Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا زارع زاده مهریزی عصر سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تمام عوامل برگزار کننده انتخابات طبق مقررات و روزشمار وزارت کشور آموزش‌های لازم را برای برگزاری این رخداد مهم در دوم اسفندماه جاری فرا گرفته‌اند.

این مسوول اظهار داشت: تمام تمهیدات لازم برای برای برگزاری انتخابات شفاف ،سالم و رقابتی در این شهرستان اندیشیده شد و  به لطف الهی شاهد مشارکت گسترده شهروندن در شعبه های اخذ رای خواهیم بود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زارع زاده مهریزی  حضور مردم در پای صندوق‌های اخذ رای سبب قدرت نظام و شکست توطئه‌های دشمنان نظام دانست  .

به گفته فرماندار مهریز، ۵۶ شعبه اخذ رای ثابت و سیار در شهرستان برای جمع آوری آرای مردم  پیش‌بینی شده است که از این تعداد ۳۰ شعبه در شهر مهریز و ۲۶ شعبه شامل ۱۱ شعبه ثابت و ۱۵ شعبه سیار در روستاها مستقر خواهد شد.   

مهریز به عنوان مرکز حوزه انتخابیه شهرستان های بافق، بهاباد، خاتم، ابرکوه و مهریز با مجموع حدود ۲۵۰ هزار نفر جمعیت  یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد. 

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دوم اسفندماه جاری برگزار می شود.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری شهر یزد قرار دارد.

 به گفته رییس ستاد انتخابات استانداری یزد برای شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۷۲۲ ‌هزار و ۵۵۷ نفر در استان واجد شرایط حق رای هستند که از این تعداد ۳۷۰ هزار و ۴۸۹ نفر مرد و ۳۵۲ هزار و ۶۸ نفر زن هستند .

احمد ترحمی آمار واجدان شرایط شرکت در انتخابات را در ابرکوه ، ۳۴ هزار و ۶۵۵ ‌نفر، بافق ، ۳۰ هزار و ۸۲۷ تن، بهاباد، ‌١٠ هزار و ۹۷۷ نفر، خاتم ، ۲۳ هزار و ۵۸۷ تن  و  مهریز را  ۳۳ هزار و ۱۴۹ نفر،‌ذکر کرد.

وی آمار رای اولی‌های استان  را ۳۹ ‌هزار و ۹۱۶ نفر ذکر کرد که از این تعداد ۲۰ هزار و ۴۱۹ نفر دختر و ۱۹ هزار و ۴۹۷ نفر پسر هستند.

 استان یزد یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد و از میان ۱۴۷ داوطلب مورد تایید شورای نگهبان در چهار حوزه انتخابیه این استان چهار نفر به مجلس شورای اسلامی راه پیدا می کنند. 

در مجلس شورای اسلامی ۲۹۰ نماینده از ۳۱ استان کشور حضور دارند که چد نفر آنها نمایندگان اقلیت های دینی هستند .

برچسب‌ها مهریز انتخابات مجلس شورای اسلامی تبلیغات انتخاباتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهریز انتخابات مجلس شورای اسلامی تبلیغات انتخاباتی مهریز انتخابات مجلس شورای اسلامی تبلیغات انتخاباتی انتخابات مجلس شورای اسلامی هزار نفر اخذ رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۸۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

البرز آماده مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌شود

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز،‌ دو نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی استان البرز به دور دوم رفتند تا برای کسب کرسی مجلس با یکدیگر رقابت کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس 13 اردیبهشت شروع می‌شود/ پیش‌بینی هزار و 20 شعبه اخذ رای
  • تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان فراهم شد
  • اختصاص ۱۳۲ شعبه سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • فراهم شدن تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان
  • تجلیل از دانشجویان فعال در برگزاری انتخابات اسفندماه شیراز
  • رفتار‌های خلاف قانون پذیرفتنی نیست/ آمادگی گلستان برای دور دوم انتخابات
  • رقابت ۳۴ نامزد برای تصاحب ۱۷ کرسی مجلس در استان تهران
  • رقابت ۳۴ نامزد برای تصاحب ۱۷ کرسی مجلس شورای اسلامی در استان تهران
  • رقابت ۳۴ نامزد برای تصاحب ۱۷کرسی مجلس شورای اسلامی در استان تهران
  • البرز آماده مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌شود