Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، نشست خبری سرمربی‌های دو تیم مس کرمان و تراکتور عصر امروز سه شنبه در تبریز برگزار شد ولی حسینی سرمربی تیم مس در این نشست شرکت نکرد و فقط ساکت الهامی سرمربی تراکتور به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

گفتنی است این عدم شرکت حسینی در نشست خبری در حالی است که کاروان تیم مس در تبریز حضور داشتند ولی وی و مربی‌های مس از شرکت در نشست امتناع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار دو تیم تراکتور و مس کرمان در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، فردا چهارشنبه، ۳۰ بهمن ماه از ساعت ۱۵ در ورزشگاه یادگار امام (ره) آغاز می‌شود.

تراکتور در مرحله یک شانزدهم نهایی با شکست دو بر یک پاس همدان، رقیب تیم نود ارومیه در مرحله‌ی یک هشتم نهایی شد که در نهایت این دیدار سخت و نفس‌گیر نیز پس از تساوی یک بر یک در ۹۰ دقیقه، با برتری ۷ بر ۶ تراکتور در ضربات پنالتی همراه بود.

مس کرمان نیز با شکست ۴ بر ۲ بادران تهران در ضربات پنالتی، به مصاف تیم لیگ برتری ذوب آهن در مرحله‌ی یک هشتم نهایی رفت که با ارائه یک بازی خوب و حساب شده، ذوب آهن لیگ برتری را با نتیجه ۴ بر ۲ مغلوب کرد.

مس کرمان با هدایت مجتبی حسینی برای صعود به لیگ برتر می‌جنگد، این تیم با ۴۲ امتیاز در رتبه دوم لیگ دسته یک قرار دارد و یکی از تیم‌های خوب و مدعی به شمار می‌رود.

کد خبر 4856431

منبع: مهر

کلیدواژه: سید مجتبی حسینی تیم فوتبال مس کرمان تیم فوتبال تراکتور انتخابات 98 راهپیمایی 22 بهمن دهه فجر بارش برف ایلام بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی تعطیلی مدارس شهرکرد قزوین انقلاب اسلامی ایران گرگان بیرجند قاسم سلیمانی نشست خبری مس کرمان تیم مس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۸۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه نقدی و محرومیت برای مجتبی حسینی

کمیته انضباطی برای سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک جریمه‌ای نقدی را در نظر گرفت و از محرومیت تعلیقی وی رفع شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی درباره تخلف انتسابی سیدمجتبی حسینی سرمربی تیم آلومینیوم اراک مبنی بر نشر اکاذیب از طریق مصاحبه پس از دیدار برابر شمس آذر قزوین تأکید کرد، تخلف وی محرز و مسلم تشخیص است و با استناد به ماده 71 مقررات انضباطی و با رعایت ماده 94 این مقررات، وی به پرداخت یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد.

احضار مدیر سپاهان به کمیته اخلاق

 

رأی صادره قابل اجرا بوده و قابل تجدیدنظر پس از مدت هفت روز از تاریخ این ابلاغ است.

ضمناً یک جلسه محرومیت تعلیقی ایشان طی دادنامه 1004 پس از قطعی شدن این حکم قابلیت اجرایی خواهد داشت و از دستور موقت صادره به شماره 224 نیز رفع اثر می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مهاجم استقلالی در اصفهان، دور از دست حسینی (عکس)
  • ادعای عجیب: یورگن کلینزمن، گزینه تراکتور!
  • پیشکسوت استقلال: بغل کردن مادر رییس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت ولی کار حسینی داشت؟
  • جریمه نقدی و محرومیت برای مجتبی حسینی
  • مجتبی حسینی 100 میلیون جریمه شد
  • جزئیات مذاکره گل محمدی و تراکتور/ یحیی چطور پای میز مذاکره نشست؟!
  • شوک به استقلال/حسینی بازی با تراکتور را از دست داد
  • افسوس مجتبی حسینی در ورزشگاه خاطره‌انگیز
  • تاکید حسینی: فقط به فکر پرسپولیس باشید
  • مجتبی حسینی: فوتبال خوب کافی نیست، باید بی‌رحم‌تر باشیم