Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@03:56:49 GMT

تساوی پرسپولیس و شارجه در نیمه نخست

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۴۸۳۷۳

تساوی پرسپولیس و شارجه در نیمه نخست

نیمه نخست دیدار پرسپولیس و شارجه امارات، با تساوی به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، در ادامه هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، از گروه C تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۹:۰۵ میهمان شارجه امارات بود که نیمه نخست این دیدار  با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

برای پرسپولیس در این دیدار علی علیپور در دقایق ۱۰ و ۲۶ گلزنی کرد و برای شارجه هم محمد خلفان در دقیقه ۲۵ و مندز در دقیقه ۲+۴۵ به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 نیمه نخست این دیدار با بازی هجومی پرسپولیس همراه بود. شاگردان گل‌محمدی که برای پیروزی وارد میدان شده بودند، از همان دقایق ابتدایی سعی در طراحی حملاتی داشتند و از این رو یکی دو فرصت خوب به دست آوردند که یکی از آن‌ها در دقیقه ۱۰ به گل تبدیل شد. در دقیقه ۹ این دیدار پرسپولیسی‌ها صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند اما ترابی نتوانست با استفاده از این فرصت دروازه شارجه را باز کند و شوت او را دروازه‌بان حریف برگرداند. یک دقیقه پس از این صحنه، مهدی ترابی از سمت چپ صاحب توپ شد و با یک پاس در عمق زیبا، فرصت بسیار خوبی برای علیپور ایجاد کرد و این بازیکن هم توانست گل نخست تیمش را به ثمر برساند.

در دقیقه ۱۳ سفیدپوشان شارجه این فرصت را داشتند تا گل تساوی را به ثمر برساند اما شوت کایو به سید جلال حسینی برخورد کرد و وارد دروازه پرسپولیس نشد.

در ادامه این دیدار در دقیقه ۲۵ روی حرکت خوب کایو، خلفان در شش قدمی دروازه پرسپولیس به توپ رسید و گل تساوی را برای شارجه به ثمر رساند اما یک دقیقه پس از گل شارجه، باز هم روی حرکت خوب ترابی و پاس او برای علیپور، مهاجم پرسپولیس توانست گل دوم خودش و پرسپولیس را به ثمر برساند.

 در ادامه این دیدار و در دقیقه ۳۴ ریان مندیز با نفوذ به درون محوطه جریمه پرسپولیس فرصت بسیار خوبی برای باز کردن دروازه به دست آورد اما ضربه او از کنار دروازه به اوت رفت.

در آخرین ثانیه‌های این نیمه مندز با یک شوت در داخل محوطه جریمه پرسپولیس بازی را به تساوی کشاند.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، مهدی شیری، محمد انصاری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، وحید امیری، مهدی ترابی، علی علیپور و اوساگونا.

ترکیب شارجه: عادل الحوسنی، الحسن صالح، شاهین، کایو، محمد عبدالباسط، سالم سلطان، علی الظنحانی، عبدالله غانم، ریان مندیز، خلفان و شوکوروف.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال پرسپوليس ليگ قهرمانان آسيا شارجه امارات ثمر برساند نیمه نخست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۸۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین سنگین و تاکتیکی سرخپوشان در روز بازگشت بیرانوند + عکس

طرفداری| تیم فوتبال پرسپولیس تمرین امروز (سه‌شنبه) خود را به برنامه‌ای سنگین و تاکتیکی اختصاص داد.

به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان ایران، تمرین امروز را از ساعت ۱۵:۳۰ آغاز کردند. این تمرین برنامه‌ای سنگین و تاکتیکی به مدت ۷۵ دقیقه بود. پاسکاری تحت فشار در فضای کم، اجرای برنامه‌های حمله به دروازه و بازی فوتبال، بخش‌هایی از این تمرین بود.

در جریان این تمرین امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند زیر نظر کادر پزشکی کار کردند ولی بیرانوند در بخش‌هایی از تمرینات دروازه‌بانی هم حاضر بود. وحدت هنانوف هم حضور کاملی در تمام بخش‌های تمرین داشت. حسین بادامکی، معاون ورزشی باشگاه نیز از نزدیک نظاره‌گر این تمرین بود.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • صعود یوزهای ایرانی به نیمه‌نهایی با کم‌ترین دردسر / ازبکستان حریف احتمالی شاگردان شمسایی
  • فوتسال ایران راهی جام جهانی شد/صعود ملی‌پوشان به مرحله نیمه نهایی
  • تیم ملی فوتسال ایران نیمی از راه جام جهانی را طی کرد
  • تمرین سنگین و تاکتیکی سرخپوشان در روز بازگشت بیرانوند + عکس
  • گل سردار آزمون مانع شکست رم نشد
  • شکست رُم در شب گلزنی سردار
  • سردار ستاره اصلی رم: فرصت بدهید گل می‌زنم!‏
  • ادامه دومینوی پیروزی سرخابی‌ها و انتقام سپاهان از انزلی‌چی‌ها