Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا حسین نژاد، عصر سه شنبه در مراسم اعطای جهیزیه به مددجویان کمیته امداد اردبیل عنوان کرد: در راستای حمایت از زوج‌های جوان از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از یک میلیارد تومان کمک هزینه تأمین جهیزیه به نوعروسان و فرزندان ذکور مددجویان کمیته امداد اردبیل اعطا شده است.

به گفته وی ۳۰۰ نفر از مددجویان کمیته امداد اردبیل در سال جاری زندگی مشترک خود را آغاز کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سلامت خانواده کمیته امداد اردبیل یادآور شد: از حمله مهمترین اهدافی که کمیته امداد اردبیل در اعطای کمک هزینه تأمین جهیزیه به نوعروسان دنبال می‌کند ترویج سنت‌های حسنه اسلامی و همچنین فراهم آوردن شرایط مناسب برای ازدواج آسان و تشکیل خانواده است.

حسین نژاد تصریح کرد: علاوه بر حمایت‌های مذکور در قالب طرح کوثر نیز شرایط برای تأمین لوازم اساسی نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد اردبیل فراهم می‌شود.

وی ادامه داد: مشارکت خیران در اجرای طرح کوثر و حمایت از جوانان در شرف ازدواج همواره کمک حال بوده و امیدواریم به مانند گذشته شاهد تداوم حمایت‌های مردمی در این بخش باشیم.

معاون کمیته امداد اردبیل با بیان اینکه توانمندسازی خانواده‌های تحت پوشش از جمله محوری ترین سیاست‌های کمیته امداد است، ادامه داد: از جمله رویکردهای کمیته امداد فراهم آوردن شرایط برای ازدواج آسان مددجویان بوده تا هیچیک از جوانان دغدغه‌ای برای ازدواج نداشته باشند.

کد خبر 4856426

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیته امداد اردبیل کمک هزینه جهیزیه مددجویان کمیته امداد انتخابات 98 راهپیمایی 22 بهمن دهه فجر بارش برف ایلام بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی تعطیلی مدارس شهرکرد قزوین انقلاب اسلامی ایران گرگان بیرجند قاسم سلیمانی مددجویان کمیته امداد اردبیل کمک هزینه تأمین جهیزیه برای ازدواج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۸۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتغال ۶۱۳ مددجوی تحت حمایت مرکزی از طریق کاریابی

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی صالحی، اظهار کرد: یکی از فعالیت‌های اساسی کمیته امداد، انجام فعالیت‌هایی است که به ایجاد و افزایش روحیه خوداتکایی و اعتماد به خود، علاقه و استقبال از کار منجر می‌شود به گونه‌ای که افزایش حجم این گونه فعالیت‌ها در مقایسه با سال‌های گذشته، مهر تأییدی بر این امر است.

وی افزود: سال گذشته ۶۱۳ مورد کاریابی مددجویان تحت حمایت همراه با بیمه به واسطه تعامل با کارفرمایان در بخش‌های تولیدی و خدمات انجام شده است.

قائم مقام کمیته امداد استان مرکزی اضافه کرد: هدف از انجام این فعالیت‌ها، کمک به درآمد خانوارها و ایجاد مشاغل جهت بهبود رفاه خانواده‌های تحت حمایت است و از این رو بررسی میزان استقبال و تمایل مددجویان نسبت به طرح‌های اشتغال‌زای کمیته امداد می‌تواند منجر به اثربخشی چنین طرح‌هایی در راستای توسعه کارآفرینی اقشار فقیر جامعه شود.

صالحی با بیان اینکه توانمندسازی مددجویان از برنامه‌های محوری در کمیته امداد است، گفت: کمیته امداد به‌منظور توانمندسازی و خودکفایی مددجویان و با توجه به نیازهای کارفرمایان و با ارائه آموزش‌های لازم در مراکز فنی و حرفه‌ای به مددجویان، اشتغال آموزش دیدگان را از طریق معرفی مستقیم به کارفرمایان و مؤسسات کاریابی و شرکت‌های خدماتی پیگیری می‌کند.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد برای کارفرمایان بسته‌های تشویقی در نظر گرفته است، ادامه داد: این بسته‌ها شامل پرداخت حق بیمه به کارفرمایان و تسهیلات قرض‌الحسنه با هدف ایجاد اشتغال برای مددجویان کمیته امداد می‌شود.

کد خبر 6083184

دیگر خبرها

  • اشتغال ۶۱۳ مددجوی تحت حمایت مرکزی از طریق کاریابی
  • اولویت کمیته امداد، توانمندسازی مددجویان در حوزه اشتغال و مسکن است
  • پرداخت ۷۳ درصد تسهیلات اشتغالزایی مددجویان در اردبیل
  • پرداخت بیش از ۹۹۲ میلیارد تومان کمک معیشتی به مددجویان گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • ۳۵۰ میلیارد ریال زکات فطریه در خوزستان پرداخت شد
  • پرداخت ۹۹۲ میلیارد کمک معیشت به مددجویان گلستانی
  • پرداخت تسهیلات ۵۵۰میلیاردی به مددجویان اردستان
  • خدمت رفاهی جدید برای مستمری بگیران کمیته امداد + جزئیات
  • پرداخت ۳۵۰ میلیارد ریال زکات فطریه در خوزستان
  • هزار و ۲۶۴ نوعروس خراسان‌جنوبی راهی خانه‌بخت شدند