برگزار کرده است.

مهدی سربازی گزارش می دهد : 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در بجنورد
  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در بیرجند
  • نشست «ارمغان سعدی» برگزار شد
  • گشایش نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال بسیجیان استان در درچه
  • حمید سهیلی خود را سرباز سینما می‌دانست
  • آغاز فصل جدید نمایش پاتوق فیلم کوتاه نیشابور
  • گشایش نمایشگاه شیرینی و شکلات در تبریز
  • تولید چهار فیلم کوتاه در انجمن سینمای جوان مهاباد
  • ۴ فیلم کوتاه‌داستانی در سینمای جوان مهاباد تولید شد