Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش تسنیم، در بازار امروز خرید و فروش خودرو، سمند ال‌ایکس با قیمت ۱۰۲میلیون تومان، دنا با قیمت ۱۴۵میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۵ با قیمت ۱۲۷ میلیون تومان و پژو پارس با قیمت ۱۲۱ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

علاوه بر این رانا با قیمت ۱۰۵میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با قیمت ۱۰۵ میلیون تومان،پژو ۲۰۰۸ با قیمت ۴۳۳ میلیون تومان و سمند EF۷ با قیمت ۱۱۶ میلیون تومان مورد معامله قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیمت خودروهای ایران خودرو در بازار امروز ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ به‌شرح زیر است:

`ردیف

نوع خودرو

قیمت خودرو کارخانه

قیمت خودرو بازار

۱

قیمت سمند ال ایکس

۶۶،۹۸۰،۰۰۰

۱۰۲،۰۰۰،۰۰۰

۲

قیمت سمند EF۷

۶۹،۷۷۳،۰۰۰

۱۱۶،۰۰۰،۰۰۰

۳

قیمت دنا(تیپ۱)

۸۳،۶۰۰،۰۰۰

۱۴۵،۰۰۰،۰۰۰

۴

قیمت پژو ۴۰۵

۶۳،۱۵۸،۰۰۰

۹۵،۰۰۰،۰۰۰

۵

قیمت رانا 

۶۷،۴۴۰،۰۰۰

۱۰۵،۰۰۰،۰۰۰

۶

قیمت پژو SLX

۶۷،۸۸۸،۰۰۰

۱۱۱،۰۰۰،۰۰۰

۷

قیمت دانگ فنگ H۳۰(بدون رینگ)

توقف تولید

۱۷۸،۰۰۰،۰۰۰

۸

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲(فول)

۶۷،۲۸۳،۰۰۰

۱۰۴،۰۰۰،۰۰۰

۹

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۵(فول)

۸۳،۶۹۰،۰۰۰

۱۲۷،۰۰۰،۰۰۰

۱۰

قیمت پژو ۲۰۶ V۸ صندوقدار

۸۰،۳۰۳،۰۰۰

۱۲۹،۰۰۰،۰۰۰

۱۱

قیمت دنا پلاس توربو (تیپ ۱)

توقف فروش

۱۹۵،۰۰۰،۰۰۰

۱۲

قیمت پژو ۲۰۷ دنده‌ای

۹۶،۷۳۰،۰۰۰

۱۵۲،۰۰۰،۰۰۰

۱۳

قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک(بدون رینگ)

حاشیه بازار

۲۰۱،۰۰۰،۰۰۰

۱۴

قیمت پژو۲۰۰۸

۱۱۴،۹۹۴،۰۰۰

۴۳۳،۰۰۰،۰۰۰

۱۵

قیمت پژو پارس

۷۸،۳۳۸،۰۰۰

۱۲۱،۰۰۰،۰۰۰

۱۶

قیمت پژو ۴۰۵ دوگانه سوز

۶۵،۵۷۸،۰۰۰

 ۱۱۴،۰۰۰،۰۰۰

 

 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۸۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروی پژو ۲۰۰۸ مدل ۲۰۲۴ با چه مشخصاتی عرضه می‌‎شود؟

خودروی پژو ۲۰۰۸ مدل ۲۰۲۴ از ۵.۴ لیتر سوخت در هر ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت در سیکل ترکیبی استفاده می‌کند و ۱۲۳ گرم در کیلومتر دی‌اکسید کربن تولید می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، خودروی پژو ۲۰۰۸ مدل ۲۰۲۴ از یک موتور ۱.۲ لیتری سه سیلندر بنزینی توربوشارژ با قدرت ۹۶ کیلووات در ۵۵۰۰ دور در دقیقه و گشتاور ۲۳۰ نیوتن متر در ۱۷۵۰ دور در دقیقه استفاده می‌کند، این موتور با یک گیربکس هشت‌سرعته اتوماتیک جفت شده است، خودروی یادشده نیز دیفرانسیل جلو است.

خودروی پژو ۲۰۰۸ مدل ۲۰۲۴ از ۵.۴ لیتر سوخت در هر صد کیلومتر بر ساعت در سیکل ترکیبی استفاده می‌کند و ۱۲۳ گرم در کیلومتر دی‌اکسید کربن تولید می‌کند، ظرفیت مخزن سوخت خودرو نیز ۴۴ لیتر است؛ طول و عرض خودرو یادشده به ترتیب ۴۳۰۴ و ۱۸۱۵ میلی‌متر است، در حالی که ارتفاع آن ۱۵۵۰ میلی‌متر و فاصله بین دو محور ۲۶۰۵ میلی‌متر است، ظرفیت صندوق عقب خودرو ۴۳۴ لیتر است، اما زمانی که صندلی‌های ردیف دوم تا می‌شود، ظرفیت آن به ۱۰۱۵ لیتر می‏‌رسد.

خودروی پژو ۲۰۰۸ مدل ۲۰۲۴ دارای ترمز اضطراری خودکار، نظارت بر توجه راننده، دوربین دنده عقب، سنسور پارک جلو و عقب، کروز کنترل تطبیقی، دوربین دید فراگیر و نظارت بر نقاط کور است؛ از دیگر ویژگی‌های این خودرو می‌توان به چرخ‌های ۱۷ اینچی، چراغ‌های جلو اتوماتیک LED، نمایشگر ۱۰ اینچی، دو پورت USB-C در قسمت جلو، یک پورت USB-A در قسمت عقب و یک پورت USB-C در قسمت عقب اشاره کرد؛ خودروی پژو ۲۰۰۸ مدل ۲۰۲۴ در رنگ‌های خاکستری، مشکی، سفید، قرمز و آبی عرضه می‎‌شود.

کد خبر 745348

دیگر خبرها

  • پژوپارس LX امروز در بازار چقدر قیمت خورد؟
  • پژو پارس ۹۰۰ میلیون تومانی در راه است؟
  • افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی قیمت پژو پارس درب کارخانه/ دلار در مرکز مبادله ثابت مانده است/ جا برای خودرو‌های وارداتی در بنادر نداریم/ واکنش رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس به واگذاری پرسپولیس به بانک‌ها
  • افزایش قیمت کارخانه ای خودرو کلید خورد؟
  • قیمت رانا در بازار امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • افزایش باورنکردنی قیمت کارخانه ای پژو پارس
  • شیب کاهش قیمت خودرو تند شد/ آخرین قیمت سمند، کوییک، شاهین، ساینا، دنا و تارا + جدول
  • قیمت روز انواع خودرو در بازار +جدول
  • خودروی پژو ۲۰۰۸ مدل ۲۰۲۴ با چه مشخصاتی عرضه می‌‎شود؟
  • خودرو پژو 2008 مدل 2024 با چه مشخصاتی عرضه می‌‎شود؟