Web Analytics Made Easy - Statcounter

با کسب سه طلای علیرضا اسفندیاری و سه نقره امیررضا محمدنیا در دسته 102+ کیلوگرم رده نوجوانان دو ایرانی روی سکوی سه گانه قهرمانی قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری فارس، در پنجمین روز از رقابتهای وزنه برداری نوجوانان و جوانان قهرمانی آسیا در تاشکند، عصر امروز و در مسابقات دسته 102+ کیلوگرم رده سنی نوجوانان امیررضا محمدنیا و علیرضا اسفندیاری به روی تخته رفتند و قدرتنمایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا اسفندیاری با مجموع 319 کیلوگرم سه مدال طلا را گرفت و امیررضا محمدنیا با مجموع 302 کیلوگرم سه نشان نقره را کسب کرد تا سکوهای اول و دوم این وزن به ایران برسد.

*اسفندیاری در حرکات یکضرب و دوضرب بسیار خوب کار کرد و هر 6 وزنه‌ خود را با موفقیت پشت سر گذاشت. وی در آخرین حرکت یکضرب خود  پس از مهار وزنه 145 کیلویی فریاد «یا ابوالفضل» سر داد.

*سه طلای اسفندیاری دومین طلای مسابقات و نخستین طلای مجموع رقابتها را برای ایران به ارمغان آورد تا برای نخستین بار سرود ملی ایران در سالن برگزاری رقابتهای وزنه برداری نوجوانان و جوانان قهرمانی آسیا نواخته شود.

*حضور دو ایرانی روی سکوهای سه گانه دسته 102+ کیلوگرم نوجوانان آسیا بسیار جالب توجه بود و مراسم اهدای مدال های این وزن با حضور علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری انجام شد.

*بعد از مراسم اهدای مدال نیز ملی‌پوشان، مربیان و مسئولان فدراسیون وزنه برداری عکس یادگاری گرفتند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: نوجوانان قهرمانی آسیا وزنه برداری جوانان وزنه برداری نوجوانان و جوانان قهرمانی آسیا دسته 102

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۸۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید ۲۰۰ کیلو شمش طلا در معدن طلای هیرد

مدیر مجتمع معدنی استان خراسان جنوبی از تولید ۲۰۰ کیلوگرم شمش طلا سال گذشته در کارخانه فرآوری طلای هیرد خبر داد و گفت: این میزان تولید افزایش ۴۳ درصدی داشته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، علیرضا جلالیان با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سالی که گذشت 200 کیلوگرم شمش طلا در کارخانه فرآوری طلای هیرد تولید شد که این میزان تولید نسبت به مدت مشابه سال گذشته  43 درصد رشد داشته است.

تحقق 147 درصدی برنامه فرآوری طلای هیرد

وی گفت: برنامه تولید سال گذشته این کارخانه 136 کیلوگرم شمش طلا پیش‌بینی شده بود اما با همت سرمایه گذار و با ثبت رکوردهای جدید در تولید ماهانه، بیش از 147 درصد این برنامه محقق شد.

مدیر مجتمع معدنی استان خراسان جنوبی گفت: عملیات اجرایی طرح توسعه کارخانه طلای هیرد نیز با اعتباری بیش از 5 هزار میلیارد ریال آغاز شد که با بهره‌برداری کامل از این طرح، ظرفیت تولید کارخانه به 400 کیلوگرم در سال افزایش خواهد یافت.

سالانه 400 کیلوگرم به ظرفیت تولید طلای استان افزوده می‌شود

جلالیان به بهره‌برداری دومین کارخانه تولید شمش طلا با مشارکت سرمایه گذاران بخش خصوصی در سال گذشته اشاره کرد و افزود: عملیات اجرایی کارخانه طلای خونیک نیز با پیش‌بینی 12 هزار میلیارد ریال اعتبار انجام شد که با بهره‌برداری از این طرح، سالانه 400 کیلوگرم به ظرفیت تولید طلای استان افزوده می‌شود. 

وی به بهره‌برداری از فاز نخست طرح انتقال آب به مجموعه معادن هیرد اشاره کرد و گفت: این طرح یکی از مهمترین طرح‌های زیرساختی این مجتمع بود که با اجرای آن در فاز نخست، آب مورد نیاز صنایع فرآوری طلا در منطقه هیرد تأمین شد.

تحقق 100 درصدی برنامه تولید در معدن روی ملوند

مدیر مجتمع معدنی استان خراسان جنوبی، تحقق 100 درصدی برنامه تولید در معدن روی ملوند، بهره‌برداری از نخستین انبار نگهداری مغزه‌های حفاری اکتشافی با اعتباری بالغ بر 98 میلیارد ریال، دریافت 3 فقره پروانه اکتشاف، شروع عملیات اجرایی ساخت ساختمان پایگاه فعالیت‌های اکتشافی و ساختمان نگهبانی هیرد و پیشرفت 90 درصدی ساخت دومین انبار نگهداری مغزه‌های حفاری را از جمله دیگر فعالیت‌های انجام شده توسط این مجتمع در سال گذشته عنوان کرد.

انتهای پیام/ 252

دیگر خبرها

  • احتمال عجیب سهمیه وزنه‌بردار ایرانی در المپیک
  • ۴ مدال طلای فرنگی‌کاران ایران در آسیا
  • دومین طلای روز دوم و چهارمین طلای ایران را ساروی گرفت
  • کشتی‌گیران ایران در روز دوم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا قرقیزستان
  • سرپرست تیم‌های ملی والیبال نوجوانان و جوانان پسر معرفی شدند
  • هت‌تریک تانک بختیاری در کشتی فرنگی قهرمانی آسیا
  • تولید ۲۰۰ کیلو شمش طلا در معدن طلای هیرد
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ شکست محمدی و عبدی در نیمه‌نهایی
  • اهواز، میزبان مسابقات وزنه‌برداری کارگری قهرمانی ایران
  • هدفم دومین مدال المپیک است