Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا مهرجو دوشنبه‌شب در نشست با کارکنان فرمانداری گناوه اظهار داشت: انتخابات یکی از مهمترین رویدادهای سیاسی و اجتماعی در کشور به شمار می‌آید و اصلی ترین و مهمترین وظیفه فرمانداری برگزاری انتخابات است.

فرماندار گناوه گفت: با توجه به برگزاری انتخابات در دوم اسفند ماه، همه کارکنان فرمانداری شهرستان گناوه برگزاری انتخابات را به عنوان اصلی ترین برنامه خود در هفته جاری در نظر داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: انتخابات آبروی نظام جمهوری اسلامی و به عنوان یکی از مؤلفه‌های اقتدار آفرین این نظام محسوب می‌شود بنابراین تحقق مشارکت حداکثری راهبرد اصلی مجریان انتخابات در این شهرستان است.

وی بیان کرد: برگزاری انتخاباتی سالم، قانون مند، با مشارکت حداکثری و رعایت اصل بی طرفی برای ما حائز اهمیت است و باید مدنظر همه مجریان و دست اندر کاران برگزاری انتخابات باشد.

مهرجو بیان کرد: تمام تأیید شدگان شورای نگهبان برای ما قابل احترام هستند و تفاوتی بین کاندیداها برای ما وجود ندارد.

وی گفت: سوابق انتخاباتی شهرستان گناوه مشارکت بالای ۸۰ درصد واجدین شرایط در انتخابات را نشان می‌دهد.

وی گفت: شهرستان گناوه دارای ۶۷ هزار و ۹۳۰ نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای شورای اسلامی است که برای تحقق مشارکت حداکثری باید تلاش شود.

وی گفت: همه کارکنان فرمانداری ضمن همکاری و هماهنگی با متولیان امر برگزاری انتخابات از هر گونه موضع گیری به نفع یا علیه کاندیداها خودداری کنند.

کد خبر 4856340

منبع: مهر

کلیدواژه: گناوه انتخابات مجلس شورای اسلامی94 انتخابات 98 راهپیمایی 22 بهمن دهه فجر بارش برف ایلام بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی تعطیلی مدارس شهرکرد قزوین انقلاب اسلامی ایران گرگان بیرجند قاسم سلیمانی کارکنان فرمانداری برگزاری انتخابات مشارکت حداکثری شهرستان گناوه برای ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۸۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره فوتسال دانش‌آموزان دختران استان بوشهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، در این جشنواره که هشت تیم و بیش از ۱۰۰ نفر دانش آموز، مربی و داور شرکت کرده بودند، تیم‌های شهرستان دشتی و جم به ترتیب رتبه‌های اول و دوم و تیم‌های شهرستان‌های گناوه و کنگان رتبه سوم مشترک را کسب کردند.

ثنا شیخیانی و کیاناغلامیان هر ۲ نفر از شهرستان دشتی به ترتیب صاحب عناوین بهترین دروازه بان و خانم گل جشنواره شدند. همچنین با انتخاب کمیته فنی، دلسا دهدشتی از شهرستان گناوه به عنوان فنی‌ترین بازیکن انتخاب شد.

این مسابقات از طرف هیأت ورزش دانش‌آموزی و معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان برگزار شده بود.

گفتنی است تیم فوتسال ابتدایی دختران استان در سال گذشته از بین ۲۵ استان کشور، مقام نایب قهرمانی را کسب کرد.

کد خبر 6086197

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۳۲ شعبه سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • جشنواره فوتسال دانش‌آموزان دختران استان بوشهر برگزار شد
  • اطلاعیه شماره ۵ هیات استانی بررسی مرحله دوم انتخابات
  • برداشت گندم و جو در گناوه/ وضعیت محصول در دیم‌زارها مطلوب نیست
  • کاهش ۳۰ درصدی تعداد شعب اخذ رأی شمیرانات در مرحله دوم انتخابات
  • اهدا بیش از ۱۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان نیازمند واجد شرایط بردسکن
  • زنگ سلامت در مدارس شهرستان گناوه به صدا درآمد
  • مسابقه استانی مشاعره دانش آموزی در گناوه برگزار شد
  • همکاری دانشجویان در برگزاری انتخابات نمادی از مشارکت اجتماعی فعال نسل جوان
  • برگزاری نشست مشتر ک هم اندیشی مدیران روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی و شهرداری ارومیه