Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@12:32:03 GMT

تساوی پرسپولیس و الشارجه در نیمه نخست

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۴۸۴۱۶

تساوی پرسپولیس و الشارجه در نیمه نخست

تیم فوتبال پرسپولیس امشب از ساعت ۱۹:۰۵ دقیقه در چارچوب هفته دوم مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا باید به مصاف میزبان خود الشارجه امارات رفته است.

قضاوت این مسابقه را کریستوفر جیمز از استرالیا بر عهده دارد.

پرسپولیس پس از شکست در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا به دنبال پیروزی و سه امتیاز این جدال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقیقه ۲ اوساگوآنا موقعیت خوبی برای گلزنی داشت اما شوت او توسط مدافعان الشارجه برگشت داده شد تا دروازه این تیم اماراتی بسته بماند.

هشت دقیقه بعد پرسپولیس روی یک کار تمرین شده به گل رسید. مهدی ترابی پاس عالی عمقی به علی علیپور داد و مهاجم پرسپولیس با یک بغل پای ساده دروازه عادل الحوسنی را گشود.

در دقیقه ۱۳ پاس کایو به خلفان رسید اما شوت این بازیکن با حضور به موقع سید جلال حسینی دفع شد تا الشارجه به گل نرسد.

در دقیقه ۲۴ کایو از جناح راست وارد محوطه جریه پرسپولیس شد و پاس او به خلفان رسید تا این بازیکن در موقعیت مشکوک به آفساید دروازه بیرانوند را باز کند.

سه دقیقه بعد پرسپولیس باز هم روی همکاری مشترک مهدی ترابی و علی بیرانوند به گل رسید. پاس ترابی در بیرون از محوطه جریمه به علیپور رسید و او پس از ورود به محوطه جریمه الشارجه با ضربه‌ای دیدنی دروازه نماینده امارات را گشود.

در دقیقه ۳۴: فرار الحسن صالح از تله آفساید پرسپولیسی‌ها باعث شد تا با بیرانوند تک به تک شود اما ضربه‌اش از کنار دروازه خارج شد.

در دقیقه ۴۵ اشتباه شجاع خلیل‌زاده باعث شد تا توپ به ریان مندیز برسد و این بازیکن از زاویه بسته دروزاه بیرانوند را باز کند.

ترکیب الشارجه:

عادل الحوسنی، الحسن صالح، شاهین، کایو، محمد عبدالباسط، سالم سلطان، علی الظنحانی، عبدالله غانم، ریان مندیز، خلفان و شوکوروف

سرمربی: عبدالعزیز العنبری

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، شجاع خلیل زاده، محمد انصاری، مهدی شیری، احمد نوراللهی، کمال کامیابی نیا، مهدی ترابی، وحید امیری، علی علیپور و کریستین اوساگوآنا

سرمربی: یحیی گل محمدی

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس علی علیپور سید جلال حسینی احمد نوراللهی وحید امیری علیرضا بیرانوند یحیی گل محمدی مهدی ترابی پروندهٔ خبری لیگ قهرمانان آسیا 2020

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس علی علیپور سید جلال حسینی احمد نوراللهی وحید امیری علیرضا بیرانوند یحیی گل محمدی مهدی ترابی باشگاه پرسپولیس علی علیپور سید جلال حسینی احمد نوراللهی وحید امیری علیرضا بیرانوند یحیی گل محمدی مهدی ترابی سید جلال حسینی لیگ قهرمانان مهدی ترابی علی علیپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۸۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی هوادار و پیکان در دربی بدون هوادار!

هفته بیست‌وچهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های با تساوی دو تیم تهرانی پیکان و هوادار آغاز شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال هوادار و پیکان از ساعت 16:30 امروز (پنجشنبه) در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال در دربی تهران که دو تیم هوادار آنچنانی ندارند در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف هم رفتند که بازی با نتیجه 2 بر 2 به پایان رسید.

محسن سفید چقایی دقیقه 20 هوادار را پیش انداخت و یونس شاکری دقیقه 30 گل دوم هوادار را وارد دروازه پیکان کرد، اما دو دقیقه نگذشته بود که پیکان توسط محمدحسین آزاده یکی از گل‌ها را جبران کرد. در نیمه دوم، پیکانی‌ها حملات زیادی روی دروازه هوادار ایجاد کردند تا در نهایت ابوالفضل زمانی در دقیقه 86 کار را به تساوی کشاند. این نتیجه تا پایان باقی ماند و دو تیم امتیازها را تقسیم کردند.

  فرزاد منصوری، داور این مسابقه به علی قربانی و فرشید اسماعیلی از پیکان و امین قاسمی‌نژاد و کریم اسلامی از هوادار کارت زرد نشان داد.

شاگردان مسعود شجاعی با این تساوی 25 امتیازی شدند و با تفاضل گل 7- در رده یازدهم جدول یک پله بالاتر از پیکانی ایستادند که همین تعداد امتیاز و تفاضل گل 8- را دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترابی، اثرگذاری روی صد گل لیگ برتر!
  • جاودانه شدن جانشین بیرانوند در لیگ برتر
  • رفیعی در تاریخ لیگ جاودانه شد
  • پیروزی یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل صنعت نفت
  • ترابی نه، عالیشاه به 5 رسید
  • تساوی هوادار و پیکان در دربی بدون هوادار!
  • ایران بازی نخست را با برد آغاز کرد/۲ مشکل تیم ملی برابر افغانستان
  • برتری خفیف ایران برابر افغانستان در نیمه نخست
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل صنعت نفت و پرسپولیس| شادی عجیب ویسی بعد از گل دقیقه آخر و اعتراض پرسپولیسی‌ها تا فرار تماشاگران از باران+تصاویر
  • پروین به کدام بازیکنان پرسپولیس طعنه زد؟