Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت کشور در اطلاعیه‌ای با تکذیب نامه منسوب به وزیر کشور که خطاب به وزیر بهداشت جعل شده است بر پیگرد قانونی عاملین انتشار این نامه جعلی و بازنشرکنندگان آن تاکید کرد.

قدس آنلاین: به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ روابط عمومی و اطلاع رسانی این وزارتخانه  در اطلاعیه‌ای با تکذیب نامه منسوب به عبدالرضا  رحمانی فضلی  وزیر کشور که خطاب به دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت جعل شده است بر پیگرد قانونی عاملین انتشار این نامه جعلی و بازنشر کنندگان آن تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ادامه این اطلاعیه آمده است: در شرایطی که مردم و جریان های مختلف سیاسی کشور بر آرامش و ثبات و پیشبرد منافع عمومی تاکید می کنند، از همه فعالین رسانه ای و علاقمندان به فضای مجازی انتظار می رود، مسئولانه در نشر و بازنشر مطالب و اخبار گوناگون، از صحت و اتقان مطالب اطمینان حاصل کنند.
بدیهی است برخوردهای قانونی لازم، با عوامل انتشار و بازنشر اطلاعات خلاف واقع بخصوص مطالب جعلی و برهم زننده آرامش عمومی، از سوی مراجع قانونی از جمله دستگاه قضایی صورت خواهد گرفت.

گفتنی است علیرضا وهاب‌زاده مشاور رسانه ای وزیر بهداشت در صفحه شخصی توئیتر خود درباره ماجرای نامه وزیر کشور خطاب به وزیر بهداشت درباره شائبه‌های مربوط به سرایت ویروس کرونا میان ناظران شعب اخذ رای این گونه نوشت:

«این نامه هم کذب است. البته متن نامه انقدر اشتباهات فاحش و سناریوی تکراری و رنگ و رو رفته داره که نیاز به تکذیب نیست و کمی اشنایی به نامه‌نگاری و سوادرسانه‌ای برای تشخیص جعلی بودن این طور نامه‌ها کافیه.»

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: وزارت کشور تکذیب رحمانی فضلی سعید نمکی وزیر بهداشت ویروس کرونا وزیر بهداشت اطلاع رسانی نامه جعلی وزیر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۸۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعوبت کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا حاج منوچهری در همایش مسئولین روابط عمومی سازمان در مجتمع شهید بهشتی قوه قضائیه، گفت: یکی از راهکارها برای کاهش فرسودگی شغلی ایجاد جذابیت‌های بصری در محیط کار است که انجام بخشی از این کار به عهده روابط عمومی‌ها است.

وی با اشاره به جایگاه روابط عمومی در شناساندن سازمان و انتقال مطالبات مراجعین و همکاران به مسئولین افزود: روابط عمومی چشم، گوش و زبان سازمان است که وظیفه دارد اخبار و موضوعات مختلف را رصد کند و آنچه در مورد سازمان مطرح می‌شود را ببیند، بشنود و به ابهامات، سوالات و یا شبهه‌ها پاسخ گوید.

حاج منوچهری تصریح کرد: روابط عمومی باید مطالبه گر و پرسشگر باشد و هر آنچه در ذهن همکاران ایجاد سوال، شبهه و دغدغه کرده است را از مسؤولین سازمان مطالبه و پاسخ آن را به همکاران منتقل کند.

وی با تأکید بر اینکه وجود هرگونه شبهه بدون جواب، به بدنه سازمان آسیب خواهد زد، اظهار داشت: آمادگی کامل برای پاسخگویی به سوالات در رده مدیریتی وجود دارد بنابراین روابط عمومی به عنوان واسطه بین مراجعین، همکاران و مدیران می‌توانند با پرسش از مسئولین در رفع ابهامات و سوالات مخاطبان نقشی اساسی ایفا کنند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان وظیفه دیگر روابط عمومی را شناساندن سازمان عنوان کرد و گفت: یکی از نکات مهم، شناساندن سازمان و توانمندی‌ها و قابلیت‌های آن به جامعه و دیگر نهادها است چرا که با وجود پیشرفت‌های قابل توجه، افتخارات کسب شده و گستردگی خدمات سازمان، هنوز جمع کثیری از افراد جامعه، پزشکی قانونی را صرفاً با معاینه جسد می‌شناسند در حالی که این خدمت کمتر از پنج درصد خدمات سازمان را در بر می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: این وظیفه روابط عمومی است که در ارتباط با رسانه و در دیدارها و بازدیدها نسبت به معرفی سازمان و خدمات گسترده آن اقدام و زمینه شناخت دقیق و درست سازمان را فراهم کند.

حاج منوچهری همچنین با تأکید بر سختی کار پزشکی قانونی ادامه داد: با توجه به سختی کار پزشکی قانونی، بحث ارتقای معیشت همکاران به عنوان دغدغه‌ای جدی همیشه در دستور کار سطوح مدیریتی سازمان قرار داشته است.

یادآور می‌شود همایش مسؤولین روابط عمومی سازمان پزشکی قانونی کشور، پنجم و ششم اردیبهشت ماه در مجتمع شهید بهشتی قوه قضائیه در تهران برگزار می‌شود.

کد خبر 6087315

دیگر خبرها

  • تاکید وزیر اقتصاد بررفع موانع حقوقی و قانونی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی
  • سندروم فتوشاپ‌سازی از سلبریتی‌ها
  • سندروم فتوشاپ سازی از سلبریتی‌ها
  • امضای تفاهم نامه همکاری علمی بین المللی مرکز تحقیقات تغییر اقلیم و سلامت و موسسه بهداشت عمومی ادواردو سنتیای هند
  • درخواست وزیر کشور از بانوان کم توجه در حوزه حجاب | ویدئو
  • اظهارات وزیر کشور رئیسی درباره گشت ارشاد: وظیفه ذاتی پلیس است
  • صحرایی خبر داد: ۱۰۰۰ هنرستان در کشور ساخته می‌شود
  • صعوبت کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند
  • وزیر بهداشت: عرضه اینترنتی دارو آزمایشی خواهد بود
  • وزیر کشور: اجرای حجاب یک دستور قانونی است